Skocz do zawartości

BMWF11M

Zarejestrowani
  • Postów

    50
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F11 520d M-pakiet

    E39 528i
    E60 535d
    E60 545i
  • Lokalizacja
    WR

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia BMWF11M

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Na zdjęciu powyżej widaćten talerz zaślepiający magnez łożyska i właśnie o niego mi chodzi do montażu w zwrotnicy się go ściąga ? A w zwrotnicy tez jest widoczny na zdjęciu i on rozumiem zostaje.
  2. Witajcie, Panowie mam pytanie, wczoraj wymieniłem piastę. Wahacz wyszedł ok, śruby od piasty jedna się wykręciła a 3 sztuki ciałem kątówką. Na nowej piascie jest taka zaślepka od strony magnesu. Ja trzeba ściągać przed montażem ? Bo raz zamontowałem z ta blaszka, poskladalem przejechałem się i błędy ABS iDSC ale weszło dość ciasno pewnie ze względu na to ze nie zdjąłem jej ta ta w zwrotnicy mogłem głębiej wcisnąć i uszkodzić czujnik. Wiec rozebralem Jeszcze raz i założyłem bez ze widoczny jest magnes ale błędy zostały. Ciekawe czy czujnika nie uszkodziłem bo w samej zwrotnicy jest już taka podobna blaszka okrągla czy może została ze starej piasty. Proszę o podpowiedzi.
  3. Z tym komfortowym dostępem to są ciekawe historie. Opowiem swoją. Wszystko śmigało aż miło do pewnego dnia kiedy zacząłem przełączać w drzwiach blokadę dla dzieci. Po jakimś czasie tylne prawie drzwi umarły, ale zamykanie auta z nich chodziło i otwierania kwestia była zamka. No i tak mi nie chodziło z 2 miesiące. Ręcznie zamykałem, znalazłem sobie nowy zamek po długich poszukiwaniach bo mam z dociaganiem, to był piątek, wiec zamówiłem, w sobotę widziałem się z kolega który ma takie samo auto, doszedł do klamki dotknął ręka jak doktor i od tamtej pory minęło 6miesiecy i wszystko chodzi aż miło. Wiec zamek wystawiony na sprzedaż.
  4. Nowe samochody się psują. Ale bez przesady jak ktoś ma trochę pojęcia to kupując dany model i wiedząc na co zwracać uwagę podchodzisz do samochodu i odrazu widać czy jest coś warty czy trup. 550tys jakby nie był używany to przebieg swoje robi. Przecież nie sugerowałem próbowania oleju jak robił to ‚wazzup’ ale jak masz program podepnij zobacz, może coś znajdziesz. A tak na marginesie to po co ryzykować, nie lepiej dołożyć znaleźć coś konkretnego, nie sciuchanego. A jak nie ten przedział cenowy to może model niżej...
  5. BMWF11M

    Zaślepka do ISOFIX

    Nie wiem jakiego koloru masz środek bo bym Ci podesłał link. Na Allegro dostępne bez problemu.
  6. Potwierdzam. ESYS-EM można załatwić sprawę spokojnie i polecam tak zrobić. Natomiast użytkowników bmwaicoder przestrzegam, każda wersja posiada trojana. Nie zalecam instalki.
  7. 550 na szafie to trochę ryzyko... ale jeśli przebieg autostradowy... a do takiego przebiegu podejrzewam ze większość bolączek tego motoru zostało zrobione... z mojej strony mogę powiedzieć ze auto prześwietlił bym od A do Z. Sprawdzenie porządne auta to małe koszta w porównaniu z tym co może nawalić
  8. ISTA 4.25.32 PL powie co jest grane, nie ma co gdybać
  9. 2001 to raczej w środku podłączenie. Wystarczy ze mata zajętości jest dziabnieta i już będzie się palić.
  10. U mnie fabrycznie swieci sam przód. Niezależnie od tego czy jest ustawione na 0 czy na auto( oczywiście w ciągu dnia) Wieczorem jak jest na auto,sam przełącza na xenon razem z tyłem.
  11. Będziesz musiał rozpiąć skrzynkę na wieńcu od motoru i wtedy to już łatwo wyciągniesz konwerter, osobiście widziałem jak kolega to wyciągał, roboty trochę jest. Wymieniać konwerter to wypadałoby już założyć nowa miskę i zalać świeży olej.
  12. BMWF11M

    Lampy depo AE

    I to nie jest xenon, to soczewka
  13. Miałem podobnie w swojej poprzedniej 535d ale pocieszę Cię. U mnie najczęściej działo się ta przy niskich temperaturach i dopóki się nie rozgrzał, po rozgrzaniu problemu nie było. 6 lat tak przejezdzilem, znajomy kupił jeździł i tez nie robił a wiedzieliśmy o tym, ostatecznie samochód miał dzwona ale sprzęgło wytrzymało do końca.
  14. BMWF11M

    Akumulator w F10

    Błąd 801C15, sprawdź przekaźnik zacisku 30B w bagażniku. Może robić raban przy uśpieniu auta.
  15. A czy Ty umiesz czytać ze zrozumieniem i widzisz do jakiej wiadomości się odnosiłem ? Nie do twojego problemu!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.