Skocz do zawartości

Olej w układzie dolotowym i egr M47N2


Deggard

Rekomendowane odpowiedzi

Jest to wersja bez dpf (wydech koncowy zakrzywiony w dół). Mianowicie silnik jest po kapitalnym remoncie. Turbina po regeneracji. Wał po szlifie i blok tez. Głowica, wszystkie uszczelki rozrząd itd. Silnik jest już dotarty 3000km przejechane po remoncie. Moje pytanie brzmi dlaczego olej zbiera sie w układzie dolotowym a precyzyjnie widać go w zaworze egr (egr wyłączony ale nie zaślepiony). Mechanik który przeprowadzał remont wine zwala na słabej jakości uazczelniacze w turbinie. Zakład regenerujący tą turbine pyta sie dlaczego przed złozeniem silnika nie przywiozl jej na sprawdzenie. Teraz beda sie bawic w odbijanie piłeczki nikt do winy sie nie chce przyznać. Prosze o pomoc. Skąd sie dostaje tam olej? Jak ewentualnie sprawdzić gdzie jest ta nieszczelność?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są to sladowe ilosci. Ale skoro wydalem tyle kasy na remont to chce mieć suchy motor. Mechanik mowi zebym sie tym nie przejmowal ale mam to w dupie nie po to tyle zaplacilem zeby olej tam sie znajdowal tak jak przed remontem. Silnik poszedl do remontu bo uszczelniacze zaworowe byly do wymiany i bral sporo oleju
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.