Skocz do zawartości

Deggard

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    320d 2005

Osiągnięcia Deggard

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Spróbuję wyczyścić narazie ic. Napiszę wam czy pomogło. Pozdrawiam
  2. To dlaczego ten separator nie może wyłapać tego oleju? Wszystko dobrze podłączone. Zbiornik nagrzewa się tzn. że powietrze przepływa przez niego ale pusty w środku jest. Olej w dolocie pozostaje nadal. Jak to wytłumaczyć?
  3. Uszczelniacze były wymienione cała głowica kompleksowo i blok zrobiony. 200ml na 1000km to nie są śladowe ilości. Po to założono dodatkowy separator żeby wyłapać ten olej. Nie spełnia swojej roli. Wydaje mi się że ten olej z kolektora ssącego ścieka do ic. Jest jakieś uzasadnienie tej tezy? Co robić jezeli tak jest? Po co się stosuje zaślepki kolektora ssącego gdy usuwa się klapki?
  4. Turbina nowa. Wszystko nowe poszło tylko tłoki stare ale były dobre, pierścienie nowe. Bloki i głowica też były robione w zakładzie. Silnik trzyma serie 162 wypluł a po cipie 196. Tylko ten olej w ic hula.
  5. Turbina nie. Remont bo dużo oleju brał. Cieknie chyba z kolektora ssącego albo z uszczelniacza/y zaworów. Jak to sprawdzić?
  6. Turbina nie regenerowana.Nowa orginał za 3000pln.
  7. Temat wałkowany setki razy ale rozwiązania konkretnego brak. Silnik po generalnym remoncie, wszystko nowe. Zamontowano tez oil catch tank. Nie spełnia swojej roli, olej nadal jest na kolektorze ssącym ścieka przez EGR który jest wyłączony kompem, ścieka do ic. Fakt faktem że mechanik nie wyczyścił ic przed założeniem dodatkowego separatora ale moje pytanie brzmi dlaczego ten olej tam jest. Skąd on się tam bierze. Co robić żeby go tam nie było? Klapki na ssącym usunięte ale nie zaślepione. Silnik pobiera olej cały czas ok 200ml na 1000km. Nie piszcie żeby ic wyczyścić bo to zrobię ale silnik jak brał olej tak bierze nadal. Wyczyszczenie ic nic nie da bo znowu ten olej się tam pojawi.
  8. Mechanik bedzie sprawdzał w poniedziałek. Są 2 opcje 1. Uszczelniacze w turbinie 2. Separator do wymiany
  9. Z odmy nie ma prawa przepuszczać skoro jest nowa. Jezeli by miala jakis wyzszy przebieg to tak ale 3000km? Skandal
  10. To załóżmy ze jest duzy ubytek oleju. Co w zwiazku z tym skad on tam sie bierze? Uszczelniacze w turbinie przepuszczaja czy wina jest gdzie indziej?
  11. Odma została rowniez wymieniona nowa założona. Jakis lekki ubytek jest od czasu remontu ale nie moge sie precyzyjnie okreslic ile ml/km. Niektorzy pisali ze wogule nie bierze oleju ten motor.
  12. Są to sladowe ilosci. Ale skoro wydalem tyle kasy na remont to chce mieć suchy motor. Mechanik mowi zebym sie tym nie przejmowal ale mam to w dupie nie po to tyle zaplacilem zeby olej tam sie znajdowal tak jak przed remontem. Silnik poszedl do remontu bo uszczelniacze zaworowe byly do wymiany i bral sporo oleju
  13. Dodam tylko ze zakład regenerujacy ta turbine mowi ze to bardzo malo prawdopodobne zeby na uszczelniaczach przepuszczal olej i winy dopatrują sie w silniku
  14. Jest to wersja bez dpf (wydech koncowy zakrzywiony w dół). Mianowicie silnik jest po kapitalnym remoncie. Turbina po regeneracji. Wał po szlifie i blok tez. Głowica, wszystkie uszczelki rozrząd itd. Silnik jest już dotarty 3000km przejechane po remoncie. Moje pytanie brzmi dlaczego olej zbiera sie w układzie dolotowym a precyzyjnie widać go w zaworze egr (egr wyłączony ale nie zaślepiony). Mechanik który przeprowadzał remont wine zwala na słabej jakości uazczelniacze w turbinie. Zakład regenerujący tą turbine pyta sie dlaczego przed złozeniem silnika nie przywiozl jej na sprawdzenie. Teraz beda sie bawic w odbijanie piłeczki nikt do winy sie nie chce przyznać. Prosze o pomoc. Skąd sie dostaje tam olej? Jak ewentualnie sprawdzić gdzie jest ta nieszczelność?
  15. Prosze o pomoc w doborze dystansow gdyż auto u mechanika remont generalny silnika i nie mam opcji wymierzenia dystansu. Koła styling 156 et34 205/55/16 Auto e90 przed liftem 2005. Prosze tylko o rozmiary dystansow na przednia i tylną oś ew. Jak ktos chce moze podać, polecić marke. Z góry dziękuje i pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.