Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich!

Mam poważny zamiar dołączyć wkrótce do grona posiadaczy beemek:)

Prosze Was o opinię czy w tym autku jest silnik common rail czy też będzie to klasyczny turbodiesel na pompowtrysku?

Podaje dane wozu:

E46 330d limuzyna

VIN WBAAL91020FS06204

 

Z VINu wynika że to rocznik 2000 z silnikiem M57.

THX za pomoc.

  • Odpowiedzi 54
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To jest common rail, nie wiem czy w ogóle w BMW kiedykolwiek stosowano pompowtryskiwacze- to jest patent VW Group.

pozdrawiam

Paweł

Opublikowano
moim skromnym zdaniem to jest CR jest pompa paliwa ktora pompuje paliwo do tej smiesznej listwy, jest tam utrzymywane stale cisnienie. A nastepnie z tej listwy jest podawane do wtryskow otwieranych przez komputer
BMW to moj pierwszy i jedyny samochod.
Opublikowano

DZięki wam za info i pozytywne opinie o silniku. Miód na serducho heheh;)

A w takim razie skąd sie bierze przyrost mocy ze 184KM do 204KM w tym samym silniku ale z oznaczeniem M57N ? Bo do tej pory sądziłem że dopiero ten motor pracuje w technologii CR. Analogicznie jak w 320d- silniki M47- 136KM i M47N- 150 KM i wiadomo że ten ostatni to CR.

Opublikowano
Wydaje mi sie ze chodzi tu o zastosowaniewyzszego cisnienia wtrysku ... czyli mocniejsza pompa i przez to wieksze cisnienie w listwie
BMW to moj pierwszy i jedyny samochod.
Opublikowano

Turbo diesle w BMW skonczyly sie dawno tz tds-y, byly jeszcze w E36 i starych piec.

W E46 nigdy nie bylo takiego silnika... moc zwiekszana jest przez cisnienie i czesc elektronicznie podnosza do gory.

Tylko dwie rzeczy są nieskończone - wszechświat i ludzka głupota, chociaż co do tego pierwszego nie mam pewności
Opublikowano
wiem , ale mimo to moc ciekawa jak na 2.0d nawet w serii - pierwszy raz kupiłem diesla teraz po 15 latach jazdy na Pb lub LPG i jestem zadowolony a byłem takim przeciwnikiem klekotów
Opublikowano
Ten wysokocisnieniowy wtrysk plus turbo z intercoolerem to jest lapsza strona diesli od 2 tys obrotów czuc ...
BMW to moj pierwszy i jedyny samochod.
Opublikowano
I wszystko wskazuje na to,że własnie taka jest brutalna prawda o dieslach w E46. TAki wniosek nasuwa mi się po lekturze tego co wyszperałem w necie. Szkoda, bo w tej sytuacji muszę szukac innego egzemplarza bo zalezy mi na tym CR. Szkoda tez że większość odpowiadających na moje pytanie jest w błędzie. liczyłem na fachowe opinie a tymczasem bez obrazy, Panowie, ale nowicjusze wymiatają heheh;) Sorr za uszczypliwość ale zły jestem bo napaliłem się juz na to autko.
Opublikowano
tez chcialem kupic M 57 D 30 184KM ale to nie jest CR, dopiero M57N306D2 204KM jest od 2003.03 z CR wiec mlode i b.malo tego u nas zaluje ze nie kupilem bo sprzedawal ktos z radomia mpower e46 330d 204KM full mpakiet za 60tys srebrna na 17", dodam ze zmiana mocy byla w e39 530d z 184KM na 193KM ale wciaz ten sam silnik i tak juz do konca produkcji a szkoda jedynym wyjsciem zeby miec e39 z silnikiem M57N306D2 204KM jest swap ale czy to oplacalne?
Opublikowano
jednak w ' trójkach ' CR był wcześniej wkładany

 

Ja myslalem, ze 2.5d 163km i 3.0d 193km to common rail, a 2.0d nie. To jak jest wkoncu ? Pozdrawiam.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano (edytowane)
2.0d 150KM tak ale nie 3.0d 204KM tylko w e46 i od 2003r, w e46 nie bylo 2.5d a w zadnej e39 nie bylo CR, CR w e46 byl 318d, 320d, 330d tylko niech ktos mi wyjasni dlaczego 318d ma ten sam silnik co 320d z CR i ma tylko 116KM dziwne troche Edytowane przez krasek
Opublikowano
to pewnie tak jak w VW , były różne moce a silnik ten sam - chodzi pewnie o ciśnienie doładowania - pewnie mniejsze i to dużo w 1.8d a zatem wytrzymalsze turbinki - no chyba że ciśnienie w szynie CR niższe ale na pewnio jedno z tego
Opublikowano
no dobra jezeli to nie jest CR to jak nazwiecie ten uklad zasilania ? pompa paliwa+ listwa z wysokim cisnieniem + wtryski sterowane przez komputer ?
BMW to moj pierwszy i jedyny samochod.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.