Skocz do zawartości

ZBIGI

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    120D M 2006
  • Lokalizacja
    Rzeszów

Osiągnięcia ZBIGI

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. No niestety, odmę wymieniłem w pierwszej kolejności, wymyłem silnik i dalej się leje, jakby na wysokości pokrywy/uszczelki. Trzeba będzie głębiej pogrzebać w silniku :( Podobno w BMW zdarzają się pęknięcia plastikowego kolektora dolotowego i to też może być powód takiego wycieku - tak mnie straszyli na serwisie...
  2. Czy ktoś z Was przerabiał temat wymiany uszczelki spod pokrywy silnika? U mnie pojawił się wyciek oleju silnikowego- zdiagnozowany jako prawdopodobna nieszczelność uszczelki, ponoć wymiana to cały dzień roboty, łącznie z wykręcaniem wtryskiwaczy :duh: Mam niewąskiego cykora przed taką robotą...
  3. Mając DPF w menu serwis bordkompa widzimy kilometry pozostałe do wymiany tego filtra. Nie ma potrzeby zaglądać buni "pod ogon" :wink:
  4. A jakie to były Goodyeary ? Eagle Ultra Grip może czy inne?
  5. A propos inicjalizacji czujników- robicie to na postoju czy podczas jazdy? Bo skoro system opiera się na pomiarze prędkości obrotowej koła to na mój gust inicjalizacja bardziej ma sens podczas jazdy niż na postoju. Ja eksperymentowałem robiąc tę procedurę w trakcie toczenia sie autka na luzie z niewielką prędkością i widzę że układ alarmuje przy spadku cisnienia ok. 0,5 atm.
  6. Miałem identyczne problemy ze wskaźnikiem w mojej 120 D, w ASO stwierdzili że jedyną metodą pozbycia się usterki jest wymiana pompy paliwowej, gdyż element odpowiadający za pomiar poziomu paliwa nie występuje osobno. Miałem to szczescie że autko było jeszcze na gwarancji;)
  7. ZBIGI

    Czy to jest CR ???

    I wszystko wskazuje na to,że własnie taka jest brutalna prawda o dieslach w E46. TAki wniosek nasuwa mi się po lekturze tego co wyszperałem w necie. Szkoda, bo w tej sytuacji muszę szukac innego egzemplarza bo zalezy mi na tym CR. Szkoda tez że większość odpowiadających na moje pytanie jest w błędzie. liczyłem na fachowe opinie a tymczasem bez obrazy, Panowie, ale nowicjusze wymiatają heheh;) Sorr za uszczypliwość ale zły jestem bo napaliłem się juz na to autko.
  8. ZBIGI

    Czy to jest CR ???

    DZięki wam za info i pozytywne opinie o silniku. Miód na serducho heheh;) A w takim razie skąd sie bierze przyrost mocy ze 184KM do 204KM w tym samym silniku ale z oznaczeniem M57N ? Bo do tej pory sądziłem że dopiero ten motor pracuje w technologii CR. Analogicznie jak w 320d- silniki M47- 136KM i M47N- 150 KM i wiadomo że ten ostatni to CR.
  9. ZBIGI

    Czy to jest CR ???

    Witam wszystkich! Mam poważny zamiar dołączyć wkrótce do grona posiadaczy beemek:) Prosze Was o opinię czy w tym autku jest silnik common rail czy też będzie to klasyczny turbodiesel na pompowtrysku? Podaje dane wozu: E46 330d limuzyna VIN WBAAL91020FS06204 Z VINu wynika że to rocznik 2000 z silnikiem M57. THX za pomoc.
  10. Adik, też przerabiałem na dniach taki problem;) Np. w Niemczech wpisuja w papiery auta rok pierwszej rejestracji a nie rok produkcji. Stąd ten "roczny" poślizg. W naszych warunkach masz dzięki temu argument do stargowania ceny za autko;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.