Skocz do zawartości

318d Zerwany łańcuch N47D20A a N47D20C - różnice???


xelion

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 214
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

czy możecie sprawdzić BMW 320d o numerze VIN:

WBAVC31070VG04788

zobaczcie:

jakoś podejrzanie tanie, a ponoć serwisowane w ASO:

 

http://otomoto.pl/bmw-320-m-pakiet-C30810812.html

 

pozdrawiam

 

 

O ja pier.....

Jaki podręcznikowy ULEP z 2006roku i co dziwne kiedyś miał M pakiet w oryginale, i sportowe skórzane fotele. Z oryginału niewiele zostało. Tylny zderzak też zwykły :duh:

Z przodu PDC dołożone bo pewneiakurat taki zderzak się trafił po dzwonie wiec raczej nie ma co liczyć, że będą działać

Poduszki przód na 100% byływy walone bo przecież kto normalnyzmienia kiere wraz airbagiem na zwykłą :duh: :duh:

 

I zgadzam się z PPGG auto na pewno tyle nie warte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Sinik, który kupiłeś to chyba N47N, który pojawił się pod koniec 2009 roku i już miał chyba 184 KM, on tez ma oznaczenie N47D20C, ale jest już duzo nowszy.

 

Generalnie powinieneś kupić silnik N47D20C, który miał 177 KM i był produkowany do 09.2009

 

Szanowni Panowie

 

Silnik n47D20A byl wkladany do pre lci ktory byl produkowy do sierpnia 2008 , od września 2008 wszedl model lci i tam juz byl wkladany silnik N47D20C.

Kupiłem E90 z 09.2008 i mam na nalepce silnik N47D20C, czyli ten co go dopiero wtedy zaczęli montować... ale, ale...

 

jak zacząłem dalej drążyć, to doszedłem do wątku:

http://

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=1&t=126538

 

gdzie okazuje się, że były 2 wersje silnika N47D20C !!!! ???? :?:

 

i tak jak cytowany przeze mnie MŁODZIK18 pisał, to musiał się on pojawić pod koniec 2009 r., bo jak zobaczycie na zdjęcia tych silników w powyższym linku, to faktycznie mimo oznaczenia "C" to są znaczne różnice.

 

Pytanie brzmi:

 

Jakie są różnice między N47D20A, a N47D20C - tym pierwszym - poliftowym LCI, montowanym do końca 2009 r.

Czy właśnie w tym N47D20C montowanym od 09.2008 do ok. 12.2009 jest już poprawiony rozrząd, czy dalej ta sama historia z jednorzędowym - awaryjnym łańcuchem z wersji "A", który rzekomo poprawili dopiero w końcówce 2009, a nie zaraz przy faceliftingu w 09.2008?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę sobie spiąć ze sobą dwa nierozerwalne wg mnie wątki w jedną całość, stąd moje wda takie same wpisy:

 

Sinik, który kupiłeś to chyba N47N, który pojawił się pod koniec 2009 roku i już miał chyba 184 KM, on tez ma oznaczenie N47D20C, ale jest już duzo nowszy.

 

Generalnie powinieneś kupić silnik N47D20C, który miał 177 KM i był produkowany do 09.2009

 

Szanowni Panowie

 

Silnik n47D20A byl wkladany do pre lci ktory byl produkowy do sierpnia 2008 , od września 2008 wszedl model lci i tam juz byl wkladany silnik N47D20C.

Kupiłem E90 z 09.2008 i mam na nalepce silnik N47D20C, czyli ten co go dopiero wtedy zaczęli montować... ale, ale...

 

jak zacząłem dalej drążyć, to doszedłem do wątku:

http://

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=1&t=126538

 

gdzie okazuje się, że były 2 wersje silnika N47D20C !!!! ???? :?:

 

i tak jak cytowany przeze mnie MŁODZIK18 pisał, to musiał się on pojawić pod koniec 2009 r., bo jak zobaczycie na zdjęcia tych silników w powyższym linku, to faktycznie mimo oznaczenia "C" to są znaczne różnice.

 

Pytanie brzmi:

 

Jakie są różnice między N47D20A, a N47D20C - tym pierwszym - poliftowym LCI, montowanym do końca 2009 r.

Czy właśnie w tym N47D20C montowanym od 09.2008 do ok. 12.2009 jest już poprawiony rozrząd, czy dalej ta sama historia z jednorzędowym - awaryjnym łańcuchem z wersji "A", który rzekomo poprawili dopiero w końcówce 2009, a nie zaraz przy faceliftingu w 09.2008?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj co na ten temat pisze BMW. Wynika z tego ze poprawione silniki są dopiero od marca 2011. Od 2009 nie ma potrzeby wymiany wału.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

 

swoją drogą za prawie 7 letni wóz do tego do roboty 37tys zł to i tak nie mało..ale skoro Polacy są tak nadzianym narodem to niech kupują 7-10 latki za 60-70tys zł a co tam :mrgreen:

 

 

Zrob cos dla dobra forum i uzytkownikow i SKONCZ PISAC SWOJE BEZMOZGIE WYWODY, albo idz na autocentrum.pl tam takie cebulackie wpisy sa nawet pozadane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, trzymajmy się postu

 

Pytanie brzmi:

 

Jakie są różnice między N47D20A, a N47D20C - tym pierwszym - poliftowym LCI, montowanym do końca 2009 r.

Czy właśnie w tym N47D20C montowanym od 09.2008 do ok. 12.2009 jest już poprawiony rozrząd, czy dalej ta sama historia z jednorzędowym - awaryjnym łańcuchem z wersji "A", który rzekomo poprawili dopiero w końcówce 2009, a nie zaraz przy faceliftingu w 09.2008?

 

Wesołych Świąt :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na prośbę kolegi zawiszowiec wklejać link do aktualnej pumy

 

http://www.uploadarea.de/files/qp7jnu11davog6n6v5f9il9qr.pdf

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na prośbę kolegi zawiszowiec wklejać link do aktualnej pumy

 

http://www.uploadarea.de/files/qp7jnu11davog6n6v5f9il9qr.pdf

DZIĘKUJĘ KOLEGO!!!

 

faktycznie po przetłumaczeniu z niemieckiego co może wydarzyć się w silniku N47D20C zarówno w tych z pierwszych dat produkcji jak i późniejszych, to aż dech zapiera i lepiej zrezygnować z tego motoru... :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne masz podejście. W zasadzie większość tych samych komponentów w napędzie rozrządu zastosowano w dieslu R6 3.0. a starszy silnik 2,0 M47 ma wielokroć więcej problemów. Tutaj ewentualnie dokładasz ok 3 tysięcy do wymiany łańcucha i masz spokój. Silnik 3,0 benzynowy miał o wiele więcej poważnych wad. Poprawiono go dopiero w 2010 roku na tyle, że można uznać że jest konstrukcja dopracowana. Jeśli koniecznie chcesz silnik który ma być pewny bez żadnej inwestycji to kup właśnie ten (po 2010 roku).

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.