Skocz do zawartości

Navi e90 nie działa


xelion

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panowie,

 

Mam problem, otóż coś mi się dzisiaj stało z wyświetlaczem. Wchodzę do auta, wciskam start i wszystko ok, odpala, lecz wyświetlacz od navi się nie zapala. Tzn pojawia się na chwilę logo BMW i zaraz gasnie i tak przez minutę. Później całkowicie gaśnie i radio nie gra. Mam navi prof. rocznik 10/2007. Będę wdzięczny za pomoc, czy to oznacza, że coś się popsuło, czy może przez mróz? Samochodem właśnie wjechałem do garażu, po tym jak dwa dni dość dużym mrozie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 73
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Radio chyba do wymiany, ale nie jestem pewny. Już ktoś też z tym walczył i chyba w końcu wymieniał radio. Objawy były takie same...

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie u mnie wszystko jest ok z akumulatorem. Odłączyłem go na chwilę, aby spróbować czy to pomoże, ale nic nie dało. Wjechałem autem do ogrzewanego garażu, ale dalej to nic nie daje, navi nie chce działać.

 

mam takie objawy

 

 

Czy na kompie wykryje błąd jeśli radio będzie walnięte? To jest jakiś moduł radia, czy całe trzeba wymienić z napędami ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem że Michał330xd też miał jakies problemy i wymieniał radio... Napisz do niego na PW, lub poczekaj napewno coś tu skrobnie jak przeczyta :mrgreen:

 

Ewentualnie mogę polecić elektryka od tego, ale z Krk

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesty przypadek opisywany na wielu forach.

Niezaleznie czy prof czy biznes navi padaja (a to dziwne bo biznes i prof robia inni producenci)

U mnie biznes padl w nowym aucie po 10.000km :x

Beste Maschine der Welt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umówiłem się na jutro z Cartronikiem w Poznaniu. Powiedzieli, że spokojnie naprawią, bo znają takie przypadki.

Pytanie tylko, czy nie naciągają i nie wymienią mi połowy navi :)

 

Czy radio można kupić oddzielnie, jeśli jest uszkodzone?

Czy naprawia się to?

 

Michał, dzięki za odpowiedź na priv.

 

Czy jest np. możliwość, że padł bezpiecznik w samym radiu?

Może mi ktoś powiedzieć gdzie ewentualnie jeszcze dzisiaj mogę spojrzeć?

Czy radio jest wbudowane w tym samym miejscu co czytnik CD i DVD? łatwo jest to wyjąć ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Tak wygląda radio z czytnikami po wyjęciu.

http://img63.imageshack.us/content_round.php?page=done&l=img63/2051/1004998x.jpg&via=mupload

Z tyłu radia jest zielony bezpiecznik 20A (na zdjęciu brak). Bezpieczniki odpowiada za pamięć radia można wyjąć żeby zresetować

http://img827.imageshack.us/content_round.php?page=done&l=img827/1851/1004999.jpg&via=mupload

 

Mi elektryk z ASO powiedział, że radia się nie naprawia. Można wymienić czytniki ale radia się nie naprawia.

Żeby wyjąć radio musisz:

1. Zdemontować listwę gdzie są kratki od nawiewów i przycisk Start/Stop

2. Wyjąć panel od klimy.

3. Teraz masz dostęp do radia. Odblokowujesz zatrzaski i wyjmujesz plastikową ramkę wokół radia. Odkręcasz śruby i wyjmujesz radio.

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wstepie lepiej wyjac duza listwe ozdobna wokol lewarka.

Jak bedziesz wyciagal radio i odpinal kostki to z duzym prawdopodobienstwem ja porysujesz. Navi prof ma wielkosc 2 DIN i jest dosc ciezka.

 

Co do samych navi to dziwne, ze zarowno prof jak i biznes padaja. U mnie biznes padl jak auto mialo 2 miesiace. Ten sam objaw.

Na kosztorysie gwarancyjnym 9.000pln :norty:

Beste Maschine der Welt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem podobną sytuację i okazało się, że powodem tego była płyta od nawigacji. Miałem pirata nagranego na kiepskiej płycie i laser w czytniku nawigacji nie mógł poradzić sobie z jej odczytem, wyjąłem płytkę i wyświetlacz oraz radio śmiga jak złe:) :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wstepie lepiej wyjac duza listwe ozdobna wokol lewarka.

Jak bedziesz wyciagal radio i odpinal kostki to z duzym prawdopodobienstwem ja porysujesz. Navi prof ma wielkosc 2 DIN i jest dosc ciezka.

 

Co do samych navi to dziwne, ze zarowno prof jak i biznes padaja. U mnie biznes padl jak auto mialo 2 miesiace. Ten sam objaw.

Na kosztorysie gwarancyjnym 9.000pln :norty:

 

Ciekawe co w takiej nawigacji kosztuje 9k PLN? :)

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem. Lezy w bagazniku. Moge oddac ja z ekranem za pare stowek, bo zalozylem Prof.

 

Ja też mam prof., business jest bez sensu przez ten mały ekranik i jeden czytnik. Gdybym ją miał to tez bym założył prof :)

A ile Cię kosztowała taka przeróbka? Dużo dłubania jest? Teraz są nowe CIC i ciekawe czy trudno by było przerobić?

http://allegro.pl/bmw-nawigacja-hdd-cic-cid-idrive-e90-e91-e92-e93-i1352919150.html

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przerobka biznes na prof trwa w zasadzie godzinke...trzeba troche przerabiac wiazke i oczywiscie kodowac

Co do odpalania to chyba nie potrzebujesz go odpalac. Przeloz navi i zobacz czy dziala.

Jezeli wymienisz navi przed liftem na ta po lifcie nie wiem czy nie trzeba zmienic ramki i kodowac - wtedy sie robi problem bo musisz miec kogos z kompem kto to zrobi - jezeli to ten sam typ navi to powinno ruszyc od razu. Jak nie ruszy nie "typ" oddaje kase za dojazd.

Zwroc tez uwage na klawisze wyboru - moja np nie ma tych 8 przyciskow.

Beste Maschine der Welt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przerobka biznes na prof trwa w zasadzie godzinke...trzeba troche przerabiac wiazke i oczywiscie kodowac

Co do odpalania to chyba nie potrzebujesz go odpalac. Przeloz navi i zobacz czy dziala.

Jezeli wymienisz navi przed liftem na ta po lifcie nie wiem czy nie trzeba zmienic ramki i kodowac - wtedy sie robi problem bo musisz miec kogos z kompem kto to zrobi - jezeli to ten sam typ navi to powinno ruszyc od razu. Jak nie ruszy nie "typ" oddaje kase za dojazd.

Zwroc tez uwage na klawisze wyboru - moja np nie ma tych 8 przyciskow.

 

No ja znalazlem identyczna Navi, którą mam obecnie. Za 1000 PLN :) Muszę tylko podjechać 120 km. Zrobię to, tylko po prostu bałem się, że jak podjadę, odepnę moją popsutą navi i podłączę jego to może np. auto nie odpalić, bo coś niezakodowane. Ale jeśli twierdzisz, że nie będzie problemu to super.

Ja mam przyciski do wyboru radia, mam wersje po lifcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W cartroniku poinformowali mnie, że nie mogą tego naprawić, ale powiedzieli również, że na 100% to jest problem software'u. NIe mogli nic zrobić, ponieważ sam bios się nie chce odpalić. Nawigacja cały czas się restartuje jak komputer, w którym jeszcze nie uruchomił się bios. Coś w tym stylu mi powiedzieli. Niestety udaje się do serwisu BMW, może tam poradzą z odpowiednim sprzetem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

1.Ja mam podobny problem, tyle ze u mnie działa idrive, ale często mam tak, że w nieregularnych odstępach czasowych idrive sam sie restartuje, wyłącza i włącza, a czasem tez zawiesza(muzyka leci a nie mozna nic zrobic).

2.Mam oryginalna płytę nawigacji której idrive nie widzi, raz widzial ale wszystko bylo słabej jakosci i za duzo tez sie nie dalo zrobic. Mysle ze to wina poprzedniego wlasciciela ktory mial piracka plyte. Do tego radio wciaga plyte, ale nie zawsze wypuszcza, trzeba kilka razy wcisnac przycisk. Mam navi professional. Wydaje mi sie ze oba problemy sa powiazane ze soba.

Jak sie z tym uporac? Wymiana radia pomoze zlikwidowac te restarty? Czu to wina elektroniki? Prosze o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Kupuj śmiało używane. Jak kupisz używkę to już będzie zaprogramowane. Podłączysz i git.

Jak odłączysz radio to auto odpali. Tylko, żebyś sobie kupił takie samo radio ( chodzi o typ)

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.