Skocz do zawartości

Denny

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 325i
    N52B25
    2005r

Osiągnięcia Denny

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. taki wyjechał z fabryki. Mam fabrycznego iDrive z kwadratowym wyświetlaczem. Jak bym chciał wymienić czytnik nawigacji to musi mi ktoś to zaprogramować czy wystarczy wpiąć?
  2. a jak to sprawdzić czy z takim wyposażeniem wyjechał z fabryki? Ja nic nie dokładałem i poprzedni właściciel chyba też nie. Po prostu pewnego razu radio i iDrive przestało działać
  3. Cześć, Nie mogę sie doszukać, wiec może ktoś podpowie albo pokieruje w odpowiednie miejsce. Ile oleju wchodzi? Jaki rodzaj oleju? Na jakie parametry zwracać uwagę? Jaki polecacie? Czy wymienić również filtr/misę? Jeżeli tak to gdzie to można i za ile kupic? Z góry dzięki za pomoc :) Damian Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  4. tak, nawet płyta się w navi kręci, poza tym brak oznak życia
  5. Witam, Jak w tytule, nie działa wyświetlacz nawigacji/idrive/radio, choć słychać, że płyta się kręci. Znacie przyczynę/rozwiązanie? Ewentualnie specjalistyczną pomoc? Pozdrawiam Damian
  6. jest elektryczna i chyba nie wszyscy wiedzą jak ją odpowietrzać...
  7. Wiedzialem na ktorym cylindrze wyskakuja bledy i w sumie tyle. Przy gazie cewki i swiece trzeba dosc czesto wymieniac bo gaz jest bardziej wymagajacy pod wzgledem zapłonu. Ja juz dwie cewki wymienilem na przestrzeni 40k km.
  8. Mi szarpał ale przy przyspieszaniu i to zazwyczaj na niskich obrotach przy pedale w podłodze, wymiana świec i jednej cewki pomogła. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  9. Po dzwonie w takim razie po warsztatach jutro rano i popytam jakie koszty i co mądre glowy powiedzą bo najgorsze jest to ze nie mam zaufanego mechanika. Choc juz drugi raz słyszę teorie ze silnik moze być przegrzany ale z drugiej strony jak mechanik mowi, ze układ chłodzenia mogl być zapowietrzony a powinien sie sam odpowietrzyć to nie wiem jakie kompetencje ma ta osoba. Powiedz co jeszcze trzeba zrobić przy wymianie uszczelki poza planowaniem głowicy? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  10. Wlasnie mechanik mi powiedział żeby dłuższej trasie spuszczać ciśnienie z układu chłodzenia wlasnie przez odkręcenie korka od zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodzenia. Ma mi tez wycenić koszt takiej naprawy z planowaniem głowicy i wszystkimi tam sprawami które sie robi przy wymianie uszczelki. Czyli jak po ochłodzeniu silnika zostaje ciśnienie w układzie chłodzenia to moze świadczyć o zapowietrzonym układzie? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  11. Cześć, Jestem nowy na forum także proszę o wyrozumiałość :) Od ponad roku jestem szczęśliwym posiadaczem BMW jak w tytule. Po zakupie zamontowałem gaz STAG. Od jakiegoś czasu ubywa mi około 0,5 l płynu chłodniczego na 600km ale nie widzę żadnych wycieków na silniku ani nic nie kapie spod masko. Po odpaleniu na zimnym silniku z wydechu leci biały dym i bardzo nierówno pracuje czasem nawet nie pracują wszystkie cylindry i włącza sie kontrolka check engine, chwile po pracuje i wszystko wraca do normy poza tym ze znika płyn chłodniczy. Na gazie przejechałem juz około 40 000 km. Od jednego mechanika słyszałem ze to moze być wina gazownika który dobrze nie odpowietrzyl układu chłodzenia o przez to padła uszczelka pod głowica. Był sprawdzany płyn chłodniczy na obecność oleju nic nie wykazał ciśnienie na cylindrach tez ok. Pytanie czy takie objawy rzeczywiście mogą świadczeń o uszczelce? Czy rzeczywiście moe każdy gazownik wie jak odpowietrzyć układ chłodzenia? Jak juz robic uszczelkę to co jeszcze przy okazji trzeba lub warto zrobić? Szlif głowicy itp? Z góry dzięki za pomoc ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.