Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 60
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano
A czy do mpakietowej bez łopatek można dołożyć łopatki ?

Z perspektywy czasu uważam że to zbędny bajer, nie używam tego praktycznie. Jedyny plus to że kierownica lepiej wygląda z łopatkami.

Opublikowano
A czy do mpakietowej bez łopatek można dołożyć łopatki ?

Z perspektywy czasu uważam że to zbędny bajer, nie używam tego praktycznie. Jedyny plus to że kierownica lepiej wygląda z łopatkami.

 

Ja mam odmienne spostrzeżenie. Lubię korzystać z łopatek w trybie sport gdy mam tylko usztywnione zawieszeniem i układ kierowniczy a chce kogoś wyprzedzić, wtedy zbijam odrazu dwa biegi. Korzystam też przy długich zjazdach w dół w celu zbicia biegu i podniesienia obrotów aby auto się wolniej rozpędzało.

IMG_6104.PNG.8fd0433272655eff0993e663d10ad490.PNG 

Opublikowano

Na początku też się tym jarałem a teraz zapomniałem że to mam ;)

Żeby bieg zredukować to wystarczy gaz w podłogę wcisnąć do kickdown, u nas raczej płasko więc hamowanie długich zjazdów silnikiem nie występuje, zreszta 2l silnikiem hamuje raczej słabo :)

Opublikowano
Na początku też się tym jarałem a teraz zapomniałem że to mam ;)

Żeby bieg zredukować to wystarczy gaz w podłogę wcisnąć do kickdown, u nas raczej płasko więc hamowanie długich zjazdów silnikiem nie występuje, zreszta 2l silnikiem hamuje raczej słabo :)

 

Ja się nie jarałem - zmieniłem kierę na taką z łopatkami, bo najczęściej jeżdżę w trybie comfort, a jak potrzeba coś sprawniej wyprzedzić, to zbijam jeden bieg i bez deptania w podłogę ładnie przyspieszam. Rzadko korzystam, ale zdarza się. Poza tym to bajer z wyglądu - +3 na dzielni jest ;)

  • Moderatorzy
Opublikowano

Wczoraj dołożyłem u siebie kierownicę z łopatkami - udało się kupić kierownicę z łopatkami z wiązką i multifunkcją za 300 zł :) - kierownica sport - nie mpakiet - w mpakiecie wystarczy wymienić tylną obudowę i wywiercić otwory pod łopatki.

Byłem mile zaskoczony bo miałem u siebie położony ten przewód od pająka do FEM.

Jakby ktoś szukał pinów to pasują piny od Vaga 000979009E - kupowałem po 80groszy.

spacer.png

Opublikowano
Wczoraj dołożyłem u siebie kierownicę z łopatkami - udało się kupić kierownicę z łopatkami z wiązką i multifunkcją za 300 zł :) - kierownica sport - nie mpakiet - w mpakiecie wystarczy wymienić tylną obudowę i wywiercić otwory pod łopatki.

Byłem mile zaskoczony bo miałem u siebie położony ten przewód od pająka do FEM.

Jakby ktoś szukał pinów to pasują piny od Vaga 000979009E - kupowałem po 80groszy.

 

To teraz kolejny etap :norty:

Po tym jak już miałem łopatki, to zmieniłem kierę na taką z łopatkami i grzaniem :mrgreen: To jest bajer - niewidoczny, więc na dzielni nic nie zyskasz, ale ogrzewanie zimową, czy jesienno-wiosenną porą to bajka :D Tylko niestety to już nie takie proste jak dołożenie łopatek, bo dochodzi wymiana pająka i obudowy kierownicy na taką z przyciskiem do grzania.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na początku też się tym jarałem a teraz zapomniałem że to mam ;)

Żeby bieg zredukować to wystarczy gaz w podłogę wcisnąć do kickdown, u nas raczej płasko więc hamowanie długich zjazdów silnikiem nie występuje, zreszta 2l silnikiem hamuje raczej słabo :)

Widzę że przekonałeś się do moich argumentów.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Wczoraj dołożyłem u siebie kierownicę z łopatkami - udało się kupić kierownicę z łopatkami z wiązką i multifunkcją za 300 zł :) - kierownica sport - nie mpakiet - w mpakiecie wystarczy wymienić tylną obudowę i wywiercić otwory pod łopatki.

Byłem mile zaskoczony bo miałem u siebie położony ten przewód od pająka do FEM.

Jakby ktoś szukał pinów to pasują piny od Vaga 000979009E - kupowałem po 80groszy.

 

To teraz kolejny etap :norty:

Po tym jak już miałem łopatki, to zmieniłem kierę na taką z łopatkami i grzaniem :mrgreen: To jest bajer - niewidoczny, więc na dzielni nic nie zyskasz, ale ogrzewanie zimową, czy jesienno-wiosenną porą to bajka :D Tylko niestety to już nie takie proste jak dołożenie łopatek, bo dochodzi wymiana pająka i obudowy kierownicy na taką z przyciskiem do grzania.

 

Oczywiście o tym myślałem. Może jak trafi się jakaś okazja na grzaną z łopatkami to się zrobi. Aktualnie ceny zaporowe - a grzany tyłek mi wystarcza.

spacer.png

Opublikowano
Wczoraj dołożyłem u siebie kierownicę z łopatkami - udało się kupić kierownicę z łopatkami z wiązką i multifunkcją za 300 zł :) - kierownica sport - nie mpakiet - w mpakiecie wystarczy wymienić tylną obudowę i wywiercić otwory pod łopatki.

Byłem mile zaskoczony bo miałem u siebie położony ten przewód od pająka do FEM.

Jakby ktoś szukał pinów to pasują piny od Vaga 000979009E - kupowałem po 80groszy.

 

To teraz kolejny etap :norty:

Po tym jak już miałem łopatki, to zmieniłem kierę na taką z łopatkami i grzaniem :mrgreen: To jest bajer - niewidoczny, więc na dzielni nic nie zyskasz, ale ogrzewanie zimową, czy jesienno-wiosenną porą to bajka :D Tylko niestety to już nie takie proste jak dołożenie łopatek, bo dochodzi wymiana pająka i obudowy kierownicy na taką z przyciskiem do grzania.

 

Oczywiście o tym myślałem. Może jak trafi się jakaś okazja na grzaną z łopatkami to się zrobi. Aktualnie ceny zaporowe - a grzany tyłek mi wystarcza.

 

Ten mod jest kosztowny, ale naprawdę komfort trzymania łapek na ciepłej kierownicy jest nie do opisania :)

Kierownica (sport) to koszt ok. 1000 zł, pająk 250 zł, obudowa z przyciskiem 100 zł. W sumie najtrudniej dorwać obudowę w rozsądnych pieniądzach. Co więcej, nie każda pasuje - w mojej okazało się, że musiałem zdemontować tą dolną skórzaną osłonę, bo coś nie grało. Oczywiście feature niewidoczny, więc się nie przejmuję :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Inna wiązka? Absolutnie nie.

Wiązka ta sama. Co najwyżej dołożenie jednego przewodu od kierownicy do FEM.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Ale wiązkę od łopatek do pająka trzeba zmienić lub dołożyć przewody.

spacer.png

Opublikowano
Ale jak miałem F30 i kierownicę m-pakiet bez łopatek to kupiłem taką samą ale z łopatkami i nie trzeba nic było przerabiać modyfikować, jedynie kodowanie na kompie i wszystko działało.
Opublikowano

Ja nie wiedziałem, że trzeba ten przewód, założyłem zakodowałem i działa ???

Miałem od nowości w poprzednim swoim aucie F30 zwykłą kierownice w wersji sport bez łopatek, kupiłem m-pakiet z łopatkami + poduszka, założyłem zakodowałem i wszystko działa.

Opublikowano
Witam dziś zakupilem kierownice m pakiet łopatki założyłem i doczytalem o tym kablu ... Dziś spróbuje zakodowac łopatki ale jak nie będzie kabla to trzeba ciągnąć a podpowie ktoś czy da radę zakodowac tempomat bimmercode 'em? Jak tak to który moduł
  • 3 lata później...
  • Moderatorzy
Opublikowano

Wymieniałem kierownicę na taką z łopatkami, byłem przygotowany na dołożenie przewodu ale okazało się, że u mnie nie było takiej potrzeby.

spacer.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.