Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja wlasnie jestem po remoncie. To wymienilem :

 

Amortyzatory przod : Kayaba olejowe - 360zl kpl

Amortyzatory tyl : Sachs gazowe - 320zl kpl

Sworznie wachacza : 45zl szt

Tuleje wachacza : 35zl

Laczniki stabilizatora : 42zl szt

 

Dodam ze wiele czesci kupywalem ze znizka w InterCar's nie pamietam juz co. Samochod teraz zupelnie inaczej sie prowadzi. Zalozylem jeszcze felgi 16' na oponkach 205/55/16 zalozylem dystanse na piasty i duzo powiekszylem rozstaw osi. Samochod prowadzi sie teraz na zakretac h jak tramwaj w szynach. Problem jest tylko w koleinach drogowych. Zanim cokolwiek wymienisz jedz do znajomego mechanika i niech posprawdza ci wszystko w zawieszeniu b yc moze wyienisz cos co nie trzeba. Moj znajomy pojechal do stacji diagnostycznej zaplacil kolesipowi 50zl do kieszeni i sprawdzil mu wszystko zapisal sobie na kartce i wiedizal.

. . . zero kierunkowy , jestem kajtek . . .
Opublikowano

Są znacznie tańsze części (choćby na allegro) , a z wymianą nie ma problemu.

Amortyzatory przod : Kayaba olejowe - 360zl kpl

Amortyzatory tyl : Sachs gazowe - 320zl kpl

Sworznie wachacza : 45zl szt

Tuleje wachacza : 35zl

Laczniki stabilizatora : 42zl szt

A co do stacj diagnostycznej to ja podjechałbym do jakiejś lepszej w okolicy i zawsze istnieje możliwość porozmawiać i popatrzeć co robi diagnosta.

Opublikowano

Razem z piasta poszukaj na allegro firmy mayle. Ja za piaste do e36 zaplaciem 190 zl .nowa

Wachacze dwa mam kompletne jeszcze z mojej starej e30. Jak cos to pisz na PW

Opublikowano (edytowane)

co do łożysk - z reguły lepiej kupować w dobrych sklepach z łożyskami - wychodzi taniej i ma się wybór między producentami

 

pozdrawiam

Edytowane przez maciox
Opublikowano
piasty się nie wymienia - jest tam tzw miska czy może inaczej którą się wybija i wbija nową kupioną jako komplet z łożyskiem w e30 stożkowym oczywiście (przód)

 

Chyba coś Ci się pomyliło... W E30 z przodu nie występuje łożysko stożkowe, tylko łożysko kulkowe skośne dwurzędowe. W dodatku jedna z bieżni tego łożyska jest wykonana w materiale piasty, więc nie da się wymienić łożyska bez piasty.

NSW
Opublikowano
jak w wiekszosci modeli BMW ... bardzo łatwo jest uszkodzic łozysko podczas zakładania poniewaz kolniez nie ma zabezpieczenia i jest mozliwosc rozerwania bierzni ... mialem taki przypadek w servisie BMW P. w bydgoszczy :-0
BMW to moj pierwszy i jedyny samochod.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.