Skocz do zawartości

JakoTaco

Zarejestrowani
  • Postów

    77
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia JakoTaco

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Rozumiem. Powiedz mi tylko czy to predzej glowica czy uszczelnienie ? PO czym poznac ktore z tych elementow zakonczylo swoj zywot ?
  2. Witam POsiadam E30 318i M10 87r z gazem. Zaciekawily mnie dziwne objawy samochodu. PO odkreceniu korka od chlodnicy na zimnym silniku bylo okey. Jednak kiedy silnik sie rozgrzal ( podejrzewam otworzyl termostat) to z chlodnicy zaczol leciec dym :jawdrop: byly to spaliny. Takie same objawy zauwarzylem kiedy odkrece korek od wlewania oleju na wylaczonym silniku. Dodatkowo dodam ze silnik bierze olej. Wlasciwie to zaczol brac olej bo nigdy wczesniej tego nie robil. Dodatkow martwic mnie zaczelo ze kiedy rano wstje i odpalam samochod to niesamowity smrod czuje ( spaliny ). Dodatkowo dodam ze ubywa tez plynu chlodnicy. Kolega powiedzial ze jak doleje jakiegos ,,doktora'' np cermizera albo czego co uczsczeliny uklad olejowy to pomoze. Ja takim srodkom nie wierze w koncu jak samochod wyjezdzal z fabryki t nie bral az tak duzo oleju a te srodki jeszcze pozabychaja mi cos. Co to moze byc? Mam sie martwic ? Ile bedzie kosztowac ? Dziekuje z gory !
  3. Ja wlasnie jestem po remoncie. To wymienilem : Amortyzatory przod : Kayaba olejowe - 360zl kpl Amortyzatory tyl : Sachs gazowe - 320zl kpl Sworznie wachacza : 45zl szt Tuleje wachacza : 35zl Laczniki stabilizatora : 42zl szt Dodam ze wiele czesci kupywalem ze znizka w InterCar's nie pamietam juz co. Samochod teraz zupelnie inaczej sie prowadzi. Zalozylem jeszcze felgi 16' na oponkach 205/55/16 zalozylem dystanse na piasty i duzo powiekszylem rozstaw osi. Samochod prowadzi sie teraz na zakretac h jak tramwaj w szynach. Problem jest tylko w koleinach drogowych. Zanim cokolwiek wymienisz jedz do znajomego mechanika i niech posprawdza ci wszystko w zawieszeniu b yc moze wyienisz cos co nie trzeba. Moj znajomy pojechal do stacji diagnostycznej zaplacil kolesipowi 50zl do kieszeni i sprawdzil mu wszystko zapisal sobie na kartce i wiedizal.
  4. nie moge znalezc tych naciec i wskazowek ktore pokazuja pozycje cylidra nr 1. Gdzie to jest dokladnie ? Naciecia w aparacie zaplonowym znalazlem ale na kole pasowym i bloku silnika nie moge znalezc.
  5. Teraz chodzi juz o zupelnie inny samochod. Tamtego na gazniku juz dawno nie ma. Jezeli chodzi o przplywomierz to jest zamontowany. Ale nie wiem co ma to wspolnego ? Moj kolega tez ma jednopunkta i tez ma przeplywomierz.
  6. Sprawdzalem ze trzy razy , jest cala i siedzi mocno. Ja juz nie wiem. Poprostu nie mam sily :/
  7. No kopulke i palec maja ze 2 miesiace moze , tez sa firmy wloskiej ale wkladalem orginalke kopulke i palec i dalej to samo.
  8. Dzieki. Czeu stwierdzasz ze mam wielopunkt ?
  9. Witam Chodzi o E30 318i 87r M10 Monowtrysk Potrzbeuje koleinosci z jaka trzeba podlaczyc przewody zaplonowe na wtyki od kopulki. Jakby ktos mogl sprawdzic w swoim motorze jak to jest tam podlaczone. Jezeli ktos wie to tez moze byc w jakiej koleinosci tloki dochodza do momentu przepalenia mieszanki , po kierunku krecenia sie palca zaplonowego w aparacie bede wiedzial w jakiej koleinosci iskra idzie na ktory tlok. Mi sie wydaje ze 1,2,4,3 w takiej koleinosci palec powinien przekazywac napiecie na poszczegolne przewody zaplonowe.
  10. Witam Chodzi o E30 318i 87r M10 Monowtrysk Potrzbeuje koleinosci z jaka trzeba podlaczyc przewody zaplonowe na wtyki od kopulki. Jakby ktos mogl sprawdzic w swoim motorze jak to jest tam podlaczone. Jezeli ktos wie to tez moze byc w jakiej koleinosci tloki dochodza do momentu przepalenia mieszanki , po kierunku krecenia sie palca zaplonowego w aparacie bede wiedzial w jakiej koleinosci iskra idzie na ktory tlok. Mi sie wydaje ze 1,2,4,3 w takiej koleinosci palec powinien przekazywac napiecie na poszczegolne przewody zaplonowe.
  11. Witam Dzis kupile ta gume od przeplywomierza i zalozylem. Wsadzilem i obejrzal4em ta gume ktora wchodzi w gume o dprzeplywomierza ( to ta rurka co wchodzi w gume niby anty-strzalowa ). Zalozylem wszytsko i . . . dalej to samo. Silnik kichal przychal ale nie w dolot a wy wydech. Tak jak wczesniej widac ze przepala widac ze mial ochote ale nie mogl. :cry2: Cewka watpie. Z wyksztlacenia jetsem elektronikiem i wiem ze z reguly take elemeny jak cewka ja siada to juz nie dzuialaja na tyle sprawnie zeby byla iskra. Co do iskry to jes zolto-czerwona. Najgorsze jest to ze wyjelem dzis przewody z kopulki zeby dopasowac w sklepie. Przewodow nie bylo a po powrocie zauwazylem ze zapomnialme ponumerowaca palce od przewodow kopolki z numerami garow i teraz nie wiem ktory kabel z kopulki idzie do ktorego gara wiec jak ktos ma mozliwosc lub wie ktory gdzie to prosilbym napisac. Kurde nie iwem w takiej sytuacji co mam robic. Cewke rapid tak jak napisales sprawdze ale co dalej ? Przeciez nie zaczne kupywav po kolei czesci z calego silnika bo zbankrutuje .
  12. Tak ale przeciez napisalem z epo koleinym z seri. Probowalem na calej i tez nie chcial a jak pekla to juz logiczne z enie probowalem. Od czego zaczac zaraz bede bral sie za samochod ? Co poradzisz ?
  13. Watpie zeby to jakis modul czy cos takiego jak cewka. Raczej iskrabyla by nie poprawana. No dlatego dzis kupie nowe kable tylko nie wiem jeszcze jakie. Swiece wymienialem 3 tygodnie temu wiec watpie zeby firma NGK mnie zawiodla. Kopulka tez wymieniona. Guma laczaca przeplywomierz z kolektorem byla cala. Dopiero po koleinym z seri strzale przy probie odpalenia pekla i dizs jade na Narbutta do BMW kupic orginalke. A ta guma ktora wchodzi w ta duza gume niby ta od podcisnienia byla cala i nie spadla. Mieszalnik ? Hmmm. . . wszystko to jest dla mnie watpile bo jak kolega aparatu nie dokrecil i mu sie przestawil to non stop mu walil w przeplywke strzalami i nic sie nies talo a mial chyba ze 30 strzalow bo byl w trasie i nie mial jak zrobic tego.
  14. Ja mam 318i i na 195/65/14 przy 5200obr mialem 190km/h podejrzewam ze jakbym jechal tak na benzynie to krecil by sie wyzej jednak mi to wystarczy. Dodam ze bralem sie na trasie Plock -Warszawa z 320 E36 a ja mam E30 318i i nie mogla mnei objechac wiec jestem dumny ze swoich umiejetnosci i osiagow samochodu. :twisted2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.