Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

tak jak w temacie , mam do wyboru BMW320i 1994rok z przebiegiem ok 170tys. i omege 2.0 1996 z przebiegiem ok 140tys. i tu zachodzi wlasnie pytanie co kupic (auta sa w niemczech)

Ceny i wyposazenie wlasciwie takie same ... ja zdecydowanie wybrał bym BMW ale ... duzo osob przekonuje do omegi bo stoji w salonie( :duh: )

Co wy byście zrobili na mojim miejscu ???

Z gory thx

:twisted:

Opublikowano

I co Ci tutaj mają napisać ? Że Omega :duh:

Wszystko zależy od stanu auta, jeżeli jest porównywalny to dla mnie wybór jest oczywisty...

Titansilber metallic


http://img344.imageshack.us/img344/9427/328wp0.jpg

Opublikowano
Jeśli oba auta są zadbane, bardzo ładne to dla mnie odpowiedź była by oczywista - tylko BMW, a dla Ciebie? Omega jest większa i wygodniejsza ale Opel to Opel, daleko mu do BMW. W 320 napewno dostarczy Ci nieporównywalnej radości z jazdy, motor jest mocniejszy i ten wyjątkowy dźwięk r6-ki, a w oplu tylko 4 gary. Poza tym 3-ka 100 razy lepiej będzie się prowadzić (b. dobre właściwości jezdne), a w zakrętach to już w ogóle Omega zostaje daleko w tyle. BM-ka napewno jest dużo solidniejsza więc zakładając że obydwa samochody są zadbane a szukasz auta na dłuższy czas to prawdopodobnie gdy Opel zacznie się już sypać to BM-ka będzie jeszcze śmigać bez zająknięcia. :cool2:.

Pozdrawiam!

Paweł


Kiedyś było: e36 325i, e39 540i, e38 740i, e53 3.0d, e65 745i, e39 M5

Opublikowano

Mialem oba te samochody. Omega byla lepsza pod jednym wzgledem: ilosci miejsca. Moim zdaniem poza tym 320i bije Omege na glowe we wszystkim.

Tak naprawde, to Omega byla fajnym samochodem, ale:

- miala problemy z korozja

- prowadzila sie jak tapczan

- pomimo wymienionego filtra przeciwpylkowego w czasie deszczu nie dawalo sie odparowac szyb inaczej, niz przy uzyciu klimatyzacji.

 

Krotko mowiac: Omege bralbym tylko wtedy, jezeli bylaby w duzo lepszym stanie i jezeli zalezaloby mi bardzo na przestrzeni w kabinie.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano

BmW i Opel ? :twisted:

Dla mnie sprawa jest prosta - Bavareczka :P

BMW = Będziesz Musiał Wyprzedzać :-)
Opublikowano
też stałem przed takim wyborem (omega czy E34), ale jak poogladalem sobie w komisach i ogloszeniach omegi to zmiękłem - wszystkie mialy ogniska - niekiedy liczne - korozji!!! Ponoc te po 1997 mialy lepsze blachy, ale te co ogladalem byly do 1996. A E34 trzymaly sie znacznie lepiej!!
nie ma starych BMW, są tylko zaniedbane...
Opublikowano
Odpowiedz na to pytanie jest prosta tylko BMW mówiąc chodzby tylko o blacharce opel dawno zgnije :lol: a bmw będzie jeżdzić i jeżdzic :cool2:
Opublikowano

rowniez mialem omege i jako krazownik szos bardzo dobry i wygodny- ale niestety wszystkie gnija i to bardzo mocno , bardzo ogromne klopoty z elektryka !! - to juz wrecz plaga no i silniki rowniez niezbyt udane .. 2.08V za slaby ale za to nie do zajechania - 2.016v mocniejszy ale sporo z nim problemow - wiec sam widzisz ze sie przesiadlem z omegi na BAVARKE..

 

tobie tez to radze :modlitwa:

Opublikowano

Kolega ma vectre 2.5 V6, niby 170 koni ale co z tego jak napęd na niewłaściwe koła :norty:

Poza tym V6 nie ma w ogóle porównania do R6 BMW, strasznie mułowato wchodzi na obroty jak na 24 zawory, dźwięku nie ma nawet co porównywać.

 

Kupuj BeeMWe - na pewno nie pożałujesz :cool2:

BMW to samochody, reszta to tylko nieudane próby...
Opublikowano

Dzisiaj miałem okazje przejechać się omegą 2.0 z 2002 roku - pełny wypas.Miała klimę, skórę, elektryczne szyby, lusterka i fotele, kompuer, czujniki cofania..... itd. Przejechałem nią 350 km a później wsiadłem i przejechałem 320 z 91r. Spostrzeżenia:

na początku w oplu fajnie, cicho, hmm... mówię sobie co ja się na tą bmk-ę tak uparłem.. Po pewnym czasie odczuwam ból pleców (myślę - źle wyregulowałem fotel - jednak zmiana ustawień nie pomaga - za miękkie, aha i nie trzymają w zakrętach)... Jadę coraz szybciej i z niepokojem stwierdzam że to samochód mówi gdzie chce jechać... Próbuję wyprzedzać jak bmk-ą - i dobrze że omega lepiej hamuje niż przyspiesza... kolejny zawód....

Przesiadam się do bmki. Fotele robione jakby na miarę (tu myślę sobie że otyli się chyba nie mieszczą w fotelu !!! ) twardsze, plecy wręcz odpoczywają (może się przyzwyczaiłem ;)), silnik żwawo reaguje na gaz - samochód naprawdę przyspiesza. A prowadzenie w zakrętach - bajka. Już wiem dlaczego uparłem się na BMW ;)

P.S. są to zupełnie subiektywne wrażenia. Omega tak jak pisano wcześniej to po prostu wygodny krążownik z dużą ilością miejsca. BMK-a - jak pisze w instrukcji - radość z jazdy :)

Sama radość :)
Opublikowano
Próbuję wyprzedzać jak bmk-ą - i dobrze że omega lepiej hamuje niż przyspiesza... kolejny zawód....

Przesiadam się do bmki. Fotele robione jakby na miarę (tu myślę sobie że otyli się chyba nie mieszczą w fotelu !!! ) twardsze, plecy wręcz odpoczywają (może się przyzwyczaiłem ;)), silnik żwawo reaguje na gaz - samochód naprawdę przyspiesza. A prowadzenie w zakrętach - bajka. Już wiem dlaczego uparłem się na BMW ;)

P.S. są to zupełnie subiektywne wrażenia. Omega tak jak pisano wcześniej to po prostu wygodny krążownik z dużą ilością miejsca. BMK-a - jak pisze w instrukcji - radość z jazdy :)

 

No to chyba wszystko jasne :mrgreen:

BMW to samochody, reszta to tylko nieudane próby...
Opublikowano

no chyba to prawda co pisze bmw 320. Jeżdżę ostatnio nową vectrą - omegi już nie produkują - więc najwyższym? z półki opla. Wprawdzie to diesel, więc silników nie ma co porównywać, ale... jeśli tak ma być spasowane auto za ponad 100.000 pln to jest to lekkie... robienie wała z klienta. Wrażenia estetyczne - na drzwiach i wokół lewarka aluminium, a listwa z drzwi na desce przechodzi w drewno :shock: Oczywiście tylko przez moment, bo pukam palcem i... wakacyjną mydelniczkę mam z lepszej jakości plastiku. Ale ok, odpalamy i jazda - diesel, więc bez rewelacji. Ale kurde, fura za grubą kasę, ja wchodzę w zakręt w prawo w miarę spokojnie, a tu starcza lekka poprzeczna nierówność i przód mam na lewym pasie - ucieka na każdej prawie dziurze. Pomijam fakt, że po 60 tys km w środku słyszę prawie każde miejsce łączenia plastików z tapicerki - ale może to akurat ten egzemplarz taki pechowy. Może również jego g..a jazda po nierównościach na zakrętach jest wynikiem ciężkiego silnika z przodu - tylko co mnie to!?

Podsumowując - autka do spokojnej jazdy, bez tej ikry jaką ma BMW, i dla osób które nie są wybredne jeśli idzie o jakość wykończenia (no cóż, w końcu to GM :norty: ). Jeśli Ci to nie przeszkadza, to owszem, fajny, duży samochód - tym bardziej że u Ciebie mowa o Omedze, ale jeśli już to po 97r. - znacznie poprawili przy liftingu jakość. <- tylko skoro teraz robią takie vectry to jak ta jakość wyglądała przed :diabel_smiech:

- to ja przepraszam! ...i znikł
Opublikowano
Kup Opla i daj namiar na BMW :lol:

Hehehehehehhe - i już mam dobry humor :mrgreen: :D :mrgreen:

BMW = Będziesz Musiał Wyprzedzać :-)
Opublikowano

no i jednak nie 320 ani nie omega

kupilem 325i coupe :8) ah...to jest to mysle ze to byl dobry wybor.

Pytalem wlasciciela o spalanie mowil ze nie bedzie paplic duzo wiecej niz moja 316i compact

jak porobie fotki to wrzuce

:twisted:

Opublikowano

W takim wypadku wybor jak najbardziej sluszny :mrgreen:

Od kiedy 1,6 pali 14-15 litrow w miescie ? :twisted:

Opublikowano

Co do spalania 316i to napewno bedzie roznica spora ale malutka jesli chodzi o 320i

:twisted:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.