Skocz do zawartości

[e90 m47n2] Telepie śilnikiem przy gaszeniu


kamil17932

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam następujący problem że telepie mi silnikiem przy gaszeniu auta na "zimnym czy chłodnym silniku najbardziej"

Na początku myślałem że to klapa gasząca ale okazało się że jest dobra i się zamyka mimo ze silnik i tak twardo gaśnie. Błędów brak.

Zauważyłem ze gdy zgaszę silnik , zatelepie , odpalę i od razu znów zgaszę wtedy gaśnie delikatnie. Tak samo po trasie gdy silnik jest dogrzany tak samo gaśnie delikatnie.

Zastanawiam się czy może mieć na to wpływ wtryskiwacz , gdyby był na wykończeniu ... Chodź według inpy są ok dwa w okolicy 0.52 a drugie dwa w okolicy -0.57

Jakieś pomysły co można sprawdzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz jakieś foto tej rury?

Co do poduszek to nie wydaje Ci się ze by było cały czas tak samo? nie zależnie od temperatury? a właśnie jak za drugim razem gaszę jest dużo lepiej.

 

 

miałem to samo z N57N i się okazało, że to nie poduszki ani żadne gumy tylko dolot powietrza był za luźny (taka czarna plastikowa rura co biegnie rownolegle do silnika po lewej stronie jak otworzysz maskę).

 

ale poduszki silnika swoją droga bym sprawdził

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Hej, odkop ;)

Dowiedzieli się Panowie dlaczego klapa się spóźnia? Słaby, lub wypracowany siłownik? Jeżeli tak to czy tylko wymiana na nową, lub może troszkę taniej jakaś wymiana elektro bebecha?

U siebie mam N47, ale objaw jakby ten sam co na filmiku od kamila17932.

Po wymianie zestawu zawór+chłodnica egr wystąpił problem z telepaniem się samochodu przy gaszeniu silnika. Ciekawe. Na początku myślałem, że to spóźniający się egr, ale przez tę rureczkę nie doleci tyle resztkowego tlenu żeby podtrzymać pracę spalinami. Po jakimś czasie dopiero doszedł błąd 483D. Wyciągnąłem przepustnicę, wyczyściłem porządnie od środka klapę i ośkę, a na zewnątrz sprężynę. Błąd już nigdy po tym nie wrócił :!: , natomiast zostało telepanie (nie zawsze) po zgaszeniu nagrzanego auta :mad2: . Na zimnym chyba się nie zdarzyło.

Jaki negatywny wpływ ma takie mniej lub bardziej twarde gaszenie silnika, oprócz średnich doznań czuciowych? Poduszki silnika mocno cierpią i czy coś oprócz nich?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.