Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witam wszystkich,mam bmw e39 z silnikiem m52b20 w automacie,ostatnio zaczął trochę dymić,taka mgiełka ,olej ok,plyn chlodniczy ok,silnik odpala od dotyku ciepły czy zimny,dobrze się zbiera obroty idealne ,nie szarpie nie muli nie gaśnie po prostu ok tylko ten dymek jak mała mgiełka,czy ktoś z was miał podobny problem,bo mnie już głowa boli.proszę o odpowiedź. Edytowane przez tuchajbej68
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dopisz 520i do tytułu, takie dymienie na zimnym to całkowicie normalne podczas tej pory roku, co innego jak dzieje się to cały czas.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Dymi zawsze czy tylko jak zimny ?

Zimny na biegu jałowym troszkę,ale więcej przy przyspieszaniu,a na trasie jadąc około 120 to nic.Ogólnie to dymienie nie jest takie jak z komina

elektrociepłowni,ale większe niż u innych aut.

Opublikowano
I jeszcze jak nie posiadasz katalizatora to efekty wizualne mogą być spore, wiem to ze swojego przykładu. Teraz mam zamiennik wstawiony i podymi sobie tylko chwilę, chmura znika dużo szybciej jak bez kata
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
Takie cudo właśnie mam u Siebie http://allegro.pl/kat-katalizator-plaski-opel-ford-renault-bmw-inne-i5958311619.html?snapshot=MjAxNy0wNy0xOVQxNjoxMjo1My44NjdaO2J1eWVyO2RkNGEyNjkxNGJmZjUxYTBlMTRhY2Y1ZmE1YTg0OWUzYTYyNmQ3MGRjZWU4YjRmMDU5OTZlMTkwYTA2OGE5ODY%3D jeden z najtańszych jakie były dostępne,ale kupowałem jakoś w lipcu. Coś tam musi działać,bo we wrześniu robiłem przegląd i diagnosta nawet pchał analizator spalin do wydechu i było :cool2: nawet na podlanej mapie :mrgreen:
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
W odpowiedzi na wszystkie wasze opinie,auto kupiłem 3 miesiące temu ,będąc na wymianie oleju powiedziano mi ,że wydech cały jest kombinacją.zauważyłem że każde bmw e39 520i dymi trochę.Ostatnio przegoniłem ją troszkę więc podczas jazdy ciągłej jest ok ale już gdy muszę ruszyć od zera znów dymi,może i to pora roku,a może coś innego,Zatykałem rurę wydechową szmatą białą silnik nie gasł,a szmata była czysta i mokra.
Opublikowano
Mój dymił jasnym jak para dymem, także podczas dynamicznego przyspieszania. Sprawdziłem spaliny i wynik był fatalny. Potem komputer i wyszła sonda lambda do wymiany. U mnie, przed liftingiem są tylko dwie przed katalizatorem. Wymieniłem zużytą ale elektryk sugerował bym wymienił od razu drugą. Niestety Bosch F00E261264 to wydatek 380,- za sztukę / po rabacie /. Potem by mieć pewność wymieniłem też katalizator - polski zamiennik Pamaku.
Pozdrawiam.
Opublikowano

U mnie po bardzo mocnym pałowaniu w sensie but w podłodze 180km/h dymienie ustaje na kilka dni. Ale tak podczas normalnego użytkowania to po prostu wraca i sobie dymi. Nie przeszkadza mi to poza tym że trochę śmierdzi. Katy teoretycznie są, sondy sprawne, oleju i płynu chłodniczego nie ubywa. Dziwne trochę.

 

Omega V6 bez katów też mi kiedyś tak dymiła ale tylko na biegu jałowym.

  • Moderatorzy
Opublikowano

U mnie wszystkie 3 dymiły. Pierwszą podejrzewałem o walniętą uszczelkę z początku przez to, ale płyn nie znikał, wszystko dobrze.

Poprzednia i obecna mają to samo.

 

Problem mi się wydaje jest taki, że katy mają żywotność od 100 do 200 tyś km, więc raczej już w większości (poza rodzynami z japonii) skończyły swój żywot.

Opublikowano

Witam,dziękuję za odpowiedzi na mój problem,dzisiaj zrobiłem test na co2 wynik ok

Płyn został niebieski,moje zdanie po przeczytaniu waszych sugestii jest takie: padnięty kat,nieszczelny układ wydechowy,niskie temperatury,duża wilgotność,a przy okazji silnik pierwszą młodość ma już za sobą,licznik wskazuje 250 000 .Dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.