Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemanko wszystkim uzytkownikom BEEMEK.

 

Od niedawna jestem w posiadaniu BMW 318 1,8 KAT 1992. Nie chciał bym zchrzanić sprawy i wpakować mu jakieś kiepskiej istalacji gazowej, żeby później cierpieć tego konsekwencje.

 

CHACIAŁBYM, PROFESJONALNEJ PORODY- CO ZAMONTOWAĆ ???

Opublikowano

Witam

 

Czy mi sie zdaje czy chwile temu zalozyles bardzo podobny temat w innym dziale...oj czarno Cie widze ;)

 

Co do gazu to :search: na forum tego pelno

 

do modow/adminow: sorry, ze pouczam ;)

 

pzdr

maciejkiner

http://www.oneclick.pl/bmw/bmw_baner.jpg
Opublikowano

Dopiero dzisiaj się zarejestrwałem i jakoś tak od razu chciałem zapuscić temat, który mnie najbardziej nurtuje.

 

To prawda, ja też się widzę bardzo czarno, a nawet ZIELONO !!! :D

 

Ale po przeczytaniu paru wpowiedzi już mi się rozjaśnilo.

 

A TY co byś mi poradził ???

Opublikowano

Witam

 

Ja bym Ci radzil nie zakladac gazu :) Jakos mi to po prostu nie pasuje do BMW. Zaraz odezwa sie zwolennicy i zaczna przkonywac, ze warto. Ale ja uwazam, ze gdyby BMW mialobyc na gaz, to producent sam instalowalbym instalacje - tak jak np chevrolet teraz robi. Co prawda przy dzisiejszych cenach benzyny chcialoby sie lac gaz...ale problemy ktore moga sie pojawic po jego instalacji jakos mnie zniechecaj :( A po za tym 1.8 to nie 4.0 i nie pali jakos strasznie duzo (mialem kiedys autko - lancia delta w silniku 1.6 - wierz mi, ze moja obecna beema to przy niej szczyt oszczednosci ;) ).

 

pzdr

maciejkiner

http://www.oneclick.pl/bmw/bmw_baner.jpg
Opublikowano

Napewno masz rację. Nie ma jak na benzie, tak jak to zaprojektowali, ale w moim przypadku ekonomia bieże górę. :modlitwa: wiesz jak jest... rodzinaka i innne wydatki. Tak właściwie to się waham i dlatego szukam porady i jak najoptymalniejszego rozwiązania. Chciałbym BeMkąW pojeździć troszkę dłużej.

 

Jak pierwszy raz w życiu zobaczyłem 318 to się mało nie zsikałem, taka jest cudna. No i w końcu ją mam :cool2:

 

Poza tym też miałem LANCIE, ale DEDRE 1,8. Istny SMOK, piekielnie paliwo-gazożerna :cry2: , mulasta KROWA :evil:

 

pozdro

RAFA

Opublikowano
Napewno masz rację. Nie ma jak na benzie, tak jak to zaprojektowali, ale w moim przypadku ekonomia bieże górę. :modlitwa: wiesz jak jest... rodzinaka i innne wydatki. Tak właściwie to się waham i dlatego szukam porady i jak najoptymalniejszego rozwiązania. Chciałbym BeMkąW pojeździć troszkę dłużej.

 

Jak pierwszy raz w życiu zobaczyłem 318 to się mało nie zsikałem, taka jest cudna. No i w końcu ją mam :cool2:

 

Poza tym też miałem LANCIE, ale DEDRE 1,8. Istny SMOK, piekielnie paliwo-gazożerna :cry2: , mulasta KROWA :evil:

 

pozdro

RAFA

 

Bardzo miło że przybył kolejny użytkownik BMW. Ja osobiście uważam że do m40 można założyć II generacje. Sporo osób ją ma i sobie chwali. Ważne jest żeby instalacja była zakładana przez fachowca a nie jakiegoś partacza no i żeby układ zapłonowy był w nienagannym stanie.

BMW to samochody, reszta to tylko nieudane próby...
Opublikowano
mam podobny dylemat mam 318i i wchałem sie jaką instalacje włorzyć.i wiele muwi za tym ze druga generacja nie jest najlepsza wystrzały itd.jeśli wezmiesz sekwencje to nie poczujesz zapachu gazu w swoim aucie .dzisiaj siedziałem w bumce z sekwencja.jeśli weżmiesz na raty a dużo jeżdzisz to to co wydajesz na paliwo starczy ci na rate miesieczną 317pln.i jeszcze ci zostanie na wypady.do mojej kosztuje 3400pln.jutro montuje.ci co mają drugą generacje nigdy ci nie powiedzą że sekwencja jest lepsz nie wspomne o ciągłych wystrzałach. :D
Opublikowano

Siemanko Lekster, BM-W(F)ORUMOWICZE,

 

Też wczora siedziałem w aucie z sekwencją 4 generacji. Nie była to BMka, ale też Niemiec (AUDICA).

Gościo, który zakłada inatalacje, też mi mówił, że nie ma sensu pakować sie w 2 generację. 2 wybuchy i więcej szkód niż koszt instalacji. Lepiej odrazu wpakować sekwencje 4G.

Zaproponował mi instalke 4G AUTRONIK ZENIT za 2550zł. JESTEM TROSZKĘ ZSZOKOWANY TAK NISKĄ CENĄ. :jawdrop: Jak wcześniej wspominałem siedziałe w audicy z taką instalacją i wszystko się wydawało OK. Niestety nie miałem okazji się nią przejechać- chyba ze zrozumiałych powodów :D !!!

 

WIECIE COŚ NA TEMAT TEJ INTALACJI ???

 

DAJCIE ZNAĆ A DAM WAM NAMIARY NA GOSCIA. JEST OK. Montuje od kilku lat. Jak na razie nikt ze znajomych nie nażeka- no może troszke daje ciała , aby je wyregulować. ALe po 3 lub 4 wizytach jest OK.

POZDRO DLA WSZYSTKICH ZINTERESOWANYCH TEMATYKĄ !!!!

Opublikowano
ci co mają drugą generacje nigdy ci nie powiedzą że sekwencja jest lepsz nie wspomne o ciągłych wystrzałach. :D

 

Sekwencja jest lepsza :) choć jak się dobrze ustawi II gen to wystrzałów nie ma.

 

Właśnie moje autko stoi w warsztacie i przerabiany jest II gen Autronic na IV gen KME. Wieczorem opiszę efekty.

 

Ogólnie z II gen i m40 sprawa wygląda tak: pali 40-50% więcej niż benzyny oraz jest spadek w osiągach, nawet na benzynie (zwężka w dolocie).

Opublikowano
o 17 odbieram auto z warsztatu zakładają mi BRC i taka bym ci instalację proponował dzisiaj przewiozłem sie audi A-8 z taką instalacja gość muwił ze to bajka i sam też tak uwarzam nie czuc zadnej rużnicy podczas przełączenia nic nie smierdzi nie strzela.jak odbiore auto pojeżdże troche mojom bumkom to ci napisze.gazownik mi muwił ze powinna mi polić około12 litruw gazu tankuje po brzegi jade tak jak zawsze dość ostro i zobaczymy ile spali.ja uwarzam ze dobrej sekwencji nie założysz ponirzej 3000pln.może sie myle.nara :D
Opublikowano
SIEMANO. Moja 318i już jeżdzi na gazie i to bez zarzutów .tak jak muwiłem założyłem sekwencje BRC włoskiej produkcji.jadąc dzisiaj z opola do oławy i z powrotem wyszło mi 136km i spaliła mi 13,74 co daje 10,5 litra na sto km.na autostradzie jeszcze nie sprawdzałem ale napewno spali mniej.a jazda na gazie nie rużni sie od benzyny silnik zachowuje sie identycznie.jechałem w miare szybko około 120 -140km /hpolecam wszystkim super sprawa chyba maluch pali wiecej. :dance:
Opublikowano

Witam ja jestem użytkownikiem Bemek takich jak 318 - e36 , 318-e46,525d-e39, oraz 740-e38 powiem tak w e36 mam zamontowaną II generację i zrobiłem już ponad 50 tyż km bez zadnych problemów i bez strzałów tylko swiece i kable muszą być bez zażutów i uważam , że do tego modelu nie trzeba nic lepszego jest tam metalowy kolektor oraz mała pojemność silnika więc te instalacje sprawują sie super -auto spala ok 10-13 litrów gazu. Przy dobrej regulacji nie czuć praktycznie różnicy.

Natomias w e 46 musiałem założyć sekwencję zewzględu na kolektor plastikowy założyłem AGIS-a przejechane jest już ponad 30 tyś i jest ok. spalanie podobne jak w e 36.

W 740 mam instalacjię Lovato -sekwencję i też chodzi bez problemu.

 

Powiem tak do e 36 z proponuje zwykłą instalację i przy dobrej regulacji nie ma znią żadnych problemów a koszt intalacji jest dużo tańszy,

Posiadam różne BMW od lat jeżdże tą marką tyle że różnymi modelami teraz posiadam 4 szt tak jak wspomniałem i we wszystkich samochodach bendzynowych miałem gaz inie było znim problemów nawet wtedy gdy nie było sekwencji mówie tu o kilku latach do tyłu wtedy nawet w 520 oraz 730 miałem drugą generację i to chodziło.

Opublikowano
Siemanko wszystkim uzytkownikom BEEMEK.

 

Od niedawna jestem w posiadaniu BMW 318 1,8 KAT 1992. Nie chciał bym zchrzanić sprawy i wpakować mu jakieś kiepskiej istalacji gazowej, żeby później cierpieć tego konsekwencje.

 

CHACIAŁBYM, PROFESJONALNEJ PORODY- CO ZAMONTOWAĆ ???

Witam,

Proponuje ci założyć sekwencję, ja miałem u siebie w BMW założona i byłem zadowolony. Spalanie to okolo 1-2 litrów gazu więcej niz benzyny ale nie było żadnych problemów, a z tego co wiem silniki BMW ni lubią prostych gazów i ciezko je ustawić tak żeby na nich dobrze pracowały. Miałem instalkę firmy BRC jeżdziłem jakis rok nie było problemów znajomy jeżdzi juz chyba 3 lata i też nie miał problemów tyle że regularnie robi przeglady i wymiany filtrów...

Opublikowano

witam wszystkich

od ponad roku jeżdżę na gazie BRC ale zwykła inst a nie sekwencja.

mam ją w BMW E36 1,8 m40

poprostu rewelacja !!!!!!!

na trasie pzry stałych prędkościach spala ok8 litrów GAZU

no w mieście ok 10-11 ale to i tak jest niewiele

zakładałem ją w profesjonalnym warsztacie i fachowcy sami odradzali mi sekwencje ponieważ to zbędne wyżucanie pieniędzy.

Jedyny problem jaki miałem to taki że inst BRC są to inst. wysokociśnieniowe i nie tolerują najmniejszych nieszczelności w dolocie a ja miałem zmurszałą gumę ale po uszczelnieniu rewelacja jężdżę za grosze a nogę mam ciężką :twisted:

więc reasumując

Ja polecam tanie i sprawdzone metody no i firmy....BRC

Było - BMW - E36 318i 113KM M40B18 1991

Jest - BMW - E46 318i 143KM M42B20 2003

+ - BMW - E90 318i 143KM M43B20 2010

Opublikowano

Ja już mam tą sekwencję ale znowu coś mi spier.... i na benzynie strzela w kolektor, na gazie jakoś jeździ ale też zmulone i bez rewelacji... w poniedziałek jadę z reklamacją. Na II gen mi paliło 15 w mieście (benzyny 10). Nigdy więcej LPG w żadnym aucie.

Ci co piszą że LPG jes złe - mają racje. Może w 1% się to sprawdza, ale ja mam z tym same negatywne przygody a dość długo dawałem szanse tej technologii.

Opublikowano

LPG IIgen. koszt założenia 1800zł.

zalety- ekonomia, niskie koszty eksploatacji

wady- wystrzały, spadek mocy, czesta wymiana świec, kabli WN, filtra powietrza, i wiele innych. naprawde nie dziła to tak jak powinno.

 

LPG IVgen. sekwencyjny wtrysk gazy cena 3400zł

zalety te same co IIgen, nawet spalanie niższe i pozbawiona wad IIgen.

zero problemów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.