Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WITAM

Mam pytanie dotyczace rozrzadu tylko prosze o odpowiedzi na pytanie i z sensem,

tydzien temu zaczol mi chodzic silnik jak diesel co podejrzewam jest skutkiem rozrzadu i jest on do wymiany,dzisiaj wymienilem rowniez pasek rozrzadu ,napinacz i rolki....pytanie :

JAK DLUGO MOGE JEZDZIC NA TAKIM ROZRZADZIE PONIEWAZ JESTEM ZA GRANICA I BEDE W POLSCE DOPIERO WE WRZESNIU,samochodem jezdze spokojnie bez szalenstwa i jaka jest szansa ze zniesie podroz ok.1700km do Polski. Pytam bo cena naprawy wynosi okolo 5000zl tu gdzie jestem wiec sami rozumiecie.

Pozdrawiam

BMW - marka stworzona dla radosci z jazdy

Bardzo Madry Wybor

Opublikowano

Koledze chodzi za pewne o rozrząd w rozumieniu wałek, dźwigienki i szlkanki.

Jak zaczęło ci nagle stukać to może coś tam się poważnego stało, jak powoli narazstało to urok M40 jeśli masz takowy.

http://www.dami.pl/~wiktorc/BMW/tuning.jpg
Opublikowano
Koledze chodzi za pewne o rozrząd w rozumieniu wałek, dźwigienki i szlkanki.

Jak zaczęło ci nagle stukać to może coś tam się poważnego stało, jak powoli narazstało to urok M40 jeśli masz takowy.

 

no jesli wymienil pasek to na pewno M40

Opublikowano
Stray jak wymieniłes pasek i rolki itd to nic ci nie pęknie itd, a to , że chodzi Ci jak diesel to wina popychaczy może wałka itd a tutaj wymiana nie kosztuje 5tyś ...za góra 1500zł powinienes zrobic wszystko z wałkiem popychaczami dzwigienkami i jeszcze uszczelniacze no może 200 złotych więcej, ale zeby 5tyś :mad2:
Opublikowano
jaki silnik masz :?: M40 :?: :mad2:

WITAM

Niestety tak , jest jakas szansa???? :modlitwa:

BMW - marka stworzona dla radosci z jazdy

Bardzo Madry Wybor

Opublikowano
Stray jak wymieniłes pasek i rolki itd to nic ci nie pęknie itd, a to , że chodzi Ci jak diesel to wina popychaczy może wałka itd a tutaj wymiana nie kosztuje 5tyś ...za góra 1500zł powinienes zrobic wszystko z wałkiem popychaczami dzwigienkami i jeszcze uszczelniacze no może 200 złotych więcej, ale zeby 5tyś :mad2:

WITAM

ZLE MNIE ZROZUMIALES JESTEM TERAZ W ANGLII I CHCE JECHAC NIM DO POLSKI!!! TEN KOSZT TO W ANGLII ,WIEM JAKI JEST W POLSCE

 

POZDRAWIAM

BMW - marka stworzona dla radosci z jazdy

Bardzo Madry Wybor

Opublikowano
Koledze chodzi za pewne o rozrząd w rozumieniu wałek, dźwigienki i szlkanki.

Jak zaczęło ci nagle stukać to może coś tam się poważnego stało, jak powoli narazstało to urok M40 jeśli masz takowy.

WITAM

fajna bejka.... zaczynalo stukac potem przestawalo i znowu zaczelo z tym ze teraz caly czas,tak chce wymienic walek,popychacze itp....sadzisz ze moge nim jezdzic do wrzesnia i dalej mignac do Polski I BEDZIE OK????

BMW - marka stworzona dla radosci z jazdy

Bardzo Madry Wybor

Opublikowano

SLuchaj nie możesz tego taniej zalatwic gdzies ppytac poszukac , swojego czasu bywalem w anglii i wiem, ze mozna takie rzeczy zalatwic, co prawdapewnie w serwisie zaspiewali ci taką cene współczuję, sprawdz czy autko Ci sie wkreca na obroty do odcinki mi odcina przy 6tys jakos nie wiem jak jeest fabrycznie ale to znaczy ze popychacze itd jeszcze pojezdza, objaw naprawde zuzytych popychaczy walka itd to po pierwsze jak auto ci nie chce wcodzic na obroty, a jak tylko klekocze to olej to , mnie tez troche klekocze i co jak sie nagrzeje jest okej, narazie jezdze zmienilem jak Ty pasek rolki i nic nie ma prawa sie stac, chociaz z tymi m40 to wiadomo jak jest,

moje zdanie SPOKOJNIE MOZESZ WRÓCIĆ :wink: bez stresu jak zmieniles paske itd to reszta luzik,pozostaje opcja jesli bardzo chcesz np kupic z allegro czesci i tak misie wydaje ze nawet z kosztem przesylki wyniesie mniej niz 5tys ale to bezsens spokojnie mozesz jezdzic luzik relaksik. pozdr

Opublikowano
Jeśli klekoczą ci tylko szklanki to możesz śmiało tak jeździć. Ja już ponad rok tak śmigam. Wkręca mi się silnik do oporu (6200obr), więc narazie nie ruszam. Gorzej jak ci coś tam pękło. Mechanikiem nie jestem, więc się za bardzo nie znam, ale zawsze możesz odkręcić pokrywę zaworów, zdjąć osłonkę i zobaczyć na oko, czy nic się nie ułamało. Roboty jest mało, więc możesz zobaczyć (kosztów też brak, ja tam zaglądałem i nawet uszczelki nie zmianiałem i nic nie przecieka).
http://www.dami.pl/~wiktorc/BMW/tuning.jpg
Opublikowano
SLuchaj nie możesz tego taniej zalatwic gdzies ppytac poszukac , swojego czasu bywalem w anglii i wiem, ze mozna takie rzeczy zalatwic, co prawdapewnie w serwisie zaspiewali ci taką cene współczuję, sprawdz czy autko Ci sie wkreca na obroty do odcinki mi odcina przy 6tys jakos nie wiem jak jeest fabrycznie ale to znaczy ze popychacze itd jeszcze pojezdza, objaw naprawde zuzytych popychaczy walka itd to po pierwsze jak auto ci nie chce wcodzic na obroty, a jak tylko klekocze to olej to , mnie tez troche klekocze i co jak sie nagrzeje jest okej, narazie jezdze zmienilem jak Ty pasek rolki i nic nie ma prawa sie stac, chociaz z tymi m40 to wiadomo jak jest,

moje zdanie SPOKOJNIE MOZESZ WRÓCIĆ :wink: bez stresu jak zmieniles paske itd to reszta luzik,pozostaje opcja jesli bardzo chcesz np kupic z allegro czesci i tak misie wydaje ze nawet z kosztem przesylki wyniesie mniej niz 5tys ale to bezsens spokojnie mozesz jezdzic luzik relaksik. pozdr

Witam ponownie

Dzieki za odpowiedz poczulem sie znacznie lepiej

pozdrawiam

BMW - marka stworzona dla radosci z jazdy

Bardzo Madry Wybor

Opublikowano

nie wiem co tu napisać. Ogolnikowo podałes, ze z autem dzieją sie jakies bardzo niepokojące rzeczy. Nikt tego poki co nie zweryfikował i nie wiadomo, czy chodzenie jak w dieslu jest problemem zaworów, rozrzadu, zlego zapłonu cze czegokolwiek innego.

 

Po czym ludzie (z calym szacunkiem) przyznający się do tego, ze malo lub wcale na mechanice się nie znają pisza Ci, ze luz, mozesz jechac, bo to PEWNIE tylko TO albo MOZE cos innego.

 

Twoje auto, twoja kasa. Policz ile kosztuje naprawa silnika po zerwanym pasku oraz ewentualny transport auta z polowy drogi i skalkuluj, czy sie oplaca. A tak na pierwszy ogien, to pojedz do dobrego mechanika (chyba tam tez tacy istnieja, bo w koncu jest tam mala Polakow), ktory wyda diagnoze a nie internetowe gdybanko. Pogdybac to i ja moge, bo w koncu to nie moje auto i nie moja strata, nie? ;)

 

powodzenia

pozdrawiam

t.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.