Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mercedes wyciągnął z 2 litrów 380 koni w A klasie, wiec przed BMW jeszcze sporo możliwości :)

 

podobno kiedyś wyciągnęli z 1 litra 1500 KM, a silnik chodził przez 4h (tak mi mówił sprzedawca, jak tłumaczył, dlaczego BMW jest najbardziej innowacyjna marka i daje radość z jazdy) - to ostatnie powtarzał "do porzygu". Nawet jak informował, ze nie będziemy włączać na jeździe testowej trybu Sport+, to tłumaczył "po prostu by to psuło Panu radość z jazdy".

  • Odpowiedzi 404
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Jeżeli 330i jest produkowany od 2017 to ok.to ten sam silnik ale jeśli starszy to już tylko z nazwy ten sam.

W g30 to zupełnie nowa konstrukcja

 

Czy w 330i słychać bas czy wiertarkę z wydechu?

 

Hahaha ha padłem..... :cool2: :mad2:

Słychać z wydechu m performance fajny dźwięk.

A nie generowany w środku z głośników jak w G30. 4 cylindrów nie oszukasz. Oj chłopieeee tak bo G30 to w ogóle cud miód najlepsze auto i ma specjalnie dla tego modelu stworzone silniki i nie ma ich w innych modelach a 330i to auto dla plebsu :mrgreen:

 

Wczoraj specjalnie przetestowałem 330i aby mieć porównanie i wiedzieć o czym mówię.

W moim odczuciu 330i i 530i przyśpiesza tak samo.Nie odczułem różnicy.Jednak na plus g30 przemawia układ jezdny ,czucie pojazdu i ten cały komfort a w połączeniu z tym silnikiem sprawia że g30 530i jest rozsądnym wyborem .

Dynamicznie będzie .

 

Btw.silnik w 540i to petarda ale nie jest wart takiej dopłaty bo w 90% po naszych drogach i tak nie będzie wykorzystany

Opublikowano

Według Ciebie nie jest wart dopłaty!!!!

Dla mnie BMW 5 z silnikiem mniej niź 300 km jest bezsensu.Miałem wziąść 540i a wziąłem 540d.550d i 550i mają trochę utwardzone zawieszenia więc jako samochód rodzinny z dobrym przyspieszeniem mój wybór padł na diesel-a 320 km.

Opublikowano
Gratulacje.540d to super jazda .Jak ktoś robi długie trasy to disel się szybko zwróci i eksploatacja jest opłacalna
Opublikowano

Jednak na plus g30 przemawia układ jezdny ,czucie pojazdu i ten cały komfort a w połączeniu z tym silnikiem sprawia że g30 530i jest rozsądnym wyborem .

Dynamicznie będzie .

Panowie możecie powiedzieć jakie opcje macie jeżeli chodzi o przekładnię kierowniczą i zawieszenie. Jeździłem ostatnio G30 530d w sedanie i byłem bardzo zawiedziony prowadzeniem.

Mianowicie auto jeździ jak limuzyna a nie jak BMW.

Fakt faktem że na prostej nie jest źle, choć za bardzo się buja, ale tor jazdy trzyma. Na ciasnych łukach nie czuć drogi, przechyla się i nurkuje jak jakiś mustang.

Czy ktoś z was jeździł lub ma model może ze zwykłym utwardzonym zawieszeniem M nie tym regulowanym - może jest lepiej ???

To regulowane to niby fajny bajer, ale na sport nie jest twardo - bardzo mała różnica na łukach - jedynie dziury gorzej wybiera.

 

Jeżdżę w tej chwili 330d E91 na M zawieszeniu i tam to sie prowadzi i czuć auto na łukach.

G30 ma wiele zalet ale tej przyjemności z jazdy mi zabrakło. A kusi bo cichutko w środku i piękna jest.

Opublikowano

Większe auto to inne prowadzenie

 

Jak jeżdziłem testowo A6 272 KM oraz 530d i 535d to - aby nie drażnić moderatora, który nie lubi, jak inna marka jest lepsza - to wszystkie 3 modele nie dawały takiego wrażenia jak 220 konna benzyna, z napędem na przód.

 

Jak chcesz efekty, to weź co najmniej 540i - i będziesz miał frajdę z jazdy :)

Opublikowano
Nie wiem czy mam zwykłe M czy regulowane (podawałem wcześniej w opcjach)ale prowadzi się lepiej jak 520d.bez M.
Opublikowano
Większe auto to inne prowadzenie

 

Jak jeżdziłem testowo A6 272 KM oraz 530d i 535d to - aby nie drażnić moderatora, który nie lubi, jak inna marka jest lepsza - to wszystkie 3 modele nie dawały takiego wrażenia jak 220 konna benzyna, z napędem na przód.

 

Jak chcesz efekty, to weź co najmniej 540i - i będziesz miał frajdę z jazdy :)

 

 

Czyli z tego wynika, że twoje 530i tez nie da frajdy większej niż skodaRS.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano

Porównujesz SKodę do BMW? - no proszę :)

 

Co do 530i - silnik jest OK - ludzie kupują mocne auta, a i tak w 95% przypadków jeżdżą tak, że ino pedał gazu naciskają; stąd i decyzja, że nie ma sensu ładować w 540i

 

Moment 350 to ten, co mam teraz - koników trochę więcej, ale i auto trochę cięższe - za to 4x4 więc frajda będzie

 

Nie ruszam też spod świateł z kickdown'em, więc w zupełności jest OK.

 

Przy mocniejszych silnikach jest jeszcze jeden aspekt - ludzie nie są przyzwyczajeni do tego, że masz sybkie auto - jadąc 4 za TIRem zaczniesz wyprzedzać to i tak z dużą dozą prawdopodobieństwa jedno z tych 3 aut Ci wyjedzie przed maskę; ot, polskie podwórko

Opublikowano
Porównujesz SKodę do BMW? - no proszę :)

 

Co do 530i - silnik jest OK - ludzie kupują mocne auta, a i tak w 95% przypadków jeżdżą tak, że ino pedał gazu naciskają; stąd i decyzja, że nie ma sensu ładować w 540i

 

Moment 350 to ten, co mam teraz - koników trochę więcej, ale i auto trochę cięższe - za to 4x4 więc frajda będzie

 

Nie ruszam też spod świateł z kickdown'em, więc w zupełności jest OK.

 

Przy mocniejszych silnikach jest jeszcze jeden aspekt - ludzie nie są przyzwyczajeni do tego, że masz sybkie auto - jadąc 4 za TIRem zaczniesz wyprzedzać to i tak z dużą dozą prawdopodobieństwa jedno z tych 3 aut Ci wyjedzie przed maskę; ot, polskie podwórko

 

bez przesady, koni nigdy nie jest za dużo, zawsze szybciej i bezpieczniej wyprzedzisz

Hmmmm
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
530 diesel - na początku mówili o początku lipca pokazywali mi w systemie na dostarczenie części do PK a teraz ,że przesunęło się i wyjdzie w marcu 2018.... :mad2:
Opublikowano
Już trochę obczaiłem temat i wygląda to tak ,że Schnitzer daje gwarancje 5 lat na to co zamontują ;) Jeśli chodzi o serwis to oni mogą odsyłać w razie problemów...Mimo to nigdy nie mieli problemów z samochodami podrasowanymi przez AC Schnitzer.
Opublikowano
Jeśli chodzi o porównanie G30 a 4 to jest przeskok olbrzymi jeździłem bmw 420 xD - 3 lata bardzo fajnie jeździło mi się i wydawało się ,że cóż więcej chcieć od układu prowadzenia , komfortu jazdy felgi 18 było dość twardo i na dziurach skakało się ale nie narzekałem :) Jeśli chodzi o G30 inna bajka prowadzi się jak po maśle i jestem w szoku jaki jest doskonały układ prowadzenia , komfort jazdy - felgi 19 niski profil a dziury bardzo ładnie wybiera i niczym samochód na poduszkach ogólnie jestem zachwycony bmw 5 i każdemu gorąco polecam bo jeśli jeździł starszą bmw 5,4 to na pewno poczuje dużą zmianę (G30 jeżdżę od kwietnia tego roku) Wracając do PK to chyba wstrzymam się do marca i już zaczekam bo nie chce ryzykować zakładać coś co mogłoby być potem jakąś komplikacją do gwarancji - wiadomo jakie teraz samochody robią i nie znamy dnia ani godziny jak coś nawali :P
Opublikowano

Jakby kogoś interesowało:

 

"Witam,

 

Sterownik mocy ACS

Podnosi moc z 265 KM na 315 KM a moment obrotowy z 620Nm na 705Nm

 

image

 

Cena 15 793 zł brutto

 

Gwarancja 2 lata /100 tys km.(szczegóły w załączniku)

 

 

Można rozszerzyć gwarancje o dodatkowy rok wtedy mamy gwarancję na 3 lata/ 100tys km.

 

Cena 17 327 zł brutto

 

Czas oczekiwania na sterownik ok 10 dni od momentu opłacenia zamówienia.

 

W przypadku dodatkowych pytań proszę o kontakt."

Opublikowano

Czyli prawie tylko samo, co dopłata do 540d

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano
Ciekawy wątek, ja jeżdżę obecnie 428i, które oddaje żonie, bo za 3 tygodnie odbieram 540xi. Jeździłem testowa 530i i komfort jazdy bajka, ale chciałem poczuć różnice w porównaniu do obecnego, dlatego wziąłem 540i. Zobaczymy jak będzie:) pewnie wezmę jeszcze pakiet power and sound
Life's too short to drive boring cars!
Opublikowano

Hmm, jeździłeś 540i z tym pakietem? Kolega w Niemczech właśnie odebrał taka i twierdzi ze na seryjnym jest z kolei zdecydowanie za cicho... ja generalnie jestem z tych, którzy lubią jak z tylu wydech ładnie gada. W mojej obecnej 428i od razu dołożyłem wydech M Performance, bo nic się nie działo z tylu.

Motor w 540i to inna bajka, wiec może rzeczywiście dam mu szansę, głośniejszy wydech zdążę dołożyć, jak już dokładnie odsłucham seryjny;)

 

Czy macie inne opinie w tym temacie?

 

Dzięki z góry

Life's too short to drive boring cars!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.