Skocz do zawartości

problem z układem kierowniczym


boss330d

Rekomendowane odpowiedzi

Witam i pozdrawiam!

 

Mam problem z układem kierowniczym w mojej E91 330d, a mianowicie kierownica chodzi dość ciężko i dodatkowo kiedy jade po dziurach lub nierównościach to szarpie mi kierownicą, ktoś może mi powiedzieć co to, wspomaganie, maglownica czy może coś innego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
"Ta śruba" nie sprawi że kierownica zacznie lżej chodzić. Albo masz uszkodzone łożyska amortyzatora, albo pompę wspomagania, albo co najpewniejsze, wspomaganie działa normalnie, po prostu w tym modelu dość ciężko, zwłaszcza jak masz większe koła.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Ta śruba" nie sprawi że kierownica zacznie lżej chodzić. Albo masz uszkodzone łożyska amortyzatora, albo pompę wspomagania, albo co najpewniejsze, wspomaganie działa normalnie, po prostu w tym modelu dość ciężko, zwłaszcza jak masz większe koła.
jw a kręcenie nią to najprostsza droga do spitolenia przekładni
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jeszcze cos takiego jak zawor zwrotny. Przez niego kiedys rozwalilem nowa pompe wspomagania koszty duze a zaworek chyba 30zl. Tez ciezko chodzilo i brzeczalo. Zaworek znajduje sie na wezu od pompy i jest wkrecany wlasnie do maglownicy przez tego weza co daje cisnienie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak to wyglada w bmw bo mnie to spotkalo w passacie ale raczej bez kanalu lub pognosnika nie ma sie co brac bo musisz siegnac do maglownicy zeby odkrecic ten zaworek ktory do niej jest przykrecony. Nie dawno jakis forumowicz tez mial problem ze wspomaganiem i okazalo sie pozniej ze tez winny byl owy zaworek :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie gdzie jest to Ci nie powiem ale łatwo to zlokalizować. Od zbiorniczka idzie przewód do pompy wspomagania, i później od pompy do maglownicy idzie przewód ten na który pompa daje juz ciśnienie, i jest od przykręcany włanie do maglownicy tym zaworkiem.

P.S. Ten zaworek to jest normalna śruba tylko pusta w środki i w niej jest taka kulka ktora w zależności w która skrecasz przemieszcza sie w ten śrubie czyli "zawór zwrotny" :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli pływ na drodze w 99% za to odpowiada wahacz rozprężny + po dłuższym czasie efekt zużytych tarcz

http://img.auto-voll.pl/tmp/2/7/c/d/wahacz-przod-bmw-e90-e91-e87-e81-3.1200x630-c.jpg

Podczas skrętu w miejscu czuć było inną pracę kiery, oryginał TRW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napiszę na bank

Póki co czekam za częścią, w serwisie bmw, w Belgii koszt 16€

Mam nadzieję to zawor

Jednak cały czas żyje z obawą ze to jednak pompa

Tak czy inaczej nawet gdyby to miała być pompa to warto jednak wymienić ten zawor

Mając na uwadze konsekwencje jego niemożności po wymianie pompy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.