Skocz do zawartości

Bmw e39 535i m62 nie równa praca silnika


mass411

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z bmw e39 535i silnik m62 tu bez gazu, po odpaleniu silnik zaczyna telepać tak jak by nie chodził na którymś z cylindrów po chwili telepanie ustępuje po kilku minutach jazdy znów wraca i po chwili ustępuje nie ma spadku mocy obroty nie falują czuć tylko trzęsienie silnika na samym silniku fotelu i kierownicy auto po wymianie świec cewek odmy uszczelek kolektora ssącego nie nie po mogło komputer od czasu do czasu pokaże błąd czujnika spalania 1 3 4 czasem 2 3 miał ktoś może tak co to może być proszę o pomoc i podpowiedzi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie w tym problem że nie ma żadnych błędów ostatnio tylko po długiej jeździe wyskoczy błąd czujnika spalania stylowego 1 3. Oglądałem pracę sąd z banku jednego na niskich obrotach ma 100v a drugi bank ma 0.1 v Ale przy dodaniu gazu niby pracują
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co mi wiadmomo zaworu disa nie ma w V8 tylko R6.Wyjmij wyczysc silniczek krokowy ja u siebie mialem zawalony,sprawdz czy olej nie dostaje sie do cewek i swiec,wszystkie cewki wymianiales ? u mnie tez trzeslo buda i okazalo sie ze cewka jedna do wymiany.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rożnie twierdza niby po miedzy 12 a 14 mnie niestety nie było przy pomiarze ale mówił że ma w granicach 13

Jutro jadę do człowieka co zajmuję się tylko bmw podając mu objawy przez tel i błędy jakie pokazuje czyli czujniki stukowe 3 4 mówił ze wtryski magą padać i leja ale ze dokładna wszystko się okaże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra usterka naprawiona.... okazała się głupotą aż głupio ze że ja tego nie zauważyłem sam no ale i trzech mechaników... problemem była wentylator wiskozy który miał jedno śmiało ulamane... A błąd czujników stukowych pokazywał się przez wibracje wiskozy.... Ale wymiana świec odmy i uszczelek kolektora dolotowego na pewno nie za szkodziły. Kolego Mechanik u którego byłem zwrócił uwagę jeszcze na sprzęgło chydro kinetyczne i u mnie ze to może od skrzyni wibracje. Mi kiedyś telepalo jezcze jak padło mi dwu masa tylko to było w 525i i manual
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.