Skocz do zawartości

F30 330i xDrive Estoril Blue 2017


reithan

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Ja mam Alpinweiss, ale gdybym miał możliwość konfiguracji auta, bez dwóch zdań byłby Estorill i podobna konfiguracja. Dobrze, że masz hamulce M. Są dużo lepsze, niż seria i w naszym klimacie xdrive ma sens. :cool2:
Benzyna zamiast krwi...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 130
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 1 miesiąc temu...

Trzeba przyznać, że chłop potrafi lać wodę. Inne recenzje zawierają dokładnie te same informacje, tyle że w 8-10 minutowych filmach. :)

 

Co do tego włącznika kierunkowskazów, który "zawsze odbija do pierwotnej pozycji" - chyba jest to opcja z jakimś asystentem bezpieczeństwa, u mnie jest klasyczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba przyznać, że chłop potrafi lać wodę. Inne recenzje zawierają dokładnie te same informacje, tyle że w 8-10 minutowych filmach. :)

 

Co do tego włącznika kierunkowskazów, który "zawsze odbija do pierwotnej pozycji" - chyba jest to opcja z jakimś asystentem bezpieczeństwa, u mnie jest klasyczny.

Twój też fizycznie wraca do pozycji środkowej. Jemu o to w tym teście chodziło, że włączasz kierunkowskaz wychylając wajchę, która wraca to swojej pozycji spoczynkowej a kierunkowskaz mrugnie 3 razy. W innych autach jest tak, ze wraca jak odkręcasz koło kierownicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że mówimy o dwóch różnych rzeczach.

 

Wajcha kierunkowskazu pchnięta delikatnie w górę daje 3 mrugnięcia. Wajcha kierunkowskazu pchnięta mocno w górę (poza punkt oporu) włącza kierunkowskaz i zostaje w tym miejscu do momentu, aż zacznę odkręcać koło kierownicy po skręcie. Tak jest u mnie.

 

Panu z testu chodzi o to, że wajcha kierunkowskazu pchnięta mocno w górę (poza punkt oporu) włącza kierunkowskaz i natychmiast wraca do pozycji spoczynkowej, a kierunkowskaz przestanie mrugać sam, po odkręceniu koła kierownicy. I do tego właśnie się odniosłem w moim stwierdzeniu, że prawdopodobnie jest to opcja idąca w parze z jakimś systemem bezpieczeństwa, gdyż występowało to w testówce, ale w moim samochodzie tego nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba przyznać, że chłop potrafi lać wodę. Inne recenzje zawierają dokładnie te same informacje, tyle że w 8-10 minutowych filmach. :)

 

 

Może i przydługo, ale nie te same. Jest więcej informacji, także tych mniej istotnych, ale można zobaczyć i dowiedzieć się więcej.

Oglądam Pertyna, Zachara, Marek Drives i wielu innych i "Saturday.." nie wypada gorzej, choć nie jest "profesjonalistą".

Ja ujął bym to tak: dla każdego coś miłego.

A jeśli chodzi o test BMW F30 to więcej użytecznych i sprawdzonych informacji dowiedziałem się właśnie na komentowanym kanale.

Zweryfikowałem w salonie i na własnym samochodzie (330i). :8)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że mówimy o dwóch różnych rzeczach.

 

Wajcha kierunkowskazu pchnięta delikatnie w górę daje 3 mrugnięcia. Wajcha kierunkowskazu pchnięta mocno w górę (poza punkt oporu) włącza kierunkowskaz i zostaje w tym miejscu do momentu, aż zacznę odkręcać koło kierownicy po skręcie. Tak jest u mnie.

Dziś z ciekawości to sprawdziłem. U mnie czy dam lekko, czy mocno wajha zawsze wraca do pozycji 0. Jak lekko to 3 mrugnięcia, a jak mocno, to albo odkręcając kierownicę przestaje mrugać kierunkowskaz, albo ręcznie. Myślę, że u Ciebie też tak jest..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gregonio, wiem o co Ci chodzi i gwarantuję, że u mnie tak nie jest. Nagrać Ci filmik? :)

 

Będę na pierwszym przeglądzie to zapytam jaki jest powód - do tej pory myślałem, że może idzie to w parze z jakimś asystentem pasa ruchu, whatever.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam tradycyjnie, czyli jak dam mocno to wchodzi na pozycje i wraca dopiero po odkreceniu kierownicy. Facet mi mowil ze to dopiero w tym roku zmienili. Teoretycznie kazdy nowy powinien to miec.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że mówimy o dwóch różnych rzeczach.

 

Wajcha kierunkowskazu pchnięta delikatnie w górę daje 3 mrugnięcia. Wajcha kierunkowskazu pchnięta mocno w górę (poza punkt oporu) włącza kierunkowskaz i zostaje w tym miejscu do momentu, aż zacznę odkręcać koło kierownicy po skręcie. Tak jest u mnie.

 

Panu z testu chodzi o to, że wajcha kierunkowskazu pchnięta mocno w górę (poza punkt oporu) włącza kierunkowskaz i natychmiast wraca do pozycji spoczynkowej, a kierunkowskaz przestanie mrugać sam, po odkręceniu koła kierownicy. I do tego właśnie się odniosłem w moim stwierdzeniu, że prawdopodobnie jest to opcja idąca w parze z jakimś systemem bezpieczeństwa, gdyż występowało to w testówce, ale w moim samochodzie tego nie ma.

 

Mam model produkcja z maja 2017 i u mnie nie odbija. Asystent nie ma chyba nic do rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam tradycyjnie, czyli jak dam mocno to wchodzi na pozycje i wraca dopiero po odkreceniu kierownicy. Facet mi mowil ze to dopiero w tym roku zmienili. Teoretycznie kazdy nowy powinien to miec.

Być może ale reithan ma auto z 2017 roku

 

A może to zależy od rodzaju kierownicy? JA mam M.

Do tego mam asystenta utrzymania na pasie i asystenta zmiany pasa ruchu. Być może jak jest asystent zmiany pasa, to takie kierunkowskaz musi być... inaczej musiałbyś sam wyłączyć jak Ci żółty trójkącik mruga? Bo kierownicą nie odkrecisz....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popytałem i wychodzi na to, że wszystkie z produkcji 2017 powinny mieć tak, jak jest u mnie, tudzież potwierdzam to, co napisał rcone. To Gregonio ma "stary" typ. :)

 

Kierownica, ani asystent nie mają nic do rzeczy.

Może i stary ale moim zdaniem lepszy :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i się wyjaśniło. Czyli wraz z reithan'em mamy po nowemu kierunkowskazy. Moim zdaniem lepsze niż te z testówki, czyli wracające do pozycji zero.

A mam kierownicę M i trójkę asystentów (utrzymania, zmiany pasa ruchu i martwego pola).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie to żadna różnica, nie widzę przewagi jednych nad drugimi. Dopóki kierunkowskazów nie muszę włączać lewym kciukiem na kierownicy, jak w Huracanie, dopóty nie ma problemu. Choć z drugiej strony chciałbym mieć taki problem, że denerwują mnie kierunkowskazy w moim Lambo. :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.