Skocz do zawartości

Czy dobry wyszedł CHIP TUNING


Ranger

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 101
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

podciśnienie

soft zmodyfikowany (próba obejścia i obniżenia w modzie ciśnienia doładowania nic nie dała - dalej przeładowuje), przy sofcie fabrycznym też przeładowywało.

Moim zdaniem zaczęło się to po wywaleniu środkowego kata (wcześniej z rok temu wywaliłem 1szy i wstawiłem rurę)

 

Przed softem i po sofcie wykres szczególnie końcówka wygląda tak jak u kolegi http://yfrog.com/07hamowniatj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie jest od katów ....

mam takie jedno auto z którym walczymy , ale na 100 % były zmienione wtryski ... i jest dołek w okolicach 3500 obr...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najpierw wgrać serię a potem szukać ...nie twierdzę że ktoś źle zrobił ale w ten sposób wyeliminujesz czynnik ludzki ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem w tym, że przy serii było to samo.

Pytanko czy sprawdzę bez podmieniania zawór N75 od sterowania turbiny poprzez odłączenie mu zasilania (jego wtyczki prądowej) - co powinno się stać jak go odłączę- jaki będzie efekt?

Później to zostanie już tylko czyszczenie kierowniczek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc tak: sterowanie podciśnieniowe i zawór N75 turbosprężarki - działa

Dziwne objawy: przy około 4000 obr cięgno turbiny gwałtownie wypychane jest ok. 1 cm w stronę silnika, następnie gwałtownie wraca na miejsce. Próbowałem poruszać ręką cięgnem przy gruszce w jedną i drugą stronę nie dam rady poruszyć, stoi jak zablokowane. Z tego co słyszałem powinno chodzić w miarę bez oporów. Więc zapiekło chyba geometrię. Grucha jest chyba w porządku bo jak zasysałem powietrze przez przewód ustami to cięgno poruszało się w stronę gruszki ze 3 mm.

Up

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Disie jest test ruchu sztangi .... Ale " znawcom" już teraz chyba nie będzie sie chialo odpowiadać więcej na Twoje posty...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przez TC » 17 Cze 2012 19:40

W Disie jest test ruchu sztangi .... Ale " znawcom" już teraz chyba nie będzie sie chialo odpowiadać więcej na Twoje posty...

Jak nie wiesz to nie odpowiadaj - wiem, że w disie jest, jest też wiele innych rzeczy.

Moje pytanie jest chyba jasne - może ktoś wie jak to chodzi.

A tak apropo gdzieś kiedyś czytałem niepochlebne opinie że się jako "znawca" na forum wyuczyłeś. W tym temacie zadałeś sporo pytań ale jakoś ucichłeś /czyżby brak odpowiedzi w internecie/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz prawo tak pisać i tak myśleć ... to jak wiesz tak dużo o DISie to pewnie wiesz co to TIS .... poczytaj a się dowiesz ... ja nie mam czasu za Ciebie czytać ....jesli ja się na forum wuczyłem to ty też dasz radę ... :cool2:

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przez cannibal2000 » 17 Cze 2012 20:51

 

przez TC » 17 Cze 2012 19:40

W Disie jest test ruchu sztangi .... Ale " znawcom" już teraz chyba nie będzie sie chialo odpowiadać więcej na Twoje posty...

 

 

Jak nie wiesz to nie odpowiadaj - wiem, że w disie jest, jest też wiele innych rzeczy.

Moje pytanie jest chyba jasne - może ktoś wie jak to chodzi.

A tak apropo gdzieś kiedyś czytałem niepochlebne opinie że się jako "znawca" na forum wyuczyłeś. W tym temacie zadałeś sporo pytań ale jakoś ucichłeś /czyżby brak odpowiedzi w internecie/

 

Poniosło mnie i się zapędziłem :oops:

 

Przyczyna: zapieczone kierownice turbiny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2000 - 3000

 

Jak masz DISa to zrób jeszcze adaptację przepływomierza i sprawdź tam czy wartości masz na "0" spotkałem sie już z przpadkiem ze była wartość na -400 i wtedy turbo przeładowywało w tym zakresie. Przyczyną zmian wartości na -400 było zrobienie dziurki w przepływomierzu i jeżdżenie tak aż przepływka padła. Potem była kupiona nowa ale się nie zaadoptowała i wartość - 400 była wpisana na stałe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich kolegów, chciałem się dowiedzieć jak wyglada sprawa chipa w E46 320dA? Czy w ogóle jest to bezpiecznie, jak tam skrzynia sprawuje się w E46? DO ilu można podnieść moc tak aby nie uszkodzić skrzyni...Dzięki bardzo za opinię i sugestie:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich kolegów, chciałem się dowiedzieć jak wyglada sprawa chipa w E46 320dA? Czy w ogóle jest to bezpiecznie, jak tam skrzynia sprawuje się w E46? DO ilu można podnieść moc tak aby nie uszkodzić skrzyni...Dzięki bardzo za opinię i sugestie:)

 

Zaglądnij do mojej galerii będziesz wszystko wiedział :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.