Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 101
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

podciśnienie

soft zmodyfikowany (próba obejścia i obniżenia w modzie ciśnienia doładowania nic nie dała - dalej przeładowuje), przy sofcie fabrycznym też przeładowywało.

Moim zdaniem zaczęło się to po wywaleniu środkowego kata (wcześniej z rok temu wywaliłem 1szy i wstawiłem rurę)

 

Przed softem i po sofcie wykres szczególnie końcówka wygląda tak jak u kolegi http://yfrog.com/07hamowniatj

Opublikowano

Problem w tym, że przy serii było to samo.

Pytanko czy sprawdzę bez podmieniania zawór N75 od sterowania turbiny poprzez odłączenie mu zasilania (jego wtyczki prądowej) - co powinno się stać jak go odłączę- jaki będzie efekt?

Później to zostanie już tylko czyszczenie kierowniczek.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czyt: biorą udział w meczu :mrgreen:
Opublikowano

A więc tak: sterowanie podciśnieniowe i zawór N75 turbosprężarki - działa

Dziwne objawy: przy około 4000 obr cięgno turbiny gwałtownie wypychane jest ok. 1 cm w stronę silnika, następnie gwałtownie wraca na miejsce. Próbowałem poruszać ręką cięgnem przy gruszce w jedną i drugą stronę nie dam rady poruszyć, stoi jak zablokowane. Z tego co słyszałem powinno chodzić w miarę bez oporów. Więc zapiekło chyba geometrię. Grucha jest chyba w porządku bo jak zasysałem powietrze przez przewód ustami to cięgno poruszało się w stronę gruszki ze 3 mm.

Up

Opublikowano
przez TC » 17 Cze 2012 19:40

W Disie jest test ruchu sztangi .... Ale " znawcom" już teraz chyba nie będzie sie chialo odpowiadać więcej na Twoje posty...

Jak nie wiesz to nie odpowiadaj - wiem, że w disie jest, jest też wiele innych rzeczy.

Moje pytanie jest chyba jasne - może ktoś wie jak to chodzi.

A tak apropo gdzieś kiedyś czytałem niepochlebne opinie że się jako "znawca" na forum wyuczyłeś. W tym temacie zadałeś sporo pytań ale jakoś ucichłeś /czyżby brak odpowiedzi w internecie/

Opublikowano
masz prawo tak pisać i tak myśleć ... to jak wiesz tak dużo o DISie to pewnie wiesz co to TIS .... poczytaj a się dowiesz ... ja nie mam czasu za Ciebie czytać ....jesli ja się na forum wuczyłem to ty też dasz radę ... :cool2:

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
przez cannibal2000 » 17 Cze 2012 20:51

 

przez TC » 17 Cze 2012 19:40

W Disie jest test ruchu sztangi .... Ale " znawcom" już teraz chyba nie będzie sie chialo odpowiadać więcej na Twoje posty...

 

 

Jak nie wiesz to nie odpowiadaj - wiem, że w disie jest, jest też wiele innych rzeczy.

Moje pytanie jest chyba jasne - może ktoś wie jak to chodzi.

A tak apropo gdzieś kiedyś czytałem niepochlebne opinie że się jako "znawca" na forum wyuczyłeś. W tym temacie zadałeś sporo pytań ale jakoś ucichłeś /czyżby brak odpowiedzi w internecie/

 

Poniosło mnie i się zapędziłem :oops:

 

Przyczyna: zapieczone kierownice turbiny.

Opublikowano
2000 - 3000

 

Jak masz DISa to zrób jeszcze adaptację przepływomierza i sprawdź tam czy wartości masz na "0" spotkałem sie już z przpadkiem ze była wartość na -400 i wtedy turbo przeładowywało w tym zakresie. Przyczyną zmian wartości na -400 było zrobienie dziurki w przepływomierzu i jeżdżenie tak aż przepływka padła. Potem była kupiona nowa ale się nie zaadoptowała i wartość - 400 była wpisana na stałe.

Opublikowano
Witam wszystkich kolegów, chciałem się dowiedzieć jak wyglada sprawa chipa w E46 320dA? Czy w ogóle jest to bezpiecznie, jak tam skrzynia sprawuje się w E46? DO ilu można podnieść moc tak aby nie uszkodzić skrzyni...Dzięki bardzo za opinię i sugestie:)
Opublikowano
Witam wszystkich kolegów, chciałem się dowiedzieć jak wyglada sprawa chipa w E46 320dA? Czy w ogóle jest to bezpiecznie, jak tam skrzynia sprawuje się w E46? DO ilu można podnieść moc tak aby nie uszkodzić skrzyni...Dzięki bardzo za opinię i sugestie:)

 

Zaglądnij do mojej galerii będziesz wszystko wiedział :-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.