Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WITAM

Panowie mam powazny problem ze swoja e36,tydzien temu wymienilem chlodnice na nowa bo mi stara podla i bylo wszystko ok ale teraz tzn od wczoraj jak stoje na swiatlach to mi temperatura skacze na czerwone pole i nie wiem co sie dzieje, co to moze byc :( POMOCY...jestem zalamany

wiecie moze jaki moze byc koszt naprawy????

Pozdrawiam

BMW - marka stworzona dla radosci z jazdy

Bardzo Madry Wybor

Opublikowano
Radzę sprawdzić też Visco bo może nie załącza się.
Opublikowano

Napisz coś więcej, dlaczego musiałeś wymienić chłodnicę? Co się stało ze starą?

Czy w czasie jazdy temperatura jest o.k. ?

Jeśli tak to może wisco ci się nie załącza :?:

Czy jak wymieniałeś chłodnicę to na pewno dobrze odpowietrzyłeś układ ?

 

Może układ jest gdzieś przytkany i na wolnych obrotach jest za słaby obieg cieczy i dlatego się grzeje.

pozdro

 

P.S. Nie jeździj lepiej dopóki nie usuniesz problemu, możesz uszkodzić głowicę :!:

BMW to samochody, reszta to tylko nieudane próby...
Opublikowano
Napisz coś więcej, dlaczego musiałeś wymienić chłodnicę? Co się stało ze starą?

Czy w czasie jazdy temperatura jest o.k. ?

Jeśli tak to może wisco ci się nie załącza :?:

Czy jak wymieniałeś chłodnicę to na pewno dobrze odpowietrzyłeś układ ?

 

Może układ jest gdzieś przytkany i na wolnych obrotach jest za słaby obieg cieczy i dlatego się grzeje.

pozdro

 

P.S. Nie jeździj lepiej dopóki nie usuniesz problemu, możesz uszkodzić głowicę :!:

 

WITAM

Chlodnice wymienilem bo mi stara pekla dostala kamieniem i wyszla w niej dziura,

 

jak jade temperatura jest ok dopiero jek postoje na swiatlach lub stoje w korku to zaczyna rosnac ale tylko wtedy gdy autko pojezdzi juz chwile nowa jest odpowietrzona zreszta sprawdzam ja prawie codziennie bo mam dreszcze jak sobie pomysle ze moge uszkodzic glowice, to tyle dalej juz nie wiem co mam robic.... :mad2:

pozdrawiam

BMW - marka stworzona dla radosci z jazdy

Bardzo Madry Wybor

Opublikowano
To sa objawy uszkodzonego wisko, ale skoro kolega twierdzi że jeszcze niedawno na starej chłodnicy było wszystko w porządku, to ja jeszcze raz sprawdziłbym to odpowietrzenie układu.
Opublikowano

podobny problem miałem jakiś czas temu w swojej 36 i jak poprzednicy powiedzieli ważne jest dokładne odpowietrzenie. ale w moim przypadku problem wynikł z czego innego. Od bloku silnika po prawej stronie wychodzi taka fajka od której odchodzą trzy węże z płynem chłodniczym i jeden z nich był niewiele uszkodzony ale na tyle że podczas jazdy uciekało trochę płynu który na tyle szybko odparowywał że długo nie mogłem zlokalizować usterki, tylko co jakiś czas dolewałem płynu, przechodziło i powoli historia się po kilku dniach zaczynała, bardzo denerwujące a koszt naprawy niski i gdyby nie wypadek cudnie by się jeżdziło do dziś

pozdro

Gregor

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.