Skocz do zawartości

Dokodowanie nowego kluczyka


Mariusz040

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. Mam problem, ponieważ przyszła mi F10 bez kluczyków. Nie ma żadnego. Opcje mam takie, że albo kupię w ASO już dokodowany do użytku pod ten samochód za chyba 1400 zł. Opcja druga jest taka, że kupię czysty za ~400zł z allegro. Problem jest taki, bo niestety nie wiem czy potem nie będzie problemu z dokodowaniem tego kluczyka. Jeżeli miałbym jeden kluczyk i kupił drugi to nie będzie takiego problemu, jest to proste. Nie wiem czy jest tak samo proste w mojej sytuacji, czyli braku jakiegokolwiek. Ktoś miał taki problem, albo wie jak go rozwiązać? Z góry dziękuję. Pozdrawiam!

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O widzisz temsky :) Zamówiony już co prawda nowy w aso, ale na przyszłość dobrze wiedzieć że jest ktoś to robi. U mnie w okolicy kurczę nikt nie wiedział jak to ogarnąć :D

 

A co do ubezpieczalni to najmniejszy problem. Mi samochód czasem przyjdzie bez kluczyków, bo zostaną u poprzedniego właściciela w usa. Przeważnie zostaje jeden, ale jak właściciel zabierze i ten z którym jechał to jest 0. Nikt mi nie udowodni potem czy przyszły mi 2, 1 czy żaden nie przyszedł. A do właściciela z usa w 90% przypadków nie ma możliwości kontaktu i trzeba płacić za kluczyki.

 

Apex ja też mam nadzieję, że była mowa o 150zł :D

 

W sumie to ciekawa sprawa, bo jeżeli kwestia dokodowania kluczyka do każdej bmw zajmuje tak mało czasu to te samochody nie są zbyt dobrze zabezpieczone.

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
W sumie to ciekawa sprawa, bo jeżeli kwestia dokodowania kluczyka do każdej bmw zajmuje tak mało czasu to te samochody nie są zbyt dobrze zabezpieczone.

To przeczytaj 4 posty wyżej ile to zajmuje do Hyundai'a... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

odkopuje

kolezanka w piatek w czeskiej pradze zgubila (albo ukradli) klucz od f10 my2011

w serwisie powiedzieli ze trzeba czekac tydzien wiec sciagnela dhl-em drugi klucz z polski zeby wrocic

auto nie odpalilo :shock:

dzisiaj w serwisie wsadzili klucz do czytnika i okazalo sie ze to jest podroba i to niedzialajaca

za dorobienie klucza od reki czescy bracia w nie-aso skasowali 12 tys koron ok 1900 zlotych

 

tapatalked

jest moc, będzie szmoc ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
odkopuje

kolezanka w piatek w czeskiej pradze zgubila (albo ukradli) klucz od f10 my2011

w serwisie powiedzieli ze trzeba czekac tydzien wiec sciagnela dhl-em drugi klucz z polski zeby wrocic

auto nie odpalilo :shock:

dzisiaj w serwisie wsadzili klucz do czytnika i okazalo sie ze to jest podroba i to niedzialajaca

za dorobienie klucza od reki czescy bracia w nie-aso skasowali 12 tys koron ok 1900 zlotych

 

tapatalked

Tak to jest. A tu niektórym wydaje się , że 1200zl to dużo . Mam wrażenie, że większość ludzi kupuje BMW za ostatnie pieniądze, a potem płaczą, że drogo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zamawiasz klucz (konkretniej pilot) z ASO pod VIN swojego auta i po okazaniu stosownych dokumentów to kluczyk przychodzi z Niemiec już zakodowany i tylko wsiadasz do auta i jedziesz. Co innego jak chcesz np z pamięci wykasować jakieś stare piloty to wtedy kasują chyba ekstra 300zł. Przy zamawianiu pytają czy sam pilot czy z grotem. Do grota trzeba dopłacić ekstra kasę i bodajże 150-200zł. Ja sam grot zamówiłem z allegro za 27 zł i dociął mi lokalny kluczykarz. Pasuje...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w pradze tez zaproponowali sciagniecie z niemiec ale w ciagu 7 dni

tu jest drugie dno bo kupila auto z kluczami z ktorych jeden to byl fake

jak to mozliwe ze przez dwa lata nigdy nie uzyla tego klucza?

przy zakupie auta tez nie sprawdzila? nie do pojecia

 

tapatalked

jest moc, będzie szmoc ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Podpinam sie, też musze dorobić kluczyk i nie wiem czy w ASO robić czy z wolnej ręki, był ktoś jeszcze na forum z kim gadałem na grupowym kodowaniu Dziquska za 1k to robił.. więc jak macie kontakt to poproszę
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście ze aso, bo dostajesz nowy kluczyk tzn unikalny, a stary skradziony lub zgubiony mozna zawsze dezaktywowac na stałe, a spoza aso to moga jedynie sklonowac badz dorobic istniejacy w pamieci CAS. Kazdy kluczyk mozesz indywidualnie ustawiac co do kierowcow np ja mam inne stacje radiowe,temperaturę, fotel niz moj ojciec ktory czasem jeździ moim autem.

Przy zamawianiu powiedz ze chcesz bez grota do pilota!! Sam pilot ok 1300zl. Grot dokup na allegro po ok 27-zl nowy i kluczykarz dotnie. W aso grot chyba 200 zl. Ja tak zrobilem i jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Oczywiście ze aso

 

Kolega, jeśli w cas ktoś już grzebal , to klucz, który będzie wykonany w ASO samochód już nie odpali .

A teraz wyobraź sobie minę właściciela w takiej sytuacji. A dalej ASO oferuje zmieniać CAS. I uwierz mi - były takie sytuacje, co prawda na E serii. Wtedy klient jest gotów oddać wszystkie pieniądze , aby tylko wyjechać. No a brać 1k za klucz do F serii - jest to co najmniej niepoważne , zwłaszcza, gdy następuje śmierć CAS podczas czytania Dflash.

 

a spoza aso to moga jedynie sklonowac badz dorobic istniejacy w pamieci CAS.

Przepraszam, ale to głęboki bzdury. Pisze się nowy klucz na podstawie Eeprom lub Dflash z САЅ, w zależności jaka wersja CAS. A tu klonowanie ? :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z całym szacunkiem, nie do konca chyba sie rozumiemy. Gdy ktoś dorabia klucz z CAS to nie tworzy raczej czegoś zupełnie nowego, unikalnego, tylko próbuje odtworzyć z już zapisanych w CAS-tak to rozumiem. Natomiast gdy zamawiasz w serwisie co i tak faktycznie jest drogą imprezą i nie chodzi tu o to czy kogoś stać na auto to i na części, to dostajesz unikalny pilot, nowy,inny niż te aktualnie zapisane w CAS. Ten stary zgubiony, brakujący można zawsze wyrzucić z pamięci.

Nie mogę teraz na szybko znaleźć tematu, ale kiedyś czytałem jak ktoś się wypowiadał że do każdego BMW w centrali w magazynie mają przygotowane po kilka zapasowych kluczy i tylko czekają aż ktoś będzie jeden potrzebować. Podobnie powiedziano mi w serwisie,choć nie wprost, ale z dużym uśmiechem...bo nie powinno się o pewnych rzeczach rozmawiać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.