Skocz do zawartości

E90 325i podniesienie mocy


Philip

Rekomendowane odpowiedzi

Znam się dobrze na innych rzeczach, akurat kwestia chip tuningu nie była dla mnie oczywista więc postanowiłem zapytać się fachowców na forum aby to zweryfikować :D Dziękuję za informację zwrotną, teraz już będę wiedział że auto po chip tuningu będzie paliło więcej :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 93
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Zrozumiałem to tak: Oni modyfikują tą mapę od 325i aby podnieść moc i nm a Ty wgrywasz po prostu oryginalną mapę od 330i (Ta różnica jest dla mnie jasna)


Pytanie brzmiało: Dlaczego oryginalna mapa od 330i będzie lepsza od tej zmodyfikowanej 325i skoro parametry są takie same???

Reasumując czy jest jakaś istotna różnica poza tym że ta pierwsza jest po prostu oryginalna czy jest coś jeszcze o czym powinniśmy wiedzieć?


oto mi dokładnie chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

kolego TeamSky masz dużą wiedzą na temat BMW, ale na siłę próbujesz oczerniać innych tunerów (obserwuję posty od dłuższego czasu) sam chcialem do Ciebie z 330i podjechać, ale nie podoba mi się podejście - wszyscy są BE tylko nie Ty.


Tak się składa, że dzisiaj TC Performance dokonało czegoś niesamowitego :) 325i z silnikiem N53B30 zrobili z 218koni 297, gratulacje Panowie! :)

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
kolego TeamSky masz dużą wiedzą na temat BMW, ale na siłę próbujesz oczerniać innych tunerów (obserwuję posty od dłuższego czasu) sam chcialem do Ciebie z 330i podjechać, ale nie podoba mi się podejście - wszyscy są BE tylko nie Ty.


Tak się składa, że dzisiaj TC Performance dokonało czegoś niesamowitego :) 325i z silnikiem N53B30 zrobili z 218koni 297, gratulacje Panowie! :)

No cos Ty, przestan )) Tunery wykonują swoją czarną robotę po zniszczeniu silników, a mi ori wystarczy zadzialac . Od tego ze nie przyjechal - mi nie zimno i nie teplo. Ja tylko za prawde i tyle, a czarna reklame ja poprostu nienawidze. I nikogo tu nie zmuszam - wasza sprawa gdzie jezdic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie interesuje informacja kogoś kto to już zrobił bo nie chce dla kilku procent mocy zjebać sobie silnika. Na to jest jakaś gwarancja czy coś? Bo słyszałem że niektórym po chipach się silniki rozwaliły. Dlatego wybrałbym oryginał ale na śląsk mam za daleko.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...
  • 5 miesięcy temu...
Kolega Bartek z tego co rozumiem ma N53 nie N52


Ja cały czas szukam kogoś kto ogarnie ten temat na razie bez efektu.


Kontaktowałem się z kolegą Dziquskiem i nie bardzo był "zainteresowany" tematem.

 

I Twoje szczęście kolego bo ja w firmie unCodeMyBimmer (bo w moim przypadku tak trzeba ich nazwać) byłem i odchrzanił mi takie góóówno, że brak słów !!! Autu oczywiście mocy nie przybyło, szarpało, nie przyspieszało równomiernie,jechało zdecydowanie gorzej niż na serii, tempomat nie działał :shock: i na koniec dodali wisienke w postaci strzałów z rury wydechowej o które nie prosiłem bo w 250 konnym sedanie to przerost formy nad treścią, może w ///M ma to sens , ale nie w 325i/330i...na litość boską... To co jest najgorsze to to, że gość zgarnął kasę (800 zł) i w najmniejszym stopniu nie poczuwa się do odpowiedzialności za te swoje (lub nie swoje) kocopoły.

Dzwoniłem, pisałem - cisza. Cóż tu więcej komentować?


A teraz do sedna. Każdy zainteresowany tematem w przypadku silnika N52B30 na sterowniku MSV70 może to sobie zrobić za darmo. Wbijacie na http://bimmerlabs.com/ tworzycie swój profil, wpisujecie VIN i chłopaki tworzą wam soft na ori 330i za darmo, dopłacacie im dopiero za performance tunes, wzrost mocy ponad normę, wyżej odcinka itd itp. W moim przypadku auto na tym sofcie jeździ cudownie nie ma najmniejszego porównania z 325i a jeszcze bardziej z tworem cmb!!! Idziak wmawiał mi, że mam padnięte disy, nieszczelność w dolocie itd... Ogólnie wszystko jest złe tylko nie jego soft. No jak sie okazuje - wszystko gra...tylko jego "tjunnn fajls" mozna sobie w buty wsadzić. Trudno by dwie nowe disy fabrycznie miałyby być zepsute, a dolot świeżo składany na nowych podzespołach nieszczelny :mrgreen:


Zapraszam do lektury https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1035058&page=90

Lista co w jakim sterowniku są w stanie zrobić----> https://bimmerlabs.com/help

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...
OKej, dziękuję już czytam :) Czyli Ty wrzuciłeś kolektor + 2 disy od Europejskiego n52b30

Coś więcej się różni? Niedługo robię to u siebie

 

Tak ja zakupiłem kolektor ssący od 330i (n52b30), do tego od razu dwie nowe disy, świece, cewki i pompa paliwa ;) Tak żeby mi nikt nie zarzucił, że mocy NIMA z winy tych podzespołów , a nie "tjunera" :roll:

Koniec końców i tak w tłumaczeniach słuchałem iście debilnego pyerdolenia o nieszczelnościach w dolocie i wadliwych nowych disach :duh:

Potem miało być programowanie magiem zamiast kessem...bo wina spadła na kessa...

Finał jednak jest taki, że latam na sofcie stworzonym przez ludzi którzy rozumieją rzeczy których się podejmują :!:


Łap kolejne pomocne linki:

https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=381371

https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1035058&page=88

https://www.pelicanparts.com/BMW/techarticles/BMW-3-Series-E90/FUEL-Intake_Manifold_Replacement/FUEL-Intake_Manifold_Replacement.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.