Skocz do zawartości

Philip

Zarejestrowani
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw 325i E91 2008r.

Osiągnięcia Philip

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Moja 325i tez w miescie pali 11 litrow. Mowie o jezdzie codziennej z rozgrzewaniem silnika. Jak jest ciepla i zresetuje kompa to spokojnie zejde ponizej 10 l :P
  2. A moj tak nie ma. Znajomy mial podobny problem z tylna lampa ale bryczka byl na gwarancji wiec zmienili lampe na nowa.
  3. Dzieki za odpowiedz. Pytam bo mam kilkanascie takich lamp na zbyciu i w niektorych nie swieca wszystkie diody. Wiec niewiem czy to cos warte czy poprostu zlom.
  4. Wie ktos czy mozliwa jest naprawa lamp diodowych tylnych oryginalnych w BMW e90 2010r? Chodzi mi o przypadek gdy np. nie swieca dwie diody w migaczu. Dziekuje za info.
  5. Dokladnie tak ma byc! Ja mam tak od nowosci. Widocznie jedynka do ruszania jest juz zbedna...
  6. Wielkie dzieki! Widze,ze naprawde jest troch z tym roboty. Pewnie dlatego koles sam mi zaproponowal zebym to ja zrobil. Nie musze jej wyciagac z auta. Wystarczy,ze ja opuszcze.Zobaczymy jak pojdzie. Mam nadzieje,ze nic nie pourywam :cry2:
  7. Znam ta firme i kilka innych ktore sie tym zajmuja. Mam tez kolege ktory sie tym zajmuje i po wielu konsultacjach dla osiagniecia idealnego efektu niezbedny jest demontaz podsufitki. Jak mam dac komus kto zrobi to niechlujnie i bede musial ogladac kazdego dnia efekty jego pracy wole zrobic to sam. Poniewaz jeszcze tego nie robilem w BMW szukam porad by uniknac bledow.
  8. Tak wgniecenie na dachu. Demontaz do naprawy PDR.
  9. Panowie czyzby nikt nie przerabial tematu??? :?:
  10. W celu dokonania drobnej naprawy czeka mnie demontaz podsufitki w E91. Bede to robil poraz pierwszy i dlatego prosze o rady jak najlepiej to zrobic, gdzie sa mocowania i jak jest przykrecona czy przyklejona. Niechcialbym nic uszkodzic i zamontowac ja potem bez najmniejszych sladow demontazu. Moze ktos ma doswiadczenia lub jakis schemacik? Pozdrawiam.
  11. Nie wyglada bo jest jak lakier bezbarwny. U mnie jak patrzysz na samochod to nic nie widzisz ale pod palcami czujesz w niektorych miejscach pewna szorstkosc. Na cieplych czesciach lepiej czuc. Tak zauwazylem.
  12. To raczej sruba do wlewania i sprawdzania poziomu oleju. Do spuszczania masz podspodem skrzyni.
  13. BMW stosuje powloke ochronna na lakier. Napewno na maske,przednie blotniki. Niewiem jak jest z drzwiami i niewiem czy jest to standard czy opcja.
  14. Czy zauwazyl ktos z Was,ze po dobrym rozgrzaniu samochodu( jazda minimum 30 min) lakier na masce i blotnikach( tylko w przednich czesciach) staje sie bardziej szorstki? To wydaje sie bardzo dziwne ale zauwazylem to juz na 2 modelach E 90 i E 91. Kontrolowalismy ze znajomym takze inne BMW i tego nie bylo.Czy moze to byc jakas powloka ochronna lakieru?
  15. Po tym co tu czytam to wnioskuje ,ze orginalne 250 tkm to prawie igielka :norty: Ja jednak mam watpliwosci co do prawdlowego funkcjonowania i bezawaryjnosci tego auta. Moze ktos jest zainteresowany? Jest za 12000 CHF odbior w Szwajcarii.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.