Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Zabieg wykonany. Wymienione płyny i filtry i termostaty. Spalanie spadło o jakieś 1,5 litra i auto pięknie łapie i trzytma temperaturę. Pozdrawiam.

 

 

Zedytuj 1 post i temat ... - rozwiązanie. Łatwiej dla szukajki.

 

Cieszę się ze się udało.

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

  • Odpowiedzi 159
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Witam. Zabieg wykonany. Wymienione płyny i filtry i termostaty. Spalanie spadło o jakieś 1,5 litra i auto pięknie łapie i trzytma temperaturę. Pozdrawiam.

Czyli jest dobrze :)

 

P.S. Jeśli można zapytać - gdzie kupowałeś / wymieniałeś?

E46 320d 175 PS@365Nm ...by Rogalotti
Opublikowano
Kartonik się wkładało w Warszawie, mój drogi.

 

No przecież Rado jest z Warszawy :D

 

spalanie przy 200 km/h i temperaturze -15 stopniach wacha mi się od 9-10 l , oczywiście chwilowe bo nie zawsze się da tyle jechać , ale 160 nie schodziło z zegarków . firmówka odmówiła współpracy to chociaż bete przepale , jak się ma właściwą temperature silnika to zewnętrza temperatura nie ma za dużo wpływu na spalanie , po śniegu nie jechałem .

 

ale oczywiście znowu benzynowcy popiszą że to niemożliwe :)

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano

będe jechał moge cię zabrać , w następnym tygodniu bede jechał prawdopodbnie, oczywiście że cały czas nie było 200 jak pisałem , świetną trase zrobili do Radomia ,

 

jak dla mnie to niepotrzebne sa autostrady - takie drogi w zupełności wystarczą

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano (edytowane)

Zarezerwuj sobie 1 dzień i jedź zobaczysz na własne oczy , nie chce mi się tłumaczyć kolejny raz , zrobili teraz tam taką trase że zapinasz 200 i jedziesz nie musisz ani hamowac ani przyśpieszać a przynajmniej teraz tego typu manewry masz 10x mniej , takie spalanie wcale nie jest dziwne jak dla mnie

 

pare zdjatek ciekawy byłem temperatury silnika , spalanie to takie jakie w danym momencie było albo pedał był wcisniety albo nie ,

 

http://img229.imageshack.us/img229/5220/20100126718.jpg

http://img51.imageshack.us/img51/1779/20100126719.jpg

http://img706.imageshack.us/img706/9553/20100126720.jpg

http://img685.imageshack.us/img685/8894/20100126721.jpg

 

temperatura silnika mi spadała jak jechałem poniżej 180 , powyżej była na normalnym poziomie

Edytowane przez Rado_!

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano
Kartonik się wkładało w Warszawie, mój drogi.

 

No przecież Rado jest z Warszawy :D

 

spalanie przy 200 km/h i temperaturze -15 stopniach wacha mi się od 9-10 l , oczywiście chwilowe bo nie zawsze się da tyle jechać , ale 160 nie schodziło z zegarków . firmówka odmówiła współpracy to chociaż bete przepale , jak się ma właściwą temperature silnika to zewnętrza temperatura nie ma za dużo wpływu na spalanie , po śniegu nie jechałem .

 

ale oczywiście znowu benzynowcy popiszą że to niemożliwe :)

 

Jasne że niemożliwe. Jest dużo za duże.

W takich samych warunkach zapakowany sprzętem narciarskim po dach wykręcilem równo 10,5 litra na dystrybutorze.

Opublikowano

Chłopaki, czytam te przepychanki od jakiegoś czasu i powiem szczerze że to już nawet nie jest śmieszne :(

Jak ktoś kupuje 3 litry to chyba jest dużym chłopcem i wie co robi i ile to pali (albo ile potrafi spalić) :)

Oczywiście że jak jedziesz na tempomacie to będzie palił mało, mój palił 7-8 przy 150km/h na tempomacie (średnie spalanie na autostradzie A1 przez 90km), ale co z tego skoro to są wartości które ciężko uzyskiwać na codzień w Polsce? :roll:

Rado_!, z całym szacunkiem do Twoich umiejętności eco-drivingu, ale proszę skończ te swoją krucjatę... :evil:

Zarejestruj się na motostat i pokaż nam liczby - średnie spalanie, to będzie o czym gadać.

Jak widzę spalanie kolegów z za Odry to 330d potrafi palić tam ok 7-8 l/100km, ale o Polsce to mało realne i śmiem twierdzić że poza nielicznymi przypadkami (Rado_!), średnie spalanie (czyli to co nas naprawdę interesuje) będzie oscylować w granicach 10 litrów (+/- 1.5l, bardziej na + :-) ).

Nie mówie tu o "pałowaniu" ani o skrajnym eco-drivingu (bo wtedy spalanie zależy tylko od warunków i naszych umiejętności).

 

/H

Moje BMW 330d E46 Sedan '04 (manual) wciąga średnio:

http://www.motostat.pl/user_images/15057/icon1.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
RADO masz zepsuty termostat , u mnie przy -20 wskazówka jest w pionie po 5km i już tak zostaje obojętnie jak bym jechał.
Pozdrawiam
Opublikowano
RADO masz zepsuty termostat , u mnie przy -20 wskazówka jest w pionie po 5km i już tak zostaje obojętnie jak bym jechał.

 

Ewidentnie po zdjęciach widać, że się trzęsie w aucie z zimna. :D

Na teście wyjdzie max 60-70 stopni.

Opublikowano (edytowane)
zapytam się swojego mechanika , przy normalnych temperaturach tak do -10 wskazówka jest wpionie , Edytowane przez Rado_!

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano
zapytam się swojego mechanika , przy normalnych temperaturach tak do -10 wskazówka jest wpionie ,

przy sprawnym termostacie ona zawsze jest w pionie bez względu na temperaturę otoczenia !

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
zapytam się swojego mechanika , przy normalnych temperaturach tak do -10 wskazówka jest wpionie ,

przy sprawnym termostacie ona zawsze jest w pionie bez względu na temperaturę otoczenia !

I do tego z nawiewów bucha gorące powietrze.

Pozdrawiam
Opublikowano
Duzy termostat do wymiany. Ponieważ trzeba mały zdjąć żeby dojść do dużego, proponuję mały też.

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

Opublikowano

oki to wyjaśnijcie mi jak to z tymi termostatami jest

 

jest obecnie -6 stopni , jechałem z ursusa do raszyna - jakieś 10 km , mała prędkość bo się nie da rano szybciej , przed raszynem już miałem wskazówke temperatury w pionie

 

http://img163.imageshack.us/img163/5674/20100128738.jpg

 

to jak to jest ? tak jak mówiłem do -10 jest oki powyżej tej temperatury czasmi mi wskazówka opada w trasie tak jak to pokazałem na zdjęciach wcześniej , to albo działa albo jest zepsuty jak dla mnie

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano
Rado_! nie patrz na wskazowke bo ta soi w pionie od 70 stopni w góre. włacz test zegarow i bedziesz mial dokladna temp. po 5 km powinna byc 88-92 stopni. termostat w dieslu padaja co 100-150 tys km. a w prakttyce wyglada to tak, że maksymalnie padaja przy 250 tys km (wskazowka nie idzie do pionu), wczesniej niedomagają i tego nie zauwazysz - jedynie ukryte menu.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Prawdopodobnie któryś termostat delikatnie puszcza wodę na chłodnicę i przy -20 silnik nie może przez to uzyskć odpowiedniej temperatury, to tak jak byś uchylił sobie okno w domu przy +5 a przy -20 ciekawe jak szybko byś zamarzł,
Pozdrawiam
Opublikowano

oki ale teraz mam oki , idzie do pionu, jedynie problemy miał przy -15 zwyż , rozmawiałem ze swoimi znajomymi dislowcami i każdy mówił że we wtorek mieli problemy z temperaturą , co tu dużo szukać

w firmowym oplu przy -5 jak jade w korku wskazówka nie dobije nawet przez pół dnia do pionu , jak się wkręci na obroty powyżej 3 tys dopiero dobija do pionu - auto pół roczne wiec napewno to nie wina termostatu , po prostu disle produkują mniej ciepła od benzyniaka

 

wiec może przy okazji wymienie te termostataty tak na wszelki wypadek , ale teraz to zanim combo nie odpale nic nie będe ruszał

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A ja ci tłumacze że u mnie wskazówka przy -24 była w pionie po paru kilometrach a na eście zegarów temperatura silnika była 90stopni , pamiętaj o tym że w e46 wskazówka już jest w pionie od 75 stopni, bzdurą jest że ma tak być jak ty piszesz, opel to opel , ale w bmw jak jest wszystko sprawne nawet przy -40 powinno być 90 stopni , to termostat za to odpowiada i jak jest uwlony to masz jak masz.
Pozdrawiam
Opublikowano

Dobra zrobie test zegarów , zaraz poczytam jak to zrobić , test 7.0 jak widze

 

jak będzie 90 stopni to co ?

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano
Dobra zrobie test zegarów , zaraz poczytam jak to zrobić , test 7.0 jak widze

 

jak będzie 90 stopni to co ?

 

 

To wrzuć torebkę Liptona i napij się herbaty...

Opublikowano
potwierdzam zdanie kolegow masz cos nie tak z termostatem u mnie nawet przy -25 jest w pionie po 5 km i tak trzyma caly czas

bmw e46 330d automat 204 ps

bmw e46 320d manual 150 ps

a3 110 ps ahf

suzuki gsxr 1000 k3 175 ps 0-200 7sek :P

bylo a6 c5 2.5 tdi quattro ake -mile wspomnienie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.