Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak u Was z awaryjnością F15?

 

U mnie nie wygląda to najlepiej...

Auto odebrałem na koniec września 2015. Mam przejechane 38tys.

 

Do tej pory robione miałem:

Wymiana według akcji serwisowej EGR

Po tej wymianie okazało się, że wycieka płyn chłodniczy więc była kolejna zmiana EGR wraz z chłodnicą.

- Wycieki ze skrzynki VTG

- Wycieki z tylnego mostu.

 

Teraz znowu mam wyciek na tylnym moście i spoconą skrzynkę VTG...

  • Odpowiedzi 77
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
U mnie pierwsza usterka przy 8.500km. Zapalił się Check Engine. Okazało się, że jakaś opaska na dolocie była niedokręcona i pojawiła się nieszczelność ("lewe powietrze"). I oby to był koniec usterek :)
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
ja mam 26000 wymiana EGR samochód stracił moc i w tym samym czasie kolumna kierownicza do wymiany nie działało ustawienie elektryczne a tak to ok
BALCAMP.PL
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Witam. Jestem tu nowy ale BMW jeżdżę już długo. Na 30-tkę kupiłem sobie F15 3.0D. Mam w tej chwili 73tys km - 3 lata i zero problemów. Przedłużyłem gwarancję na kolejne dwa lata. Pozdrawiam
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Miał ktoś z was taką sytuacje, jeżdzę 50/50 autostrada miasto, ale pare dni temu zrobiłem trasę na Słowację 700 km i było wszystko ok na drugi dzień pojechałem do sklepu ok 15 km w dwie strony, parkując auto poczułem straszny smród spalonej gumy pomyślałem że to nie ode mnie, ale zrobiłem taką samą trasę do sklepu i z powrotem i znów taki sam smród dodam że po takiej trasie wentylator chodził jak oszalały przy -10'C i takiej małej odległości zrobione autem gdzie się nawet nie nagrzał. Zadzwoniłem do pomocy BMW z auta czy jak to się tam nazywa ale pan powiedział że może wysłać lawetę i dostane auto zastępcze, dojechałem już do domu smrodu niema jestem umówiony w serwisie na akcje serwisową to od razu to zaznaczę. Macie może na to wytłumaczenie?
BALCAMP.PL
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Kolejna rzecz:

Dzisiaj wyświetlił się komunikat: Funkcjonowanie podwozia ograniczone.

 

W ciągu połtora roku to będzie 4 naprawa gwarancyjna.

Zaczynam strasznie nie lubić BMW.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Miałem taką sytuację, podczas miarowej spokojnej jazdy (110 km/h) na trasie szybkiego ruchu, wyświetlił się komunikat "brak napędu", samochód zwolnił do 3km/h i po kilkunastu metrach się zatrzymał. Po kilku minutach ruszył, ale po 300 m to samo. Nie świeciła się żadna czerwona kontrolka, więc chciałem się dotoczyć w bezpieczne miejsce. Po takich kilku próbach udało się. Szybka akcja bmw i w ciągu godziny była laweta i auto zastępcze. Diagnoza w serwisie: turbina do wymiany, którą dzisiaj wymieniono, a usterka pozostała nieugięta.

Przebieg samochodu 56000km. silnik 25D. Auto stoi w serwisie 6 dzień i końca nie widać.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wg zasłyszanych opinii silniki N47S1 niestety były awaryjne. Podobno B47 są znacznie poprawione (mam taką nadzieję chociaż dla pewności wydłużyłem gwarancję na 4 rok).
  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam !

Co się działo,że wahacze były do wymiany ???

U mnie przy 50.000 - dach panoramiczny się rozprogramował,

a przy 52000 wymiana kolumny kierowniczej.

Pozdr

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam !

Co się działo,że wahacze były do wymiany ???

Z mojego punktu widzenia nic się nie działo. Nic nie stukało (jeszcze?), nie było żadnych objawów w czasie jazdy. To ASO samo stwierdziło konieczność wymiany. Byli tylko zdziwieni, że przy tak małym przebiegu. Podobno te wahacze to standard ale przy przebiegu >80kkm.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wątpię.

 

Serwis musi zwrócić części do producenta celem weryfikacji wady. W moim przypadku mój stały "opiekun" był nieobecny podczas stwierdzenia usterki i powiedział, że nie zgłosi tego osobiście tylko mam tą konkretną usterkę naprawiać we współpracy z osobą, która to stwierdziła bo odpowiada za to personalnie. On się pod tym nie podpisze bo "nie widział i nie potwierdza" a na nim by ciążyła odpowiedzialność.

Opublikowano
Może się mylę, ale trudno stwierdzić uszkodzenie wachacza mając tylko zdemontowaną część z samochodu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie wiem na czym polega usterka tych wahaczy ale jeżeli np. chodzi o luz na sworzniu (co jest najbardziej prawdopodobne) to do potwierdzenie tego problemu na wymontowanym wahaczu niezbędny jest bardzo specjalistyczny sprzęt! Po polsku na nazywany dłonią ;)
  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.