Skocz do zawartości

Zmiana silnika bmw E90 2.0 na 3.0

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich

Chciałabym zmienić silnik z 2.0 na 3.0 benzyna I teraz mam pytanie czy jest sens? Czy lepiej już zmienić po prostu auto? Nie mam doświadczenia więc prosiłabym o rade. Z gòry dziękuje za pomoc.

Edytowane przez cajna0paula

Opublikowano
Do tego skrzynia wal pewnie dyfer.. Pewnie i układ hamulcowy pasowałoby by zmienić i koła... Chłodnica i osprzęt
Sprzedam instalację na nowej oryginalnej kostce do l7, światłowody i wtyczka.
Opublikowano

Skoro ma być 3,5l to proponuję z Nissana 350 :)! Podobno dobry motor! ;-)

A tak poważnie, to kolego chyba chodzi Ci o 3 litry, domyślam się że w wersji 335?

Myślę, że większość forum mnie poprze, że takiej pojemność BMW nie oferuje.

Poczytaj sobie o wariantach silników i zastanów się co chcesz.

Opublikowano
Kolego / koleżanko, jeśli masz taki stopień wiedzy, że myślisz, że 335i to 3,5 litra, to lepiej się nie bierz za swapy i kup auto z docelowym silnikiem.

Edytowane przez marvel.marv

Opublikowano
  • Autor
Oczywiscie moja pomyłka, miałem na myśli 335 a napisałem 3.5 litra :lol: oczywiście silnik 3 litrowy a dokładnie N54.
Opublikowano
Raz piszesz "chciałAbym", "prosiłAbym" a raz "miałEm", "napisałEm" to kim Ty jesteś? :D hah

Moje BMW E90 :) http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=293073

Sprzedam: -Komplet opon zimowych 205/55/16 - 150zł - do negocjacji!

-2 Opony letnie Dunlop Sport Maxx RT 245/40/17 - 400zł - do negocjacji!

Opublikowano
  • Autor
W dzisiejszych czasach moge byc Kim chce, zminiam płeć a powaznie to pisze z roznych urzadzen i wlaczyla mi sie autkorekta :)
Opublikowano
Szkoda pieniędzy, kup z docelowym silnikiem.
Opublikowano
i po zmianie może być problem z odsprzedażą.
Opublikowano
  • Autor
Dzięki panowie za rady. Macie może jakiś pomysł jak zwiększyć moc w moim silniku oraz jakie z tym wiaża sie koszta? Silnik N46 2.0 150km.

Edytowane przez cajna0paula

Opublikowano