Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mój budżet nieco niższy, ale szukam upragnionej E39.

Interesuje mnie tylko i wyłącznie 2.8 w manualnej skrzyni i w sedanie.

Ta z ogłoszenia spełnia wszystkie warunki, na których mi zależy ale czy jest warta tej ceny? Chcę albo kupić samochód wart inwestycji robienia go na igłę lub już coś jak tutaj.

 

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-droga-dobrze-wyposazona-warta-swojej-ceny-bez-wkladu-ID6yz34x.html#d26b5e980a

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Auto wygląda przyzwoicie, sporo rzeczy wymienione, jeżeli ma na to jakieś kwity, to warto się zastanowić.

 

========================================

Vehicle information

========================================

VIN: WBADM51060GS04467

Type code: DM51

Model: 528I (EUR)

E-F-R series: E39

Series: 5

Type: LIM

Steering: LL

Doors: 4

Engine: M52/TU

Displacement: 2.80

Power: 142 (193 hp)

Drive: HECK

Transmission: MECH

Paint code: 363 - BIARRITZBLAU METALLIC

Upholstery code: N6TT - STANDARDLEDER/GR

Prod.date: 1999-08-31

S302 Alarm system

S320 Deleted, model lettering

P337 M Sports package

S339 Shadow-Line

S401 Lift-up-and-slide-back sunroof, electric

S423 Floor mats, velours

S428 Warning triangle and first aid kit

S438 Fine wood trim

S459 El. front seat adjustment w. memory

S464 Ski bag

S465 Through-loading system

S473 Armrest front

S481 Sports seat

S494 Seat heating driver/passenger

S508 Park Distance Control (PDC)

S520 Fog lights

S534 Automatic air conditioning

S548 Kilometre speedo

S555 On-board computer V with remote control

S602 On-board monitor withTV

S609 Navigation system, Professional

S627 Prepartation BMW Handy (Nokia)

S676 HiFi speaker system

S705 M sports suspension II

S709 M sports steering wheel leather

S715 M Aerodynamics package

S775 Headlining anthracite

S785 White direction indicator lights

S788 BMW LA wheel, Individual

L801 National version Germany/Austria

S863 Dealer List Europe

S879 Operating instructions German

S915 Omission of outer-skin preservation

S936 BMW Handy b. Ausliefer. anfordern

S937 REQUEST CD ROM ON DELIVERY

Opublikowano
Może i warto ale moim zdaniem nie więcej niż 20. Same felgi to ok 3500 reszta części które gość wymienił to max 5000. Ciekawe w jakim stanie jest blacharka. 2.8 to dobre silniki ale kierownice nie przecierają się w e39 po 260tkm wiec trzeba dobrze prześwietlić.
Opublikowano
Moją możesz mieć już za jedyne 32 :norty: może nie ma szału z wyposażeniem ale za to jaki stan.
Opublikowano
Może i warto ale moim zdaniem nie więcej niż 20.

 

Oj zdziwiłbyś się ile trzeba dać za dobre 528. Do tego w m Paku + st37 ;) 20 to byłaby okazja za takie egzemplarz RZEKOMO pedantycznie zadbany.

 

Same felgi to ok 3500 reszta części które gość wymienił to max 5000.

 

Więcej.

 

ale kierownice nie przecierają się w e39 po 260tkm wiec trzeba dobrze prześwietlić.

 

Na to nie ma reguły. Niektorym przeszkadza najmniejsze przetarcie i oddaja kierę do obszycia.

 

Jedź i obejrzyj. Pod linkiem na 5er masz w sumie pełną historię z ost 4 lat i raczej lipy tam nie ma.

Opublikowano
Ja bym dołożył troche kasy i e60 kupił ale e39 przyzwoita

 

e60 jest tak brzydka, że cały czas się zastanawiam kiedy BMW krzyknie "jesteś w ukrytej kamerze" nabraliśmy cię tym modelem. Wolałbym kupić Multiplę niż e60/61

Opublikowano
Z tą Multipla to trochę przesadziłes :lol: ale faktycznie, jak e60 to tylko w m-pakiecie jeszcze jakoś wygląda :wink: ale o gustach się nie dyskutuje :roll:
Opublikowano
Ja bym dołożył troche kasy i e60 kupił ale e39 przyzwoita

Zgadzam się, chociaż jeszcze 2 lata temu miałem dylemat e39 z końcówki produkcji czy e60 i nie żałuje wyboru. Miałem 3 szt e39 - to są dobre auta ale trzeba iść z postępem. E60 jeździ duużo lepiej w zakrętach, lepiej hamuje i ma dużą gamę silników do wyboru. No i przede wszystkim nie rdzewieje. Po za tym znaleźć e39 rodzyna jest bardzo trudno. Nie to jest ładne to co jest ładne, ale to co się komu podoba - rzecz gustu i tyle.

Opublikowano
Ja bym dołożył troche kasy i e60 kupił ale e39 przyzwoita

Zgadzam się, chociaż jeszcze 2 lata temu miałem dylemat e39 z końcówki produkcji czy e60 i nie żałuje wyboru.

 

Tylko porównujemy bardzo dobrze wyposażony egzemplarz w m-pakiecie to relatywnie biednej e60 ;-)

Opublikowano

Samochód kupiłem.

Muszę przyznać, że z 7 BMW, które miałem a w tym e36, e46 330, 730, 740 oraz 2 e39 520 i 528 to prowadzi się najlepiej, najpewniej. Zrobiłem nią 1000km i nie mogę się do niczego przyczepić. Nie usłyszałem najmniejszego stuku. Oprócz żarówki tablicy, która wymieniłem to nic.

Wyskoczył mi błąd. Niestety nie miałem okazji go sprawdzić, bo nikt w moim mieście nie ma czasu. Podejrzewam błąd sondy ze względu na gaz. Miałem to samo w e46. Już zniknął. Przy okazji sprawdzę.

W przyszłości do poprawy jest zderzak, maska i lusterka od drobnych odpryskow.

Pozdrawiam

  • 1 miesiąc temu...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.