Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 76
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
byl w sadzie i poszli na ugode i dostal nowiusienka Octawie na pelnym wypasie a czy mogl jakies pieniadze od nich wyciaganc to ja sie nie znam na przepisach a auto zakupil w Skodzie Plichta a VW zostalo zakupione u kulikowskiego takze na nich uwazac
moje modele
Opublikowano
ale tu skoda sie chociaz dobrze zachowala bo dostal Octawie na full wypasie :mrgreen:

 

wiedzieli co im grozi wiec chcieli goscia troche uspokoic. Gdyby wniosl sprawe do sądu kupilby sobie kilka takcih octavii.

Opublikowano
byl w sadzie i poszli na ugode i dostal nowiusienka Octawie na pelnym wypasie a czy mogl jakies pieniadze od nich wyciaganc to ja sie nie znam na przepisach a auto zakupil w Skodzie Plichta a VW zostalo zakupione u kulikowskiego takze na nich uwazac

 

mozna bylo wygrac o wiele wiecej.

 

szczerze... chcialbym byc szczesliwcem ktoremu poduszka wypali brz przyczyny... :mrgreen: jesli przezylbym to cieszylbym sie czyms w rodzaju wygranej w totka ;)

Opublikowano

Dixi a ty co bys zrobil?

a) wyplacil komus pare milionow odszkodowania

b) dal w gratisie OCTAVIE za zalozmy 70k

 

???????

 

sasiad glupi ze poszedl na ugode...

Opublikowano
no ja bym dal nowa Octawie :mrgreen: no moze i glupi ale z drugiej strony nic mu sie nie stalo nie musi sie dalej sadowac i ma octawie ktora napewno jest warta cos kolo 100tys co nie??
moje modele
Opublikowano
Jakby ktoś zauważył, to ta "7" była z początku lat produkcji. A ogólnie wiadomo, że takie samochody cierpią na tzw. choroby wieku dziecięcego. Szczególnie auta tej klasy i z tak bogatym wyposażeniem. Rozładowania akumulatora, to normalna rzecz w tak naszpikowanych elektroniką furach. Klienci pokroju tego Pana są bardzo wybredni, racja wkońcu płacą ponad 500tys. zł za "święty spokój", więc mają prawo wymagać. Ale kupują tylko maszynę, więc nie wierzę, że w ich zakładach nie dochodzi nigdy do awarii. Mam znajomego, który pracował w ASO BMW i Mercedesa. Według jego oceny, to BMW obecnie są bardziej niezawodne. A jak komuś żaden z tych samochodów nie pasuję, to zostaje Lexus, Acura i Infinitii - te podobno wogólę się nie psują.
Opublikowano

Majowy napisał:

Jakby ktoś zauważył, to ta "7" była z początku lat produkcji. A ogólnie wiadomo, że takie samochody cierpią na tzw. choroby wieku dziecięcego. Szczególnie auta tej klasy i z tak bogatym wyposażeniem. Rozładowania akumulatora, to normalna rzecz w tak naszpikowanych elektroniką furach

choroby wieku dzicięcego to się faktycznie maja prawo zdarzać, w e36 swego zacsu były to np. hałasliwe podzcas szybkiej jazdy uszczelki drzwi przednich. No, ale w aucie za 1/2 miliona PLN nie można nazywać chorobami wieku dzieciecego takich usterek jak:

* wtryskiwacz (28.05.2003) – niecały miesiąc eksploatacji

* 2 x nakładki ozdobne na słupki środkowe (13.12.2004)

* zamek + klamka + centralka (drzwi prawe) (13.12.2004)

* przekładnia kierownicza!!! (3.02.2005)

* stacyjka kodowana (24.02.2005)

* przetarta skórzana tapicerka (18.04.2005)

* kompresor klimatyzacji + osprzęt (18.04.2005)

* rozrusznik (2.12.2005)

:mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2:

ja przepraszam, ale jesli bym miał teraz kupować nową M5, czy niedługo wchodzącą M3 i za taka kasę mam się spodziewać chorób wieku dziecięcego to dziekuję za taką przyjemność???!!! :mad2:

Myslę, że firma BMW, ale nie przedstawiciel "Fus" kto0ry sprzedał auto, tylko firma, która ten badziew zbudowala, powinna dać, dokladnie dać facetowi nowe auto z identycznym wypasem, to równiez względem utrzymania pewnego wizerunku marki, etosu niezawodności i genialnej mysli technicznej, którą karmią nas wszystkie reklamy BMW. Dział marketingu BMW dał poprostu ciała, a oni zachowali się jak politycy uważają, że to nie ich sprawa, robią dobra mine do złej gry.

poprostu żenada, nigdy bym sie tego po BMW nie spodziewał

:cry2:

Wszystkie samochody są prawie jak BMW... prawie robi wielką różnicę:))


Więcej mocy:

http://img61.imageshack.us/img61/1872/doladowanie3kk.jpg

Opublikowano
choroby wieku dziecięcego.

Ano, to zupełnie ja z lutowaniem bezołowiowym - chcemy poprawić, pakowane są miliardy z kasy podatnika, a spoiwo sypie się po roku testowania. Ale docelowo ma być lepiej, czyściej. Myślę, że BMW to nie nasz rząd - można pozwolić sobe na margines zaufania :P Tylko niech kto inny na razie kupuje "dzieci" za pół melona :mrgreen:

Opublikowano
286KM z 3.0 diesla. :modlitwa: Chyba reszta świata dostała zadyszki. :twisted2: Bo od 0 do 100km/h w nieco ponad 6 sekund to ma Subaru Forester. Tyle, że na 2.5 benzynie turbo i przy spalaniu takim, że lepiej nie mówić. A psują się wszystkie samochody. Są klienci niezadowoleni z Maybacha. Zresztą kiedyś Lamborghini też nie był zadowolony z Ferarrii. A historia pokazała swoje.
Opublikowano (edytowane)
Zastanawia mnie fakt, czy Ci ludzie którzy tak piszą, wogóle jeżdzili kiedyś tymi nowymi BMW. Ja miałem tą przyjemność i szczerze mówiąc nie wiem o czy wy wogóle mówicie. Nawet najlepsze gazety chwalą obecne BMW za bardzo dobre materiały. Nie wiem jakie samochody kupicie sobie za te pare lat skoro wszym zdaniem E60 to szit. Pewnie te same E36, skoro to takie idealne samochody.

Trochę mnie zaczyna śmieszyć ta krytyka. :mad2:

 

juz ci mowie

 

za pare lat to bede jezdzil :)

 

audi a8, jaguar xjr, z tanszych, z droszych mercedes cls

moze jakis lexus wiekszy

+ 2 auto jeep grand cherokee

 

na pewno nie obecnie nowa bmka :)

 

 

a teraz jezdze e38 i jeepem zj :)

e38 ma styl ktory sie zatracil, zawsze bedzie ladnym autem

 

jaguar tez jest wierny swojej bryle limuzyny od wielu wielu lat

w srodku bywalo troche gorzej z jaguarami niz w bmw, ale teraz nie jest chyba tak zle

 

 

nowe bmw to szit, brzydactwo jakich malo i szczegolnie za taka cene

no poza szostka :)

Edytowane przez Marcin978
http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Opublikowano
to zobaczcie to: http://students.mimuw.edu.pl/~mk197880/index.htm

 

Prawda jest taka, że generalnie zaciera się w tej chwili różnica w jakości, prowadzeniu, silnikach itd między markami.

 

[przepraszam za 2 posty pod rząd]

 

dokladnie, i patrzy sie przede wszystkim na wyglad

czy dane auto sie podoba czy nie, dopiero potem dokonuje sie wyboru na podstawie srodka, prowadzenia, osiagow ceny itd

 

dlatego smiesza mnie te wywody ze tak jest super w srodku, ze tak sie super jezdzi...

a ty nie jezdziles to jak moze ci sie nie podobac :)

 

kogo to obchodzi jak wszedzie jest podobnie, liczy sie wyglad!

a widziec nowe bmw to kazdy widzial i moze ocenic czy jest fajne czy nie

tak samo moze sobie sprawdzic cene osiagi i juz bez jazdy odpowiedziec na pytanie czy to jest auto fajne czy nie

 

wrazenia z jazdy to malutki procent w calej ocenie danego samochdu

 

chyba ze ktos potrzebuej auto tylko do wrazen z jazdy, ale tacy sa raczej zadkoscia :)

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Opublikowano
Zastanawia mnie fakt, czy Ci ludzie którzy tak piszą, wogóle jeżdzili kiedyś tymi nowymi BMW.

Posłuchaj koleżko - możesz darować sobie takie osobiste wybiegi - skoro nie potrafisz dobrać argumentów na odpowiednim poziomie.

 

Jeździć nowym BMW to nie żaden problem.

Problemem natomiast jest pojeździć BMW z poprzedniej epoki i na własnej skórze przekonać się jak te samochody były kiedys budowane.

 

Rację ma Marcin978 - prawdziwe BMW skończyło sie na E38. Pod względem stylistycznym jeszcze E46 coupe można zaliczyć do udanych konstrukcji. Reszta nowych Beemek to po prostu kupa plastiku mało co różniąca się od innych samochódów na rynku.

http://img223.imageshack.us/img223/6755/633csi21nn.jpg
Opublikowano

Posłuchaj koleżko - możesz darować sobie takie osobiste wybiegi - skoro nie potrafisz dobrać argumentów na odpowiednim poziomie.

 

"Osobiste wybiegi" :?: Wydaję mi się, że cokolwiek napisałem, to poparłem argumentami.

Jeździć nowym BMW to nie żaden problem.

Problemem natomiast jest pojeździć BMW z poprzedniej epoki i na własnej skórze przekonać się jak te samochody były kiedys budowane.

 

Ja myślałem, że jazda jakimkolwiek samochodem, to nie jest żaden problem. A jeżeli ktoś chce zobaczyć, jak budowane są nowe samochody, to niech jedzie do fabryki.

 

Jakim cudem, te nowe BMW wygrywają testy porównawcze, skoro są gorsze niż starsze modele.

Porównaj sobie obszerność wnętrza E39 i E60, lub E38 i E65.

Silniki, które mają teraz nowe BMW. Ze stylistyką jest tak, że za parę lat nikt nie będzie już na nią narzekał. To samo było z Mercedesem S W140.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Posłuchaj koleżko ...
Tommy, bardzo Cię proszę - nie wprowadzaj nerwowej atmosfery. Bo to się może źle skończyć.

 

 

Problemem natomiast jest pojeździć BMW z poprzedniej epoki i na własnej skórze przekonać się jak te samochody były kiedys budowane.
Ciekawe... Przecież większość użytkowników tego forum jeździ właśnie BMW z poprzedniej epoki. Więc gdzie tu problem? :wink:

 

 

Rację ma Marcin978 - prawdziwe BMW skończyło sie na E38.
Twoim zdaniem i zdaniem Marcina prawdziwe BMW skończyło się na E38. Być może zdaniem jeszcze innych forumowiczów. Ale np. moim zdaniem czy zdaniem innych forumowiczów prawdziwe BMW produkowane jest do dzisiaj i nadal wygladają (nie mówiąc o frajdzie z jazdy) dobrze.

Wytłuszczona czcionka ma zasugerować, że w tej kwestii nie ma prawdy obiektywnej. Jednej osobie nowe modele BMW się podobają a innej osobie nie. I bardzo dobrze.

Nikt Cię nie zmusza żebyś zaczął wychwalać nowe BMW. Możesz też wyrazić swoje zdanie na ten temat na forum. Ale naprawdę nie musimy po wielokroć czytać o tym jakie to "kupy" BMW wypuszcza na rynek.

 

Mam nadzieję że nie będę musiał zaraz tego tematu zamykać... :wink:

Pozdrawiam

Admin

Opublikowano

za pare lat to bede jezdzil :)

 

audi a8, jaguar xjr, z tanszych, z droszych mercedes cls

moze jakis lexus wiekszy

+ 2 auto jeep grand cherokee

 

na pewno nie obecnie nowa bmka :)

 

 

a teraz jezdze e38 i jeepem zj :)

e38 ma styl ktory sie zatracil, zawsze bedzie ladnym autem

 

jaguar tez jest wierny swojej bryle limuzyny od wielu wielu lat

w srodku bywalo troche gorzej z jaguarami niz w bmw, ale teraz nie jest chyba tak zle

 

 

nowe bmw to szit, brzydactwo jakich malo i szczegolnie za taka cene

no poza szostka :)

 

Masz rację ale nie zgodze się co do Jaguara. Niestety bardzo w nim widać Forda a jakość wykończenia jest o wiele gorsza niż 10-20 lat temu.

Gdybym miał teraz kupić dużą limuzynę to bym wybrał A8.

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano

Masz rację ale nie zgodze się co do Jaguara. Niestety bardzo w nim widać Forda a jakość wykończenia jest o wiele gorsza niż 10-20 lat temu.

Gdybym miał teraz kupić dużą limuzynę to bym wybrał A8.

 

Niestety, to prawda. Jaguar jako marka bardzo stracił przez X-Type, szczególnie kombi. To, że wrzucili diesla, to jest normalna reakcja na kryzys paliwowy. Ale przedni napęd, to już przesada. Podobnie zresztą postąpił Mercedes z A-klasse. BMW postąpiło chytrze zapełniając nisze małych luksusowych aut modelem Mini. Jaguarowi ten mezalians z Fordem i tak w sumie wyszedł na zdrowie. Z obserwacji usterkowości starszych XJ-ów wynikało, że to jedno z najbardziej awaryjnych aut w swojej klasie. Obecny model jest dużo lepszy pod wieloma względami, choć niestety traci trochę wizerunek.

Audi to najchętniej kupowany samochód klasy premium w Polsce. Podobno głownym tego powodem oprócz znanych wszystkim zalet tych aut jest brak wyrazistego wizerunku, tzn. brak etykietki jaką już dawno przypięto do BMW, Jaguara, czy Mercedesa. Dla mnie te samochody mogą bardziej konkurować z Lexusem, czy Infinitii. Dodatkowo ten brak indywidualizmu (obecne Audi to odbicie VW) może zacząć działać w drugą stronę i klienci się odwrócą od tej marki. Klient wydając takie pieniądze wymaga często auta nietuzinkowego, rozpoznawalnego i rzucającego się w oczy.

Ostatnimi czasy w Polsce bardzo dobrze zaczęły sprzedawać się Volvo i Saab'y. Pomimo gorszych wyników w testach od niemieckeij konkurencji, zdobyły one trochę rynku dzięki indywidualizmowi i szwedzkiemu stylowi.

 

Ale się rozpisałem. :mrgreen:

W każdym razie jakby nie było, to dobrze, że mamy taki szeroki wybór, przynajmniej każdy znajdzie coś dla siebie.

Opublikowano
"Osobiste wybiegi" :?: Wydaję mi się, że cokolwiek napisałem, to poparłem argumentami.

 

Tekst typu: "ktoś nie jeździł, nie widział a się wypowiada" nie jest na miejscu bo skąd możesz wiedzieć czy było tak faktycznie czy nie?

Czym kto jeździł zostanie tego kogoś slodką tajemnicą a przechwalanie się które tu na tym forum wielokrotnie czytałem typu: "zrobiłem najnowszą M5 1000 km, miałem okazję jeździć X5 itd..." uważam za dziecinadę.

 

Co do miejsca na tylnej kanapie to akurat nie o to chyba chodzi w ocenie stylistyki i wykonania. Zresztą argument działa na niekorzyść nowych pojazdów bo w imię miejsca na tylnej kanapie producenci są w stanie zakłócić proporcje bryły samochodu!!!

Idąc dalej tym tropem otrzymujemy Fiata Cromę który nie jest ani busem ani kombi ani osobówką tylko jakims bliżej niezidentyfikowanym obiektem bez wyrazu, charakteru i smaku.

 

Do Admina - BMW z poprzedniej epoki tak - większość z nas forumowiczów takimi jeździ ale nie wszyscy mają samochody w takim stanie technicznym żeby można na ich podstawie wysnuwac wnioski i porównania do obecnych pojazdów.

 

Oczywiście każdy może mieć swoje zdanie i szanuje to i nie mam nic do zarzucenia tym, którzy są zakochani w najnowszych koncepcjach BMW.

 

Reasumując na koniec chce powiedzieć, że moim skromnym zdaniem BMW zaczęło robić samochody, które mają spełniać wszystkie warunki masowego pojazdu i chronić środowisko naturalne zamiast byc maszyną do pokonywania kilometrów nie tylko o sportowej charakterystyce podwozia ale i sportowym i wyrafinowanym designie.

 

Kiedyś widziało się BMW na ulicy i serce drżało z podniecenia - teraz stało się pospolite.

http://img223.imageshack.us/img223/6755/633csi21nn.jpg
Opublikowano

Przeczytalem ta liste awarii - wiekszosc sterowniki i to wszystko. Pomijam fakt wymiany wewnetrzenej listwy i wytartej tapicerki (co za bzdura!) - to swiadczy juz o wlascicielu a nie aucie.

 

Auto z poczatku produkcji - od tego czasu bylo kilka updatow software wszystkich sterownikow a jest ich ponad 50.

Zastanawia mnie tylko ze akurat w Polsce nie potrafia w badz co badz "autoryzowanym"? serwisie tego przeprowadzic.

 

W USA sprzedali E65 w tysiecach sztuk i do tej pory E65 jest na czele JD Power w swojej klasie jak chodzi o jakosc.

 

Co do Japonczykow - taka "nowa" Camry ma tylko 48 nowych czesci w calej karoserii (a jest ponad 1300). To samo z innymi podzespolami. Tu tkwi sukces Japsow. I oszustwo z drugiej strony.

 

Jak ktos twierdzi ze stare modele sa lepsze od nowych to raczej nie mial zbyt wiele do czynienia z tymi drugimi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.