Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 115
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Chodzi Ci o dodanie kodów IMA?

Chodzi mi o "mean quantity adaptation" mam błąd którego nie da się skasować właśnie o tej nazwie i po wymianie wtryskiwaczy i zakodowaniu IMA został mi jeszcze ten błąd i jeśli dobrze rozumiem to muszę wykonać adaptację.

Mean value adaptation \ mean quantity adaptation coś takiego jest w ista.

Nie lubię mieć błędów, check engine się oczywiście nie świeci, ale jeśli procedura wymiamy wtryskiwaczy to przewiduje to chciałbym to zrobic

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Potrzebuję w F45 zrobić aktualizację sterowników silnika skrzyni i wszystkiego co jest z tym związane bez audio mam iste aktualizacja luty i przewód enet jak się do tego zabrać ?
  • 2 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Witam

Mam Problem z Ista P, mianowicie przy próbie połączenia z autem w momencie w którym (jak patrzyłem na tutorialach) powinien mi się wyświetlić mój samochód do połączenia wyświetla się coś takiego:


ab73a781e808.jpg


Tak jakby w ogóle nie widział auta.

Łączę się przez kabel Enet. Auto to F30. Ista D czy inne programy typu BMWAiCoder chodzą bez problemu a Istą P nie chce się połączyć.

Gdzieś wyczytałem że trzeba zmienić napięcie na akumulatorze czy też numer IP.

Ktoś pomoże bo jestem trochę zielony w temacie?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam


Łączę się przez kabel Enet. Auto to F30. Ista D czy inne programy typu BMWAiCoder chodzą bez problemu a Istą P nie chce się połączyć.

Gdzieś wyczytałem że trzeba zmienić napięcie na akumulatorze czy też numer IP.

Ktoś pomoże bo jestem trochę zielony w temacie?

Podstawowa zasada

do ISTA+ lub ISTAP używamy icom i tylko icom poprzez ruter DHCP dla modeli od NBT Fserii

dla enet jest tylko ESYS i diagnostyka ista

do emulatora icom trzeba skonfigurować kartę sieciową na stałe ip (emulatora nie ip samochodu )

potem uruchamiasz emulator icom i wpisujesz do loadera ip z ZGW_search ,

możesz sobie tylko dane przejrzeć dane ale nie radzę programować ,

programować z enet można tylko ESYS

Opublikowano

Dzięki Din76!

A powiedz dlaczego nie radzisz programować na emulatorze? nawet prostych rzeczy?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Chcesz być testerem to proszę, daj znać jak ci wyszło, oczywiście zawsze się znajdą tacy co ci powiedzą ze oni robili i wszystko było ok,

tylko po co jak możesz to samo zrobić esys z enet i nie będzie problemu.

Ja mam inne zdanie,

do ista+ oczywiście odpada, nie ma trybu expertmode lecisz wszystko co jest do zrobienia.

Opublikowano
Robiłem bez problemu enetem programowanie przez IstaP- bez zabawy w żadne zmiany wartości karty sieciowej itp. Zero problemów. Din jak zwykle długi post a wartość merytoryczna prawie żadna.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Din, przypominasz mi Świadków Jehowy, którzy dużo mówią, ale nic poza tym nie robią , aby zrobić ten świat lepszym miejscem dla wszystkich. Jaki sens w tym że piszesz wiersze w każdym temacie? Oni (te instrukcji) już od dawna zostały napisane i jest ich milion w Google o tych NCS, esys, winkfp i td. Ludzie są po prostu leniwi i nie chcą szukać, a ty jak Maria Teresa . Tylko przepisywanie tekstów z jednego źródła do tego nie doda ci szału i marnujesz swój czas po prostu pzrez to, że inni leniwi i nie chcą szukać.
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Panowie


Wymieniłem silniczek od klapy dmuchawy i teraz by się przydała adaptacja. Czy ktoś mógłby mnie pokierować jak zrobić to właściwie. Coś znalazłem ale dostaje komunikat że silniki przepustnic nie zostały rozpoznane prawidłowo

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Robiłem bez problemu enetem programowanie przez IstaP- bez zabawy w żadne zmiany wartości karty sieciowej itp. Zero problemów. Din jak zwykle długi post a wartość merytoryczna prawie żadna.

Jak zwykle się mylisz, pewnie nigdy nic w życiu nie programowałeś istap, automatyczny adres być nie może dla enet

to instrukcja z konfiguracji ISTAP

http://chomikuj.pl/M-car/Dokumenty/FAQ-EN,7197975855.pdf

dla emulatora icom z enet

74e848f90815.jpg

ja oczywiście nie używam ponieważ mam dwa icom

dodatkowo istap po emulacji ma później problem z blokowaniem icom dla ediabas

Faktycznie Temsky przyznaję ci rację w każdej istap na torencie jest ta instrukcja od Spider80 , ale jak ktoś ma pytać sto razy wszędzie na forum i znajdzie takiego doradzę jak tokarszczyk który nie ma pojęcia co mówi , to potem się robi wielki bałagan na forum.

Ja nie traktuje tego forum jak swoje miejsce zarobku, mimo że diagnozuje, koduje , programuje wszystkie BMW dla przyjemności i dla zysku też :)

staram się pomagać, mimo wszystko wprost zaznaczam nie dzielę się całą wiedzą która posiadam, godziny nauki i pieniądze poświęciłem aby ja zdobyć ,

więc proszę wybaczyć darmowych wykładów dla wszystkich nie będzie na każdy temat bmw ,

ale napewno nie wprowadzam ludzi w błąd, sorry nie na wszystkie wiadomości na PW odpowiadam, czasami z powodu braku czasu, a czasami to niestety ludzie przesadzają z pytaniami :) :)

Opublikowano
Robiłem bez problemu enetem programowanie przez IstaP- bez zabawy w żadne zmiany wartości karty sieciowej itp. Zero problemów. Din jak zwykle długi post a wartość merytoryczna prawie żadna.

Jak zwykle się mylisz, pewnie nigdy nic w życiu nie programowałeś istap, automatyczny adres być nie może dla enet

to instrukcja z konfiguracji ISTAP

http://chomikuj.pl/M-car/Dokumenty/FAQ-EN,7197975855.pdf

dla emulatora icom z enet

74e848f90815.jpg

ja oczywiście nie używam ponieważ mam dwa icom

dodatkowo istap po emulacji ma później problem z blokowaniem icom dla ediabas

Faktycznie Temsky przyznaję ci rację w każdej istap na torencie jest ta instrukcja od Spider80 , ale jak ktoś ma pytać sto razy wszędzie na forum i znajdzie takiego doradzę jak tokarszczyk który nie ma pojęcia co mówi , to potem się robi wielki bałagan na forum.

Odpal ISTA P przez lunchera i emulator pod enet i przestań pisać bajki że nie programuje. Wychwalasz ICOM pod niebiosa gdzie 100% jego właściwości zastępuje przewód enet.

Opublikowano
Witam. Super temat! Ja w bmw tuk bo miałem ciągle vag a bmw mam od roku i raczkuje w bmw dopiero panowie dajcie link do pobrania tego programu jak mogę prosić najlepiej po Polsku.
  • 4 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Panowie udało mi się zainstalować ISTA/P, mam skonfigurowane połączenie przez kabel k+DCAN, czy przez ten kabel dam radę zakodować większą pojemność akumulatora?
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
jaki kabel polecacie do tego programu ?? potrzebuje do usunacia i tylko i wyłacznie, inspekcje oleju i przegladu (nie moge zresetowac) chyba że jest ktoś z okolic Ostrowa Wlkpi mial chwile :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.