Skocz do zawartości

inspekcja - zielone zgasły po 5 tys km


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam pewnie było już to setki razy ale nie mogę się doszukać

Mam taki problem ze w mojej M40 po 5 tysiącach zgasły już wszystkie zielone diody olej był wymieniany w serwisie. I teraz nie wiem co zrobić wymienić olej czy skasować i przejechać jeszcze 5 tysięcy i dopiero wymienić. Może cos jest nie tak z moim wskaźnikiem

:roll:

Opublikowano

:duh:

 

Słabo szukałeś.... :nienie:

Zgasły po 5kkm bo pewnie mało jeździsz. Kontrolki na nic nie mają wpływu to tylko info dla kierowcy. Możesz zrobić jak chcesz. Ja pewnie bym wykasował i jeździł jeszcze następne 5 kkm do wymiany.

 

P.s. Zostały Ci jeszcze dwie diody przecież (żółta i czerwona). Na tych diodach przejedziesz co najmniej 2.5kkm.

Człowiek nabiera doświadczenia z wiekiem. Szkoda, że jest to wieko od trumny.
Opublikowano
kontrolki nie zawsze gasna tak samo, komp zlicza kilometry ale zlicza tez ilosc odpalen silnika, mi zgasly teraz po 7.5 tys

 

Nie zlicza odpalen, sugeruje sie liczba przejechanych kilometrow !! Pewnie zle skasowales , mialem kiedys to samo tylko mi gasla jedna dioda po 200km :roll: ponowne skasowanie rozwiazalo problem.

 

PZDR :cool2:

Opublikowano

Nie zlicza odpaleń, sugeruje się liczbą przejechanych kilometrów- ale zależy w jaki sposób. Jeśli ktoś często jeździ na krótkich odcinkach i niedogrzanym silniku lub jeśli przekracza obroty 4500 to diody gasną szybciej.

Było o tym na forum, ale nie pamiętam gdzie.

Zimny silnik- diody gasną z tego co pamiętam 2 razy szybciej

Wysokie obroty 1.5 raza szybciej.

Z tymi wartościami mogę się trochę mylić, ale były podawane wartości tego rzędu.

Opublikowano
Kolego diody zgasly bo siadly akumulatorki miernikow. Sa to male baterie np jak w zegarkach albo w maszynkach do golenia. Skonczyl sie ich zywot i nie trzymaja, trzeba wymienic i skasowac insekcje. Jak chcesz sprawdzic czy to bateria to skasuj i zobacz po jakim czasie zgasna. Wymiana oleju nic tu nie da.
Opublikowano
Kolego diody zgasly bo siadly akumulatorki miernikow. Sa to male baterie np jak w zegarkach albo w maszynkach do golenia. Skonczyl sie ich zywot i nie trzymaja, trzeba wymienic i skasowac insekcje. Jak chcesz sprawdzic czy to bateria to skasuj i zobacz po jakim czasie zgasna. Wymiana oleju nic tu nie da.

 

Przeciez w E36 nie ma tych akumulatorkow jak w E30 i E34 :?:

 

 

Kowal dzieki za sprostowanie :D

Opublikowano
Jeśli ktoś często jeździ na krótkich odcinkach i niedogrzanym silniku lub jeśli przekracza obroty 4500 to diody gasną szybciej.

Kowal, o to mi chodziło, trochę za mało szczególowo podałem. :cool2:

Kolego diody zgasly bo siadly akumulatorki miernikow

Wydaję mi się że jakby padły to w krótkim czasie po skasowaniu, a nie po 5kkm.

Człowiek nabiera doświadczenia z wiekiem. Szkoda, że jest to wieko od trumny.
Opublikowano
Skasuj inspekcje i zobacz po jakim czasie godzinowo padna diody. Nie patrz na km, olej jest dobry przez co najmniej 10 tys. Jak padna znowu szybko wymien akumlatorki. Wiecej nie wiem, mam E36 - fakt akumlatorki wymienialem w E30, wtedy pomoglo, a czy w tym sa - nie wiem.
Opublikowano
kasuj inspekcje i ciesz sie autem,jak nie skasujesdz to tez sie nic nie stanie.Moj bracki ma to skopane bo gasna mu po 2dniach od resetu jezdzi juz chyba z rok na czerwonych i nic sie nie dzieje.pozdro i przyjemnosci z jazduy zycze
Opublikowano
Przeczytaj wyzej ma tez problemy z inspekcja. Tam napisano, ze w E36 nie ma akumlatorkow ale sa kondesatorki. Jak je zwal trzeba to cos wymienic i chyba nie bedzie problemu. Pozdro.
Opublikowano
Kontrolki od inspekcji olejowej na nic nie mają wpływu- silnik zawsze będzie pracował - jest to tylko informacja dla kierowcy kiedy należałoby wymienić olej - choć ja się tymi kontrolkami nie sugeruję - one i tak gasną po przejechaniu średnio 15 tys km - ja wymieniam olej co 10 tys km . Ponadto, jeśli chodzi o to w jaki sposób gasną te kontrolki w skutek pokonywania kilometrów to wygląda to w sposób następującu: komputer przelicza obroty wału korbowego i na tej podstawie gasi kontrolki.
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
może ktoś napisze jak to jest z tymi kontrolkami od inspekcji w e39 niedawno świeciły się 3 zielone cegiełki i żółty zegarek teraz świecą się 2 zielone czy jak zgasną te zielone to zaświeci się żółta czy czerwona?
Opublikowano
Jeśli chodzi o e-36 ( a w e-39 zapewne jest podobnie) po zgaśnięciu wszystkich zielonych kontrolek zapala się żółta i dopiero po żółtej zapala się czerwona (być może że żółta juz nie gaśnie i świeci razem z czerwooną) - nie miałem jeszcze sytuacji aby zapaliła się czerwona (tylko żółta). Interpretacja srwisu odnośnie kontrolek jest nastepująca: zielone OK, żółta należałoby wymienić olej (tzn. pomyśl o wizycie u mechnika (jeśli sam nie wymieniasz), czerwona - powinieneś natychmiast wymienić olej.
Opublikowano
... a zółty zegarek to tylko info o okresowym przeglądzie - wymiana płynów , sprawdzenie tarcz , klocków , zawieszenia itp. - normalny przegląd jak w innych markach - tylko nie w każdej jest taki gadżet jak zegarek :mrgreen:
* - w zależności od typu i wyposażenia
Opublikowano

A ja mam może takie śmieszne pytanie , ale jak się kasuję tą inpekcje. Bo chyba ( tak wywnioskowałem )kasować przy każdej wymianie oleju. ?

A ja myślałem , ż to jest na tyle mondre , że po zalaniu nowego oleju same zaczną się palić wszystkie i stopniowo gasnąć :duh: , a tu Zonk po wymianie oleju dalej palą się tylko 4 :mad2: .

Mam e 34.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.