Skocz do zawartości

E9x rozmiar opon i felg - pomoc w wyborze.


sokolnh

Rekomendowane odpowiedzi

Tak wszyscy wiemy, ze ty za felgi do E90 / E60 dajesz 8-10k pln czyli 1/3 wartosci samochodu i nigdy nie kupiles niczego z Chin tylko czesci OE BMW, w tym nowe felgi z M5 jakie sam zalinkowales powyzej.


Kolego my to wszystko juz wiemy - naprawde oszczedz tych biednych ludzi co jezdza starymi gruzami jak na zdjeciu powyzej i co kupuja koła za 5k pln.


Mordeczko ja wiem , ze dla Ciebie to kompletne grosze i tyle to dajesz na kolacje w stolicy.


Dla mnie ten stary gruz powyżej to piękny samochód. Na tym zakończę. Niech wybrane koła cieszą, bo to najważniejsze :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Rozwiazaniem jest opona 265 30 ale jak ja zalozysz to na dziurach masz masakre

Moje e92 35 jest tylko i wyłącznie "fun carem" ,robię kółko wokół komina bez celu by po prostu pojeździć i odreagować stres więc zawsze wybieram drogi jak z najmniejszą ilością dziur. A ostatnio przybywa nowych dróg ,więc raczej się nie martwię.

Na 18 też jest twardo ,jeden cal więcej i niższy profil nie wyrządzą tragedii. Zwłaszcza że kupiłem felgi OEM.

Do jazdy po różnego rodzaju drogach mam drugie Audi A6 z pneumatycznym zawieszeniem ,która działa wyśmienicie i rekompensuje mi komfort.


Odnośnie szerokości też wiem jak auto lubi myszkować ,w rodzinie jest X15 na laczkach 315? Ale nie jest to coś z czym nie można jeździć. W przypadku E92 jest RWD i troszeczkę więcej koni ,zależy mi na trakcji bo ciężko się jeździ kiedy co chwila mryga Ci dtc.

 

nigdy nie kupiles niczego z Chin tylko czesci OE BMW

Są ludzie którzy tak robią ,ja nigdy nic nie ściągałem z Chin. Części org. nie kosztują fortuny. a w dziale partnerskim masz sklep który ma częśći OEM oraz dobrego rodzaju zamienniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
Panowie , styling 194 w x drive . Jakie konkretnie opony dać ,żeby mieć pewność że średnica przodu i tyłu będzie identyczna? Wiem ,że ma być rozmiar 225/45/17 i 255/40/17 ale nie chcę run flatów które zaleca fabryka (bridgestone lub coptinentla) tylko normalne opony. Co tam dać ,żeby na pewno były idealnie takie same bo wiem ,że każdy producent robi te rozmiary trochę tak jak jemu pasuje.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Panowie , styling 194 w x drive . Jakie konkretnie opony dać ,żeby mieć pewność że średnica przodu i tyłu będzie identyczna? Wiem ,że ma być rozmiar 225/45/17 i 255/40/17 ale nie chcę run flatów które zaleca fabryka (bridgestone lub coptinentla) tylko normalne opony. Co tam dać ,żeby na pewno były idealnie takie same bo wiem ,że każdy producent robi te rozmiary trochę tak jak jemu pasuje.

Letnie rozumiem?

Masz opony z homologacją BMW a bez rft:

Bridgestone Turanza T005

Dunlop Sport Maxx RT 2

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3

Michelin Primacy 4

Zimówek do ciebie BMW nie przewidziało w wariancie mieszanym. Tylko 4x ta sama felga i 4x ta sama opona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wybór jest większy w wariancie mieszanym dla 18".

 

jeśli chodzi o 18" to jaki model opony bez run flat będzie miał identyczną średnicę przy 225/40/18 i 255/35/18 ? Bo jak wiadomo ,każdy producent ma nieco inną rozmiarówkę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wybór jest większy w wariancie mieszanym dla 18".

 

jeśli chodzi o 18" to jaki model opony bez run flat będzie miał identyczną średnicę przy 225/40/18 i 255/35/18 ? Bo jak wiadomo ,każdy producent ma nieco inną rozmiarówkę...

 

Witam wszystkich posiadaczy bmw to mój pierwszy post na forum.

od niedawna stałem się szczęśliwym posiadaczem e91 n53 09 :]


Wracając do tematu to też miałem problem z doborem opon w tym właśnie rozmiarze, ale z RWD.

Przekładałem z Michelin Pilot sport 3 na zakupione Pirelli sottozero 3. i wszystko jest wporządku :)

z xDrive może być problem nie z producentem a z różnym zużyciem opon poszczególnych osi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jest plan na sprężyny krótsze , to po co opony 235 ? Tylko pogorszysz wygląd balonem większym.

235/40/18 to balon ?

 

Źle to nazwałem , 235/40 to oczywiscie nie balon , ale po prostu ciut wyższa scianka boczna opony niż przy 225 /40 . Ale i tak za ten lepszy wygląd i likwidację szpary będą w wiekszosci odpowiadały krótsze sprężyny . No i 235 to troszkę więcej komfortu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.