Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 85
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
panowie, proponuje wahacze mayle hd z gumami. orginalne starczają max na 200 tys km przy niskim profilu opony. producent mayle daje gwarancje na 30 lat w niemczech :cool2: koszt cos kolo 1000-1200zl za komplet.
Opublikowano

no u nas masz na 4 lata gwarancje :cool2:

dodatkowo tuleje w myle sa tylko gumowe czyli w aucie bardziej czujemy nie równości drogowe.

Tuleje jak z oryginalu powiny być olejowo gumowe np. lemforer.

No i dodatkowo jak wybija sie sworznie to trzeba je tez kupic czyli koszto 250-300zl. no i do tego wymiana raczej nie kazdy ma prase w domu:P.

Czyli suma sumarum sie nie opłaca.

Lepiej kupic tańsze srl na gwaransji z iso 9000 i zaplacic polowe ceny meyle.

Takie jest moje zdanie

Pozdro

Opublikowano

Nugat18

 

ja kupiłem od tego kolesia z linka te wahacze, ale do mojej poprzedniej E46 pojeździłem mało bo jakies 4000km i było ok. Co do wyglądu po otrzymaniu przesyłki wyglądały jak nowe z "pudełka".

 

Pozdrawiam

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
no u nas masz na 4 lata gwarancje :cool2:

dodatkowo tuleje w myle sa tylko gumowe czyli w aucie bardziej czujemy nie równości drogowe.

Tuleje jak z oryginalu powiny być olejowo gumowe np. lemforer.

No i dodatkowo jak wybija sie sworznie to trzeba je tez kupic czyli koszto 250-300zl. no i do tego wymiana raczej nie kazdy ma prase w domu:P.

Czyli suma sumarum sie nie opłaca.

Lepiej kupic tańsze srl na gwaransji z iso 9000 i zaplacic polowe ceny meyle.

Takie jest moje zdanie

Pozdro

 

Zgadza się, oryginalne tuleje i Lemfordera są olejowo-gumowe, ostatnio rozcinałem stare tuleje i jedna była jakąś podróbą, okazało się że to była tylko guma i to ona najbardziej stukała, jak zacząłem rozcinać drugą, to polało się bardzo dużo oleju, nie wspomnę już o grubości gumy i jej twardości. Moim zdaniem jeśli chcemy mieć spokój i naprawdę dobre zawieszenie to lepiej zainwestować w Lemordera i cieszyć się jazdą, a nie martwić się kiedy padnie zamiennik o gorszej jakości wykonania.

  • 5 tygodni później...
Opublikowano
Witam Kolegów. Mnie powiedziano,że w stary oryginalny wachacz wprasowuje się oryginalne tuleje(radzili kupić w ASO). To daje większą trwałość od nowych nieoryginalnych. Z kolei wcześniej w tym temacie ktoś pisał,że oryginalne wachacze mają niewymienne tuleje. Więc o co chodzi? Też mnie czeka zabawa z przednimi wachaczami... Doradżcie! Dodam BMW 320d touring,rok 2003,przebieg 132tys. w pełni udokumentowany.Dzięki :oops:
Nic nie stuka nic nie puka...
Opublikowano
Oryginalnie są niewymienne ale jak to w Polsce kombinatorstwo i partactwo nie zna granic, nawet w kwesti bezpieczeństwa. Przez takich "mechaników" jak ci doradzali jeździ po naszych drogach tyle złomu
Opublikowano
Oryginalnie są niewymienne ale jak to w Polsce kombinatorstwo i partactwo nie zna granic, nawet w kwesti bezpieczeństwa. Przez takich "mechaników" jak ci doradzali jeździ po naszych drogach tyle złomu
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam Kolegów. Mnie powiedziano,że w stary oryginalny wachacz wprasowuje się oryginalne tuleje(radzili kupić w ASO). To daje większą trwałość od nowych nieoryginalnych. Z kolei wcześniej w tym temacie ktoś pisał,że oryginalne wachacze mają niewymienne tuleje. Więc o co chodzi? Też mnie czeka zabawa z przednimi wachaczami... Doradżcie! Dodam BMW 320d touring,rok 2003,przebieg 132tys. w pełni udokumentowany.Dzięki :oops:

 

Kolego tuleje sa wymienne ale nie sworznie. Jedni je wymieniają ale to jest tzw rzeźba

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

  • 2 miesiące temu...
  • 5 lat później...
Opublikowano
Jak w temacie ,obeznani na pewno wiedzą ,że wachacze w s226a maja pod innym katem osadzeny sworzen ale do sedna chciałem powymieniać w nich sworznie na Meyle HD jak się okazało to nie takie proste bo w wachaczu jest mniejszy otwór niż w standarcie o prawie 4 mm , dzisiaj fachowiec to obejrzy i jeżeli nie da się tego z głową rozwiercić, tak będe musiał wymienić całe wachacze , z racji ,że Meyle HD ma wachacze tylko do Stanadartu a na dodatek mam już sworznie na wymiane do tych wachaczy co by mogło się zmienić jak bym dał tam takie wachacze do s226a ,ktoś już wymianiał w takiej kombinacji?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.