Skocz do zawartości

F31 335i Mineral Grey / 409KM/575Nm Stage 2


KNKTR

Rekomendowane odpowiedzi

kozak! z taką mocą M3 E9X robisz jak chcesz.

 

Będę musiał do Cienie zagadać i popytać o te części co zmieniłeś w swojej 35i. Spodobał mi się twój wynik na hamowni :D :mrgreen:

 

no nie powiedziałbym

ze startu do 100 będzie rewelacja, ale powyzej 100 będzie kicha bo X drive sporo spowalnia + waga kombiaka zrobi swoje

najlepiej gdybyś zmierzył 100-200 na RL , M3 e9x ma +- 10,0s

w sumie chętnie bym sprawdził jak jedzie z rolki Twoje 409/575 z xdrive vs 392/819 w starym 335d bez x

 

niby skąd takie domysły?

Ja piszę ze mojego przykładu, bo kolega ma M3 E92 i mierzyliśmy się na opuszczonym lotnisku, chociaż nie był dostępny cały pas, ale dałem rady rozpędzić się do 180. I kolega swoją M3 był jeszcze widoczny w moim tylnym lusterku. Moje auto jest seryjne i jego też.

Tak więc kolegi 409km i 575nm robi pasztet z M3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 206
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

dla porównania co zabiera X drive F30 335d w 440koniach zmierzone 100-200 w 10,83s (0-100 4,39 całkiem fajnie) a moje 335d e90 w 390koniach mierzyłem RL to miała 10,6-11,0s powtarzalne

to gdzie te 50 koni różnicy uciekło ?

 

0 do 100 nie ma porównania, X drive daje ogromną przewage ,prawie sekunde

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twój kolega od M3 niech lepiej sprawdzi stan techniczny auta albo zacznie wciskać gaz do końca :wink:

 

http://www.zeperfs.com/duel4744-2989.htm

 

Twierdzisz że siadasz za kierownicę M3 i bez problemu wykręcasz katalogowe 4,7 sek do setki?? Zapomnij :wink: Tym bardziej że masz normalne opony.

 

A xDrive w nowszych autach jest cały czas zapięte??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

U mnie podobnie.

Jechałem autostradą ze średnią 110km/h, tryb eco i tylko dwa wyprzedzenia i spalił mi 6.9L.

Dodam że droga trochę górzysta felgi 20 cali opony 235 i 275. Na równej drodze bez wyprzedzania to pewnie dało by się zejść do 6.5L :P

Jechałem też przez Polskę i zrobiłem prawie 800km, średnia prędkość 100km/h, dwie osoby i pełny bagażnik (wakacje) czasami noga w podłodze i nieraz prędkośći do 180 i spalanie wyszło mi 10.5L. Także nie jest źle jak na 3 litry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powyżej 15 to norma w 328iX po Wrocławiu, więc ciekawi mnie jaki wynik byłby przy *35i pewnie 20 :norty:

To że większy silnik jest w 35i nie znaczy że od razu spali dużo więcej niż 28i. W 28i musisz bardziej piłować silnik żeby auto jechało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w 335d mam ok 13/14 po krakowie przy dynamicznej jezdzie (dynamiczna nie oznacza jazdy 0/1) :norty:

 

Twój kolega od M3 niech lepiej sprawdzi stan techniczny auta albo zacznie wciskać gaz do końca :wink:

 

http://www.zeperfs.com/duel4744-2989.htm

 

Twierdzisz że siadasz za kierownicę M3 i bez problemu wykręcasz katalogowe 4,7 sek do setki?? Zapomnij :wink: Tym bardziej że masz normalne opony.

 

A xDrive w nowszych autach jest cały czas zapięte??

 

Warto pamiętać ze M3 masz szpere co masakrycznie poprawi czas 0-100. Ja u siebie wykręciłem najlepiej 5.3s. Wydaje mi sie, ze jakby była szpera to czas spokojnie byłby 4.x :twisted:

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powyżej 15 to norma w 328iX po Wrocławiu, więc ciekawi mnie jaki wynik byłby przy *35i pewnie 20 :norty:

To że większy silnik jest w 35i nie znaczy że od razu spali dużo więcej niż 28i. W 28i musisz bardziej piłować silnik żeby auto jechało.

 

Nie spali duzo wiecej, ale mniej chyba rowniez ;) Z reszta jezeli sie kupuje 35i to chyba nie ma znaczenia +- litr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Wczoraj byłem pierwszy raz na torze.

 

Nawet nie sądziłem, że jazda po torze daje tyle adrenaliny :) auto sprawdziło się powyżej moich oczekiwań i nie wylądowałem w zielonym :)

 

Mnóstwo frajdy i pewnie trzeba będzie to powtórzyć w najbliższym czasie!

 

http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161209/da0d3bf862db6a4498c4e5b9d231dcae.jpg

kupię 540i E39 po lifcie, sedan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, Tor Łódź. Nie mam porównania, ale na pewno wrócę ;) wbiłem parę razy czwórkę na ostatniej prostej, ale chyba niepotrzebnie :) na początku cały tor praktycznie na trójce, a później trochę odważniej 2/3. Obiecałem sobie, że nie wyląduję w trawie i obietnicę spełniłem :)
kupię 540i E39 po lifcie, sedan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

extra fura, piękne auto a jednocześnie praktyczne bo kombiak.... jakbyś kiedyś myślał o sprzedaży pamiętaj o mnie i odezwij sie :)

masz jakieś filmiki jak to jedzie 0-200 ?

ciekaw jestem jak to jeździ z Xdrive i tą mocą do 100 chyba masz okolice 4s a 100-200 z 10s?

mógłbyś też ją kiedyś z ciekawości zważyć ? kumpla e91 335 ma 1720kg ,150kg więcej od sedana/coupe

 

Powiedz proszę jak z ruszaniem z miejsca przy takiej mocy i Xdrive radzi sobie i płynnie ruszasz przy pełnym gazie czy zrywa trakcję na suchym ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.