Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej! Posiadam auto od nowości, widziałem je również jeszcze nieodpakowane gdy przyjechało do salonu na lawecie. Było całe. Ostatnio potrzebowałem oceny PZU i przyjechał gostek z miernikiem grubości lakieru. Wszystkie elementy były ok (nie pamiętam wartosci, ale przyjmijmy że miały ok. 150) a tylko lewy tylny blotnik miał trochę wiecej - ok. 200. Gość stwierdził, że to dowód dodatkowej warstwy lakieru, choc nie naprawy, bo różnice byłyby większe. Kolega, ktory pracował kiedys w salonie BMW, widzi moje auto codziennie i wie, że jest bezwypadkowe, powiedział, że to może być poprawka samej fabryki, która zorientowala się ze jest jakieś niedociągnięcie i że czasami tak mieli.

 

Co o tym myślicie ? Mierzyliście kiedyś lakier w F30?

17201351_1531754336834932_3241894237246117208_n.jpg?oh=52637f578bbb6c04fb758f53a709581c&oe=5928CFCF
Opublikowano

W inchcape usłyszałem ze jesli lakier ma do ok 200 to nie było szpachli ani nic poważnego, a jedynie jakas rysa ktora była po prostu malowana - jednym słowem nic powaznego.

Mam teraz mała rysę na przednim nadkole i rozwazam malowanie tego w Aso. Powiedzieli mi ze po takim malowaniu grubość lakieru bedzie ok 150-200 stad sam sie zastanawiam czy warto malować (prawie tego nie widac).

Opublikowano
Ja zmierzę za ok tydzień po odbiorze auta, to dam znać :-)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie powinieneś otrzymać auta nowego z lakierowanym błotnikiem bez informacji o tym ze strony dealera bo taki samochod ma mniejsza wartość.
Opublikowano
Ja u siebie nie mierzyłem. Słyszałem jedynie, że fabryce zdarza się po sobie poprawiać w razie jakiś mankamentów. Nie byłoby to nic dziwnego, bo w zeszłym roku byłem w fabryce Hondy w Marysville Ohio i przy taśmie stały auta z zaznaczonymi wadami do poprawy. Nie sądzę żeby w BMW było inaczej. Zapewne fabryka ma wbudowane w dany proces procedury i takie auta, po poprawkach są pełnowartościowym produktem. A grubsza warstwa lakieru nie zaszkodzi bo ta standardowa nie grzeszy trwałością :roll:
Opublikowano
mogę powiedzieć na przykładzie mojej e61, wszystkie drzwi lewa-prawa, błotniki, dach z każdej strony identyczne, progi, słupki boczne, klapa tylna równo wszędzie a górne słupki pomiędzy dachem a drzwiami z jednej 120 po całości a z drugiej 170 po całości. Zapytałem się kiedyś w ASO to usłyszałem informację, że zapewne kontrola jakości zarzuciła zbyt małą grubość warstwy i element został poprawiony warstwą lakieru. Ale ile w tym prawdy :D
Opublikowano

Na mojej nowej F34 grubosci sa od 106 do 186, z tym ze wiekszosc jest 120-140. Nie ma znaczenia jaki i gdzie element mierze.

 

Wysłane z mojego HTC One M9 przy użyciu Tapatalka

  • 8 miesięcy temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Odświeżam temat...

Mierzył ktoś??

Czy dealer może przy mnie pomierzyć, czy przyjechać z własnym miernikiem?

Pozdrawiam

male-bmw-2.png
Opublikowano

aż poszedłem pomierzyć

mam na całym aucie pomiędzy 90, a 140 mikrometrów

cieńsza warstwa na powierzchniach poziomych, a grubsza na pionowych

Opublikowano
Zdarzają się jakieś poprawki. Jak kupowałem nowego Seata Leona to też miał na błotniku koło 200, w pozostałych 130-150. Jakaś fabryczna poprawka, jak Ci przeszkadza można próbować spolerować, ale czy wartość auta przez to spada, to chyba tylko u łofFów okazji ;-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.