Skocz do zawartości

Ciekawostka!! Kasowanie inspekcji olejowej w E39


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jak mi ktoś powie ..że o kasowaniu inspekcji olejowej było setki razy na forum...Szukam i nic takiego nie ma.Wszystkie zapisy dotyczą tego ..że juzto było i nie wypada się pytać.Ale ja się pytam bo nigdzie znaleźć nie mogę.Jak i gdzie i czym kasuje się inspekcję olejowa w E39 .MAm 525tds.
Opublikowano

Witam,

Aby skasowac inspekcje olejowa musisz podlaczyc laptopa z oprogramowaniem (rozne programy sa dostepne na allegro) i podpiac go za posrednictwem zlacza obd lub innego (zalezne od rocznika auta) do komputera pojazdu.

Slyszalem cos o robieniu spiec, obejsc, kabelkami gdzies na laczach (?) ale nic na ten temat nie wiem.

Rada wydaj 50pln u mechanika z oprogramowaniem do bmw on ci to skasuje a przy okazji moze sprawdzic inne ciekawe rzeczy. Jak mechanik ma dobry sprzet to moze ci pokazac prawdziwy przebieg auta o ile ktos go zmienil (np. z modulu swiatel, absu itp.)

Opublikowano
Dzieki. To trochę złozona procedura.Laptopa mam..softu nie mam ..interfejsu nie mam .okablowania też nie mam .Moje TDS jest z końca 97 roku.i nie wiem czy ma złącze OBD..Poza tym jaki jest sens dowiadywać sie o prawdziwym przebiegu auta jezeli bardzo mocno wierzy się w to co ma ...Sens jest tylko wtedy kiedy robi sie to przed zakupem..a nie po.
Opublikowano
Oczywiście dziękuję :D Pozyskałem mnóstwo informacji i z pewnością się uda.Teraz tylko kupię sobie olej i do dzieła.Pali mi sie jeden zielony klocek ale dopiero co teraz kupiłem auto i nie wiem co kto i co tam nawywijał.Mam taki dziwny objaw że rano po uruchomieniu silnika ,cisnienie gaśnie po 2 do 3 sec.Jezeli silnik jest gorący i trochęnawet postoi to po zapaleniu gasnie w niecała 1 sec ..Tak więc to ni e..panewki..Czy wymiana filtra pomoże? Może tam jest jakiś zawór czy inny "uszczelek" co nie działa jak należy i ten olej jakoś sięcofa z układu.No chyb a..że smok jest zapchany i tak sie dzieje..ale coś mi sie wierzyć nie chce bo wiem że to było "jeżdzone" na Castrolu TXT ..więc syfy i szlamy ..chyba odpadają. Przepraszam za ten wątek ale może mi ktoś pomoże ..hę? :cry:
  • 3 lata później...
Opublikowano

Witam

przeczytalem juz chyba wszystko na temat kasowania inspekcji, opisywane sa na forach rozne metody sposoby, wyprobowalem wszystkie dostepne, udalo mi sie skasowac jedynie budzik od plynu hamulcowego, inspekcji w dalszym ciagu nie moge, co moze byc przyczyna?? rozkladam juz rece.

Opublikowano

Witam

Kasowanie inspekcji i oilservisu wygląda tak: w gnieździe diagnostycznym łączysz kabelkiem pin 7 i 19 przy włączony kluczyku i pozamykanych wszystkich drzwiach. Po kilkunastu sekundach powinno się wszystko skasować. Jeżeli tak nie będzie to spróbuj przy włączonym zapłonie i włożonym kabelku w te piny poruszać tym kabelkiem a nawet powyjmować go i powkładać spowrotem. Powinno podziałać, przynajmniej u mnie zawsze działą.

ŚREDNIO 11L/100km (LPG)
Opublikowano
Witam

przeczytalem juz chyba wszystko na temat kasowania inspekcji, opisywane sa na forach rozne metody sposoby, wyprobowalem wszystkie dostepne, udalo mi sie skasowac jedynie budzik od plynu hamulcowego, inspekcji w dalszym ciagu nie moge, co moze byc przyczyna?? rozkladam juz rece.

 

jeśli udało ci się skasować "zegarek" na druciki to i skasujesz oil inspection wystarczy trzymać druciki odpowiednio długo

 

zajrzyj tu http://bkd-fani.pl/forum/viewtopic.php?t=550&highlight=kasowanie+inspekcji

Opublikowano

SKASOWAŁEM

zrobilem tak, otworzylem gniazdo diagnostyczne, wlaczylem zaplon zamknalem drzwi, poszedlem zrobic mostek pin 7 + masa,

odczekalem z 15 sekond, rozlaczylem, odczekalem z 3 sekondy znowu zwarlem na 15 sekond, rozlaczylem zamknalem gniazdo diagnostyczne, poszedlem sprawdzic przez szybke pala sie zielone wiec wylaczylem zaplon.

pozdrawiam

Opublikowano

Sposób nr 1

przy zamkniętych wszystkich drzwiach wsadź kluczyk w stacyjkę.naciśnij i przytrzymaj przycisk do kasowania przebiegu dziennego kilometrów ( nazwijmy go ''A'' ).przekręć kluczyk w stacyjce na pozycję 1( cały czas trzymając przycisk A).po 2-5 sekundach pojawi sie na prawym wyświetlaczu komputera '' OIL SERVICE'' lub '' INSPECTION'' a na środkowym powinno pojawić sie ''reset'' lub ''re''.Pusć przycisk A.Wciśnij i przytrzymaj znowu przycisk A .Po kolejnych 2 - 5 sekundach informacja ''reset'' lub ''re'' zacznie migać .Puść przycisk A i szybko jeszcze raz naciśnij i puść przycisk A.Na wyświetlaczu środkowym powinno pojawić sie ''END SIA'' i gdy wyłączysz i włączysz stacyjkę powinny palić ci sie wszystkie zielone klocki czy kreski na prawym wyświetlaczu.

Napisałem że to sposób nr 1 bo mam jeszcze 2 inne ale są troche bardziej skąplikowane.Zrób dokładnie!!! co napisałem a powinno sie udać.

Ja to robiłem u siebie wczoraj.Moja bema e39 530d 2001

Pozdrawiam.

Opublikowano

http://www.kofla.net/kasowanie_lampki_oil_i_service.htm

 

strona z instrukcjami kasowanie inspekcji, nie tylko do bmw

BMW-Banditen Motor Wagen


INSTRUKCJA E46

http://www.wupload.com/file/194077137/Instrukcja_BMW_E46_PL.pdf

Komunikaty kompa niem-angielsko-polskie

http://www.wupload.com/file/194069634/komuinikaty_bmw.txt



----------------------------------------------------------------------------------------------

  • 8 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.