Skocz do zawartości

Truskawa - E92 335is 452KM 623NM Stage 2+


Rekomendowane odpowiedzi

Ja chłopaków rozumiem. Nie sądzę, że to chodzi o zazdrość. Sam lubię mieć dużo mocy. Im więcej, tym lepiej. Sama świadomość mi wystarczy. To jest specyficzny sposób myślenia. Wystarczy spojrzeć na użytkownika wujekwaldus - jak miał jeszcze M3 E92 sam dla siebie robił walkę o czasy. Nie musiał nikomu nic udowadniać. Brał racelogica i jechał mierzyć czas. Jestem wręcz przekonany, że same cyferki i wrażenia podczas przyspieszenia dawały mu niesamowitą radość.

 

Oj tak :) Lubiłem to prawda ;)

https://www.youtube.com/watch?v=TrBeBugnom4

Auto było kozak, powyżej 200 urywało jaja ;) to było najszybsze auto jakie miałem.

Przyjemnośc z jazdy nie polegała na urywaniu setnych sekund ale po porostu na wrażeniu z przyspieszenia... dźwięk... itp.. zresztą filmik daje "namiastke" tego co tam sie działo ;)

 

Teraz np: już mi sie nie chce, wole zejść do garażu i popatrzeć albo pojechać na plac trzech krzyży aby mi zdjecia porobili, na RL nowe auto mierzyłem dokładnie 3 razy ;)

 

Powodzenia w budowaniu szybkich 335i :cool2: - koledzy w 320d nie zrozumieją, ale jest forum i każdy może swoje zdanie powiedzieć :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 997
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Hehe chłopaki co do mojego bidnego isa to tydzień temu wylądował w niemczech po długiej drodze ze stanów no i po niedzieli ma być u mnie takie mam info..

Pare dupereli do wymiany mam ale z tego co gadałem z mechaniorem to kosmetyka i w 7dni powinni to ogarnąć także jestem dobrej myśli że do świąt powstanie galeria i będziemy mogli podziwiać wspólnie ten cud niemieckiej techniki zwany "m3 na stany " :D

 

Generalnie mam już pół pokoju/balkonu zawalone gratami do modów/olejami/płynami które czekają na montaż i nie mogę sie doczekać, tymbardziej że truskawa przewiózł mnie swoim isem i się zajarałem jak dziecko, to auto zapier...ala , wyje ,pierdzi z blowoffa i myśle że spalanie z pierwszych kilkuset km to bede mial tak ze 20l /100 conajmniej bo wyposzczony jestem :norty:

 

Co do kuni to ci co mają mocne auta rozumieją po co je mają, dla większości jak choćby mojego taty "synu , wszystko co ponad 100KM to jest zbędne"

Galeria pod Choinkę :mrgreen:

Aaa i pierwszy do przejażdżki to ja jestem :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Hmm to nie wiem, jak jeździłem 335d 390km w trasie to np. na autostradzie było w miare spoko z mocą ale nie czułem że mam jej nadmiar a wrecz przydałoby się jej troche wiecej jak trafiało się czasem jakies szybkie auto.

 

Także nie bardzo rozumiem jak ktoś mówi "po co ci tyle koni jak i tak ich nie wykorzystujesz". O to chodzi że 95% czasu można nie wykorzystywać w pełni i jeździć normalnie co przełoży się na dłuższą żywotność auta, ale kiedy ma się ochotę żeby było czym depnąć porządnie z kapciora :)

 

Całkowicie nie o to mi chodziło.

Zupełnie źle mnie niektórzy zrozumieli.

Nie ma z mojej strony, żadnej zazdrości, jak również w żadnym wypadku nikomu nie próbowałem wytłumaczyć, że pomysł stworzenia 500 konnego auta jest idiotyczny, bo wystarczy 250ps.

Jestem pod wrażeniem, że Truskawa w niedługim czasie będzie robiła 100-200 w czasie w którym mój dyszel-osiołek robi 0-100.

Chodzi mi o coś zupełnie innego, a konkretnie, o to, że umieć wykorzystać potencjał tego co zostało stworzone to już naprawdę wyższa półka.

Taka wścieklizna przeszła by Północną Pętle konkretnie poniżej 8min, a i poczciwy Poznań zapewne w 1.4x min.

Dlatego mam nadzieję, że potencjał kierowników nie kończy się wraz z dobiciem od 100 do 200 lub też pojawieniem się pierwszego winkla bo się cholera fura marnuje :wink:

A mam też wrażenie, z drugiej strony, że niektórzy nie zdają sobie sprawy, że dobicie poziomem umiejętności do możliwości 500 konnego auta kosztuje przynajmniej tyle samo jak nie więcej zachodu, czasu, potu i pieniędzy jak uzyskanie 500ps z seryjnego is'a :wink:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mam też wrażenie, z drugiej strony, że niektórzy nie zdają sobie sprawy, że dobicie poziomem umiejętności do możliwości 500 konnego auta kosztuje przynajmniej tyle samo jak nie więcej zachodu, czasu, potu i pieniędzy jak uzyskanie 500ps z seryjnego is'a :wink:

 

460KM robisz na chilloucie za +-8tys zł , na 500+ trzeba turbiny ruszyć ale nie wymaga to niewiadomo jakich inwestycji, pewnie kolejne 6-7k

kkamo84 alibizi nie ma problemu możemy się spotkać polatać jakoś w styczniu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

A mam też wrażenie, z drugiej strony, że niektórzy nie zdają sobie sprawy, że dobicie poziomem umiejętności do możliwości 500 konnego auta kosztuje przynajmniej tyle samo jak nie więcej zachodu, czasu, potu i pieniędzy jak uzyskanie 500ps z seryjnego is'a :wink:

 

460KM robisz na chilloucie za +-8tys zł , na 500+ trzeba turbiny ruszyć ale nie wymaga to niewiadomo jakich inwestycji, pewnie kolejne 6-7k

kkamo84 alibizi nie ma problemu możemy się spotkać polatać jakoś w styczniu :)

 

Albo Ty nie zrozumiałeś mnie, albo ja Ciebie :mrgreen:

Jak rozumiem +/- 20k zł to koszt podniesienia mocy, to w mniejszej kwocie zmieścisz się, żeby ktoś nauczył Cie ogarniać te 500 kucy :wink:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wbiłem tylko po to żeby powiedzieć ze mocy nigdy nie jest za dużo :-) powodzenia życzę, a 500 koni jak tu niektórzy piszą to wcale nie jest jakiś potwór, żeby tego nie ogarnąć, ludzie robią po <700 KM i <1000NM to jest dopiero moc

 

Chociaż wujek mnie przekonał ze muszę coś bardziej ‚flashy’ bling bling kupić bo mi nikt na placu 3 krzyży zdjęć nie robi

Hmmmm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Wbiłem tylko po to żeby powiedzieć ze mocy nigdy nie jest za dużo :-) powodzenia życzę, a 500 koni jak tu niektórzy piszą to wcale nie jest jakiś potwór, żeby tego nie ogarnąć, ludzie robią po <700 KM i <1000NM to jest dopiero moc

 

Chociaż wujek mnie przekonał ze muszę coś bardziej ‚flashy’ bling bling kupić bo mi nikt na placu 3 krzyży zdjęć nie robi

 

Jak to kiedyś Sobiesław Zasada powiedział " W życiu nie spotkałem faceta, który przyznałby, że jest słabym kochankiem lub kierowcą.. " :wink:

Zgadzam się, mocy nigdy za dużo.

Tylko jednocześnie umiejętności również :wink:

 

Nie robią Ci zdjęć bo auto masz nie pomalowane, biały to podkład, nie lakier :wink:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mock.

Pisałeś coś o wyzylowanym i awaryjnym aucie który musi często przebywać na serwisach. Ciekawe :lol:

Jakoś od 30 tyś km jak mam te 450 koni na serwisie rzeczywiscie byłem kilka razy- na olej, klocki i opony :) jeszcze nie słyszałem przypadku że komuś coś solidnie walnęło w n54. Kolega od tego 500konnego e92 przejechał jakieś 100tys km i nigdy nic się nie stało przy tej mocy.

 

Druga sprawa ktoś pisał że po setnej modyfikacji można dojechać Mpowera. Z moich skomplikowanych obliczeń zrobilem 4 mody - wydech, dolot, IC, mapa. Koszt nie więcej niż 7-8 tysięcy.

 

Co do mocy i umiejętności- ja na co dzień mam spalanie rzędu 10-11 litrów więc jeżdżę spokojnie w 95% przypadkow. Właśnie dla tych 5% potrzebuje mocy :) W przypadku jak widzę że ktoś ewidentnie siada mi na dupie i chce pokazac jaki szybki jest jego woz a ja sie moge schowac w tej swojej starej e92 i to nie Mpowerem:

A często prowokują jakims ,,demonem,, typu 911 w serii, mustangami , camaro po 5.0 litra, starymi rs ami albo mkami itd itd

Edytowane przez Adrianadernew

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te pomodzone to szpery mechaniczne maja?? bo wg moich doswiadczen poruszanie sie takim autem bez porzadnej szpery jest wrecz niebezpieczne...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Adrianadernew, tylko żebyśmy mieli jasność, ja w żadnym wypadku nie twierdzę, że u Ciebie czy innych cieszących się z pomiarów 100-200 umiejętności nie idą w parze z mocą.

Wiem, również że zapewne masz to w d....e, co ja se tam twierdzę :mrgreen:

Nie mam podstaw do takich teorii.

Jestem tylko zwolennikiem, tego żeby właśnie jedno było rozwijane równolegle z drugim.

Bo frajda z użytkowania +200ps jest taka sama jak z tunningu własnej osoby :mrgreen:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj tam, jak zrobilem chipa z 450 na 550 to róźnica jest praktycznie przy przedziale 180-300 km/h tak do 150-180 to pewnie bym sie meczył z 300 konnymi lekkimi autkami

nic dziwnego, Twoja 650xi waży 2tony a np is 1650 to Twoje 550koni jedzie coś pewnie koło 9s 100-200 jak truskawy 450KM a nawet jestem skłonny zaryzykować że 335 byłoby z przodu z każdym metrem przez brak xdrive ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Oj tam, jak zrobilem chipa z 450 na 550 to róźnica jest praktycznie przy przedziale 180-300 km/h tak do 150-180 to pewnie bym sie meczył z 300 konnymi lekkimi autkami

nic dziwnego, Twoja 650xi waży 2tony a np is 1650 to Twoje 550koni jedzie coś pewnie koło 9s 100-200 jak truskawy 450KM a nawet jestem skłonny zaryzykować że 335 byłoby z przodu z każdym metrem przez brak xdrive ;)

 

Gdzieś tam był film jak ML 670ps męczy się, a zasadzie w ogóle nie odjeżdża od Gofra R 400 ps oczywiście na prostej.

Fizyka to fizyka, opór czołowy to opór czołowy, a nadwagi mocą nie da się zrekompensować.

Na prostej coś jeszcze można próbować, na winkach nie było by czego zbierać.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na pewno nie jestem mistrzem kierownicy i wcale nie mówię że ogarniam w każdym momencie i na każdym zakręcie swoje auto ;)

Jak już pisałem poruszzam się bezpiecznie a mocy potrzebuje tylko żeby czasami utrzeć komuś nosa ;) lub w cięzkich sytuacjach drogowych - wyprzedzanie itd jednak moc pomaga. Na co dzień mało kiedy gaz do połowy wciskam a do dechy to raz na 2 tygodnie chyba :)

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Czy każdy właściciel BMW nie M ma kompleksy i za punkt honoru stawia sobie być szybszym od seryjnego M :?: :D

Jeżeli tak to życzę spełnienia tego marzenia :wink:

heh to było humorystyczne ale może inaczej to odebrałeś :)

Myśle że za cenę truskawy auta czy mojej spokojnie by się kupiło e92 m3 czy m5 e60 i nie mamy powodów mieć kompleksów tym bardziej że większość tych droższych emek po 150k + to jeżdżą w leasingach, a to nie dla każdego atrakcyjny temat :lol:

 

a ta z filmu M to nie seryjna tylko na kompresorze a i tak dostała baty :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy każdy właściciel BMW nie M ma kompleksy i za punkt honoru stawia sobie być szybszym od seryjnego M :?: :D

Jeżeli tak to życzę spełnienia tego marzenia :wink:

heh to było humorystyczne ale może inaczej to odebrałeś :)

Myśle że za cenę truskawy auta czy mojej spokojnie by się kupiło e92 m3 czy m5 e60 i nie mamy powodów mieć kompleksów tym bardziej że większość tych droższych emek po 150k + to jeżdżą w leasingach, a to nie dla każdego atrakcyjny temat :lol:

 

a ta z filmu M to nie seryjna tylko na kompresorze a i tak dostała baty :cry:

 

 

Kiedy pokażesz tą swoja na forum :!: :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy każdy właściciel BMW nie M ma kompleksy i za punkt honoru stawia sobie być szybszym od seryjnego M :?: :D

Jeżeli tak to życzę spełnienia tego marzenia :wink:

heh to było humorystyczne ale może inaczej to odebrałeś :)

Myśle że za cenę truskawy auta czy mojej spokojnie by się kupiło e92 m3 czy m5 e60 i nie mamy powodów mieć kompleksów tym bardziej że większość tych droższych emek po 150k + to jeżdżą w leasingach, a to nie dla każdego atrakcyjny temat :lol:

 

 

Ooo znowu ten temat - jak zapłaciłeś za auto powyżej 150k w leasingu a nie gotówka, to jesteś biedak i się nie chwal :norty: tylko gotówka!!!!

Hmmmm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy każdy właściciel BMW nie M ma kompleksy i za punkt honoru stawia sobie być szybszym od seryjnego M :?: :D

Jeżeli tak to życzę spełnienia tego marzenia :wink:

heh to było humorystyczne ale może inaczej to odebrałeś :)

Myśle że za cenę truskawy auta czy mojej spokojnie by się kupiło e92 m3 czy m5 e60 i nie mamy powodów mieć kompleksów tym bardziej że większość tych droższych emek po 150k + to jeżdżą w leasingach, a to nie dla każdego atrakcyjny temat :lol:

 

 

Ooo znowu ten temat - jak zapłaciłeś za auto powyżej 150k w leasingu a nie gotówka, to jesteś biedak i się nie chwal :norty: tylko gotówka!!!!

 

:cool2:

 

A czy jak rzucam psu zabawki za 100k pln to już zaliczam się do biednych czy bogatych? (auto też mam w leasingu :( )

 

https://www.youtube.com/watch?v=ajaP9RoDsm8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
heh to było humorystyczne ale może inaczej to odebrałeś :)

A to dobrze, bo już się przestraszyłem, że jedynie co się liczy w aucie to osiągi i golf 1 stuningowany na 1500 KM jest lepszy od Veyrona :lol:

 

Myśle że za cenę truskawy auta czy mojej spokojnie by się kupiło e92 m3 czy m5 e60 i nie mamy powodów mieć kompleksów

 

Przyjmijmy, że kupisz jakieś ulepione m5 czy m3 za cenę 335i. A czy za podobne pieniążki te auta się użytkuje/serwisuje :?: :)

 

a ta z filmu M to nie seryjna tylko na kompresorze a i tak dostała baty :cry:

Jesteś mocno oblatany w YT, znajdź rzetelne filmy (uwiarygodnione RL) jak jeździło M3 Gpower, oraz seryjne i po boxie M6 wujekwaldus i zrozumiesz o co mi chodzi :)

 

:cool2:

 

A czy jak rzucam psu zabawki za 100k pln to już zaliczam się do biednych czy bogatych? (auto też mam w leasingu :( )

 

https://www.youtube.com/watch?v=ajaP9RoDsm8

Jesteś biedny, bo podejrzewam że te pieniądze jak i Twoje Ferrari są w leasingu - przykro mi taki lafj :( :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Cześć :) szukam speca najlepiej w Warszawie od skrzyń dwusprzęgłowych bmw.

Mam głupi błąd. 005062 blokada parkowania DKG fault, parking-lock hook.

Żadnych objaw nie ma. Tylko wkurza mnie to bo ciągle się włącza wykrzyknik.

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.