Skocz do zawartości

Kod błędu, INPA, Check Engine, Diagnoza, Rozkodowanie błędów


przemekmdc

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

powiem Ci tak.

na moje oko zasyfione wtryski benzyny bo na gazie tylko się jeździ plus sprawdzić termostaty i cewki zapłonowe.

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Zrobiłem teraz ponad 600 km na benzynie w rożnym zakresie obrotów silnika i efekt jest taki ze chodzi coraz gorzej :(

Strzela po odjeciu gazu (nie zawsze ale już często)

tak jak by lał jeden lub dwa wtryski za dużą dawkę.

 

Jak dam pedał w deche na postoju to się zadusi postrzela i potem dopiero się wkręca na obroty

 

Czy to może być jakis problem z sondą lambda lub czujnikami przed nią (kiedyś o tym czytałem)

A juz nie mówie o tym ze jak podłącze silniczek krokowy to mam obroty na 400-500

 

Jak ktoś wie w czym diabeł siedzi proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Strzelanie z wydechu to już nieciekawa sprawa... jesteś pewien, że rozrząd pracuje poprawnie?? Może to tutaj jest przyczyna. Chyba 316 miały coś nie tak właśnie z napinaczami łańcucha, ale nie jestem pewien :roll:

 

316i oraz 318i ale poliftowe (silnik N42) miały problem z napinaczem łańcucha rozrządu.

http://imageshack.us/a/img22/2969/p1070367s1.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/25837/icon3.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

dzisiaj rano odpalilem autko, ladnie zapalilo, więc zaczelem odsnieżać. pozniej ruszylem i co się okazalo... auto jechalo ale bez przyspieszenia, szarpalo slabo reagowalo na pedal gazu... strzelalo. wszystko to sie dzialo az do momentu rozgrzewania sie silnika im wieksza temperatura tym silnik dzialal coraz lepiej lecz w zakresie 50 km i 3200 obrotow. Jak dojechalem na miejsce ( nie jest to daleko) silnik miala juz pelna temperatura. auto zgasilem i po paru chwilach znow odpalilem i wszystko dzialalo jak zawsze bez najmniejszego problemu. Sytuacja ta mi nie dawala zyc wiec po pracy poszedlem z impa do autka i mialem takie błędy:

1. kod: "8" - miernik masy powietrza

2. kod "241" - zypadajacy zaplon 4 cylinder

3. kod " 125" e luefter ( cos z wirnikien powietrza)

4. kod 203 - lambda bank 2

wszystkie bledy wystapily tylko raz. MOje podejrzenie jest takie, żę to robota nocnego mrozu. w ciągu dnia jak bylem dzien wczesniej w pracy schowalem auto do garazu ... a potem na noc na zewnątrz na parkingu pod domem stalo. Przypuszczam... ze ten błąd kod nr. 8 to chyba przeplywka. Narazie usunelem wszystkie bledy i adaptacje pojezdze posprawdzam. Czy wedlug was to mogl spowodowac mroz? cos takiego mialem po raz pierwszy.

BUNIA :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o jaka dyskusja .. to lubie :D

błędy wykasowalem, usunelem adaptacje. zobaczymy co wroci. Ile moze nowy przeplywomierz kosztowac? z tego co widze to wymiana nie jest zbyt trudna ... tylko czy mozna to robic samemu czy trzeba go jakos adoptowac komputerowo?

co do zaplonu to cholera mnie trafi dopiero co wymienialem na 6 cylindrze ...a teraz czwarty ... oby to nie byl poczatek serii heheh

A ten błąd 125 e lufter? co to moze byc?

BUNIA :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.