Skocz do zawartości

Kod błędu, INPA, Check Engine, Diagnoza, Rozkodowanie błędów


przemekmdc

Rekomendowane odpowiedzi

OK, ufam Panowie :wink:

 

Zastanawiam się tylko co zrobić, czy radzicie wyjąć termostat i zawieść w miejsce gdzie go mi zamontowano i powiedzieć o błędzie i o wadliwej grzałce? Czy da się to jakoś na termostacie pokazać sprzedawcy?

 

Generalnie to mi przychodzi na myśl, choć nie będzie to dla mnie i pewnie też dla samego warsztatu jakaś kolejna miła przygoda, bo w przeciągu ostatnich 3 miesięcy 3 razy mi rozbierali i składali głowicę (wymiana uszczelki + wymiana termostatu, a potem 2 reklamacje, bo robota źle zrobiona :? ).

 

Jeszcze sprawdzę styki, może to one są winowajcą

Szukam BMW e90 150 km, benzyna :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Robię teraz takie trasy 12 kilometrowe i jak otwieram maskę (wskazówka jest w pionie na zegarach),

 

i dotykam węża od termostatu to jest zimny, choć termostat jest ciepły (chłodnica też oczywiście zimna, poza częścią przy zbiorniczku wyrównawczym).

 

Co ciekawe, wąż zaczyna się robić ciepły po zgaszeniu silnika... to chyba dość dziwne, czy może normalne? Tak czy inaczej, termostat pewnie do wymiany.

 

Nie wiem, jak można warsztatowi/sklepu udowodnić zepsutą grzałkę w termostacie :/

Szukam BMW e90 150 km, benzyna :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem dziś u innego mechanika w moim mieście (o dość wysokich i pozytywnych opiniach) i powiedział tak:

 

- nie ruszam auta, które miał 3 razy robioną uszczelkę pod głowicą w ciągu 3 miesięcy - nie mam na to czasu, szkoda mojej pracy, nie wiadomo co tam ktoś porobił :D

- wskazania na komputerze dla auta z 98r są dla niego niewiarygodne, za stare auto by na kompa patrzeć hm... /// :roll: :roll: :roll:

- lepiej żebym szukał kogoś innego :cool2:

Także super. Z jednej strony gościa rozumiem, bo nikt nie lubi robić po kimś ale z drugiej strony tak się dupą wystawiać to też nie za dobrze to świadczy. Także dalej szukam naprawdę rzetelnego i sumiennego fachowca w Zawierciu i okolicach, z którym mógłbym współpracować przez najbliższych kilka, a może i więcej lat, bo gdzieś tyle planuje trzymać moją trójeczkę.

 

 

Ale mniejsza o to koledzy. Powiedzcie mi taką rzecz jeśli chodzi o ten błąd 115, bo jestem już gotowy do zakupu termostatu ale jedna rzecz mnie zastanawia (narazie o błędzie 171 zapominam, bo ten z temperaturą jest chyba ważniejszy).

 

Skoro po podpięciu pod kompa mi on wyskakuje ( wywala go w momencie gdy silnik ma temperaturę np 114C ) i wiem o tym bo zakupiłem interfejs, bez którego nawet o tym błędzie bym nie wiedział bo w moim aucie nie ma kontrolki check engine (na jedno to dobrze, nie drażni mnie), w dodatku autko fajnie grzeje, wskazówka zawsze w pionie, to czy to jest poważniejsza usterka?

 

Bo jeśli tak, to nie rozumiem jak działają te wskaźniki na desce i czemu przekłamują - przecież po to są by pokazać kierowcy, że coś jest nie tak :twisted:

Szukam BMW e90 150 km, benzyna :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracam, po małej przerwie ale to dlatego, że musiałem coś zbadać.

 

Więc tak:

 

nie masz kontrolki check engine? proponuję rozebrać licznik i zerwać tą taśmę, która ową kontrolkę zasłania :)

 

Wiesz co Mat, chyba lepiej, że nie widzę tej kontrolki bo pewnie by mi się ciągle pokazywała i mnie wkurzała :/ Teraz sam co jakiś czas diagnozuje autko na kompie. Jest też założony gaz i to też może wpływać na błąd 171 - tak ma mój kolega od roku i nie może ciągle dojść o co chodzi.

 

Ale jeśli chodzi o moje błędy to przez jakiś czas po pojawieniu się błędu 115 i 171 (Przebieg odpowiednio: 274 180 tyś i 274 200 tyś)

 

http://zapodaj.net/af86051381b61.jpg.html

 

specjalnie nie kasowałem błędów by zobaczyć czy "frequency error" się powtórzy. Poprawcie mnie jeśli się mylę, ale po tym zdjęciu co zrobiłem dzisiaj i po przebiegu jaki mam od momentu pojawienia się błędów (274 623 km) nie powtórzyły się te błędy, bo jeśli by tak było to wartość "frequency" by pokazała więcej niż 1 - tak?

 

Czyli tak jakby komputer rejestrował błąd, po czym było już ok - choć dla mnie to dość dziwne :/

 

Generalnie autem teraz się dobrze jeździ, odpala, ładnie pracuje i przyśpiesza. Jedyny większy mankament na ten moment, to fakt że czasami przy dojeździe do świateł obroty potrafią spaść do 500... i $#%@$@ dalej gdzieś jest wyciek płynu i nie mogę go zdiagnozować - na szczęście teraz minimalny.

 

Pozdrawiam!

Szukam BMW e90 150 km, benzyna :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego rrhoads, u mnie błąd 171 też wyskakuje tylko raz i już zostaje, mam wrażenie że auto wolniej wkręca się na obroty i czasami przy mocnym wciśnięciu gazu jest jakby jedna mała przerwa w zapłonie, znajomy miałpodobny problem u niego pomogła wymiana przepływomierza na nowy ori bosch
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

WITAM

 

NA WSTĘPIE CHCIAŁBYM SIĘ PRZEDSTAWIĆ BO JESTEM NOWYM UŻYTKOWNIKIEM FORUM.

 

POTRZEBUJĘ PILNIE POMOCY. OD MIESIĄCA MAM PROBLEM Z TYPOWĄ KONTROLKĄ CHECK

PODŁĄCZYŁEM INPE I WYKASOWAŁEM BŁĘDY.

CAŁY CZAS PO PRZEJECHANIU OKOŁO 80 KM WYSTĘPUJĄ TE SAME BŁĘDY

135 signal nockenwellengeber

 

171 pruefung kraftstof versorgungssystem

 

141 lambdaregelung regelanschlag

 

PROSZĘ O POMOC W ROZWIĄZANIU PROBLEMU :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Koledzy mam następujący problem, z którym męczę się już dłuższy czas, otóż pojawiają się błędy 171 i 125, odma wymieniona, wężyki podciśnienie także, przepływomierz raczej ok bo po odłączeniu auto wyraźnie gorzej chodzi. Dodam, że nie ma żadnych niepokojących objawów typu falujące obroty, spadek mocy, czy duże spalanie. Wrzucam live data, może coś z tego odczytacie...

http://zapodaj.net/3bf18505c7ae8.jpg.html

http://zapodaj.net/6540e53662650.jpg.html

http://zapodaj.net/6e8a4d362d1ae.jpg.html

http://zapodaj.net/280ebce6eaf0a.jpg.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, dzisiaj po dłuższej przerwie podpiąłem auto pod komputer. Wyniki to 8 błędów silnika. 4501 oraz 4507 control of ex-haust recirculation wynikają z tego, iż mam odpięty EGR (założona klapa gasząca). Jednak pozostałe są inne i bardzo proszę o pomoc jeśli ktoś potrafi doradzić skąd się wzięły i jak sobie z nimi poradzić.

 

1) 3FB1 Air flow meter - rozumiem, że to błąd przepływomierza, Error counter 26, logistic counter 19.

Umweltsatz 1: Mileage 200350 km, average rotational engine speed: 827,47 rpm

Umweltsatz 2: Mileage 200900 km, average rotational engine speed: 606,81 rpm

 

2) 48A3 data (ASC1), Error counter 91, Logistic counter 40

Umweltsatz 1: Mileage 200350 km, average rotational engine speed: 220,66 rpm

Umweltsatz 2: Mileage 201890 km, average rotational engine speed: 551,65 rpm

 

3) 48B3 data (ASC2), Error counter 91, Logistic counter 40

Umweltsatz 1: Mileage 200350 km, average rotational engine speed: 220,66 rpm

Umweltsatz 2: Mileage 201890 km, average rotational engine speed: 551,65 rpm

 

4) 42C1 oil pressure indicator lamp, Error counter 90, Logistic counter 40

Umweltsatz 1: Mileage 200350 km, average rotational engine speed: 220,66 rpm

Umweltsatz 2: Mileage 201890 km, average rotational engine speed: 496,48 rpm

 

5) 3F62 (0500) speed sensor ueber CAN

P0500 Vehicle Speed Sensor 'A', Error counter 88, Logistic counter 40

Umweltsatz 1: Mileage 200350 km, average rotational engine speed: 0 rpm

Umweltsatz 2: Mileage 201890 km, average rotational engine speed: 0 rpm

 

6) 3F01 (0237) boost pressure sensor. Error counter 85, Logistic counter 39

Umweltsatz: Mileage 200350 km, average rotational engine speed: 0 rpm

Umweltsatz: Mileage 201890 km, average rotational engine speed: 330,99 rpm

 

Jak widać, wszystkie te błędy (poza błędami od EGR i przepływki) pojawiają sie przy niskich wartościach obrotów silnika lub gdy obroty wynoszą 0 rpm.

 

Czy ktoś spotkał się z podobnymi błędami? Szukając na forum znalazłem tylko jeden podobny temat, gdzie proponowane rozwiązania to czujniki ABS (ja nie bardzo widzę związek) lub problemy z komunikacja po szynie CAN przy uruchamianiu silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Wszystkie sa od klapki gaszacej. Mialem te same. Po konsultacjach z trandolfem wszystkie, zniknely zero bledow. Wydaje mi sie ze to kwestia wersji oprogramowania sterownika silnika. Ja mam zrobiona najnowsza.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Jack79, sam zacząłem dochodzić do tego wniosku bo wszystkie pojawiły się w tym samym momencie, przy przebiegu odpowiadającym mniej więcej montażowi klapy, niestety w akcie paniki zdążyłem napisać juz ten post zanim wpadłem na ten pomysł. Jeszcze raz dzięki za pomoc.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błędy te spowodowane są działaniem przepustnicy, a konkretnie podtrzymaniem sygnału 12v po kluczyku dla komputera silnika. Sygnał podtrzymany jest po to, aby przepustnica miała czas na zamknięcie się, w porównaniu do poprzedniej wersji modułu powoduje to jeszcze lepsze gaszenie. Jest to zaledwie 0,25s, ale dla ECU to jak widać wieczność, aby wyłapać, że komputer od trakcji nie wysyła informacji o prędkości kół (błędy asc i speed sensor can), że licznik nie wysyła informacji i ciśnieniu oleju(błąd czujnika ciśnienia oleju), bo został wyłączony kluczykiem, a błędy czujnika ciśnienia doładowania i przepływomierza spowodowane są warunkami podczas gaszenia, jakich ECU się nie spodziewał, czyli podciśnienia w kolektorze(którego producenci nie przewidzieli w tym roczniku jeszcze) i malejącej ilości powietrza zasysanego spowodowanego zamknięciem przepustnicy. Błędy te nie powodują nic innego oprócz tego, że tylko są, można je ignorować, ale można je też zminimalizować do 1 (czujnik ciśnienia doładowania), albo 2 (czujnik jw. i przepływomierz), ale zazwyczaj zostaje tylko jeden od czujnika. Trzeba jednak trochę bardziej skomplikować instalację przepustnicy i zamontować przekaźnik pod kierownicą, który to podtrzyma sygnał dla całego samochodu , a nie tylko dla komputera silnika. Nie jest on przewidziany domyślnie bo dokłada kolejny element do całej układanki, a wiadomo im mniej elementów tym system mniej awaryjny :) a to najważniejsze.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam,

 

Mam te same błędy i również jade na klapie gaszącej :)

 

Problem w tym, że u mnie świeci się DSC, ABS i ręczny na żółto :/

 

Robiłem ostatnio wahacze, sprężyny, łączniki i tuleje. Po tym zabiegu oczywiście zrobiona geometria + kalibracja czujnika skrętu.

 

Kontrolki zapalają się zwykle po przejechaniu ok. 5metrów.

Czasem świecą się całą drogę a czasem gasną po ponownym odpaleniu i przejechaniu paru kilometrów.

Macie może jakieś porady? Gdzie zacząć szukać ?

 

Jak sprawdzić, które z tych błędów występują faktycznie poprzez klapę gaszącą? Wyjąć bezpiecznik z modułu od kolegi trandolf? Skasować błędy i odczytać na nowo? wtedy wyskoczą tylko te "prawdziwe" ?

 

Czy błąd świecy na pierwszym cylindrze też może być spowodowany klapą gaszącą ?

 

Proszę o pomoc. Strasznie nie lubie jak coś w aucie jest nie tak :/

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Błędy które są od klapy gaszącej to:

 

4B11 Laufruherregler

48A3 Botschaft (asc1)

48A3 Botschaft (asc2)

3FB1 (0102) Luftmassenmesser

42C1 oeldruck-Kontrollleuchte

3F62 (0500) Fahrgeschwindigkeitssignal ueber CAN

3F01 Ladedruckfuehler

 

Jak chcesz się ich pozbyć to rzezcywiście trzeba by klapę na trochę odłączyć. Jak masz inne błędy to trzeba naprawiać.

Dobrze ci zrobili geometrie?? Ja Jak miałem wywalony błąd czujnika skrętu to palił się ABS i ręczny.

 

Błąd świecy to albo od swiecy albo od uszkodzonego sterownika. Jedna nie powinna powodować problemów, jezdźe z jedną uszkodzoną od 2 lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam, auto mam od kilku dni. A więc:

zapalanie się check - raz jest raz nie.

zapala się chyba eml i kontrola trakcji i w tym momencie nie ma mocy itd. ALE gaszę silnik nawet podczas jazdy, zapalam i lata jak zawsze :)

 

Sekwencja lpg. rok - 2000

 

Błedy:

P1500

P3513

C0000

P0135

P1342

P0500

P0305

C1515

P0155

 

Od czego zacząć?

 

Pozdrawiam i czekam na odp :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Zacznij od podania błędów z opisami.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Nie każdy ma czas/chęci/możliwości ze względu na urządzenie żeby sprawdzać po kolei kody, ale może trafi się ktoś taki :wink: kolega wyżej ma chyba sporo czasu to może on :mrgreen:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj Hubertxd1 !

Piszesz :

Witam, auto mam od kilku dni

To napisz konkretnie jakie to auto bo o ile pamiętam to w ubiegłym roku pisałeś : Mam silnik na boshu. - 2.0 m50b20 bez vanosa i za kilka miesiecy napisałeś : nie dawno zrobiłem swap.

Kupiłem słupek z kolektorem, wtryskami i listwą.

Hmm... z twoim doświadczeniem to Ty powinieneś dawać porady.

Co do obecnych objawów to by wynikało że masz problemy z instalacja elektryczną i coś przerywa i silnik może wpadać w stan awaryjny a jak silnik zgasisz i odpalisz to zaczyna pracować normalnie aż do następnego razu.Czyli wtyczki kable czujniki itd.

Gorzej z interpretacją błędów ale jak się robi diagnostykę odpowiednim programem to ten program nam daje rozwiniętą interpretację błędów.

Ps.

Tak na wszelki wypadek to sobie sprawdź przepustnicę czy się nie zacina.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swap to inna para kaloszy. Ten bajzel elektryczny mnie wykancza. Napisalem co mi komp pokazuje. każda rozpiska z błędami jest inna. Dlatego pisze tutaj co mam. Jak sprawdzic czy sie nie zacina? Ewent jak to czyscic czy wymieniac?

 

Jest napisane w temacie jakie auto.

 

 

http://ifotos.pl/zobacz/107285647_wppeaee.jpg

http://ifotos.pl/zobacz/107336357_wppeash.jpg

http://zapodaj.net/197e43f9dc918.jpg.html

http://zapodaj.net/8db4a6d7f9393.jpg.html

http://zapodaj.net/5804228dca2a8.jpg.html

http://zapodaj.net/80007655e0648.jpg.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

jw

           E R R O R   M E M O R Y

RESULT:    8 error in error memory !
-------------------------------------------------------------

43F1  43F1 elect. spare heater

Error counter:    219
Logistic counter: 40

1. Umweltsatz
  Mileage                                 215930     km
  average engine rotational speed              0.00  rpm
  coolant temperature                         69.20  deg C
  maximum common-rail-pressure of last 10ms     0.00  bar
  injection volume setpoint without volume offset    24.42  mg/cyc
  intaken air mass per cylinder                0.00  mg/Hub
  charge pressure value                      984.61  hPa
  linearised APP1                              0.00  %
  Battery Voltage                          12219.47  mV
  Vehicle speed                                0.00  km/h
  measuring point of adjusted duty cycle de     7.88  %

2. Umweltsatz
  Mileage                                 219350     km
  average engine rotational speed            772.31  rpm
  coolant temperature                         26.03  deg C
  maximum common-rail-pressure of last 10ms   307.21  bar
  injection volume setpoint without volume offset     7.48  mg/cyc
  intaken air mass per cylinder              352.89  mg/Hub
  charge pressure value                      974.76  hPa
  linearised APP1                              0.00  %
  Battery Voltage                          14011.66  mV
  Vehicle speed                                0.00  km/h
  measuring point of adjusted duty cycle de    92.95  %

  Signal or value below threshold
  Test conditions fulfilled
  Error not present now, but already stored
  Error would not cause a warning lamp to light up
  Fehler in Entprellphase
  Fehler in Entprellphase
  Fehler in Entprellphase

Error code: 43 F1 22 06 00 00 DB 28 54 59 00 77 00 3E 00 64
           00 4B 00 0A 55 AF 1C 4C 27 13 38 63 00 56 00 76
-------------------------------------------------------------

4162  4162 Relay pre. charge pump

Error counter:    4
Logistic counter: 40

1. Umweltsatz
  Mileage                                 215930     km
  average engine rotational speed              0.00  rpm
  coolant temperature                         69.20  deg C
  maximum common-rail-pressure of last 10ms     0.00  bar
  injection volume setpoint without volume offset    24.42  mg/cyc
  intaken air mass per cylinder                0.00  mg/Hub
  charge pressure value                      984.61  hPa
  linearised APP1                              0.00  %
  Battery Voltage                          12056.55  mV
  Vehicle speed                                0.00  km/h
  pre. charge pump trigger duty cycle          0.00  -

2. Umweltsatz
  Mileage                                 217300     km
  average engine rotational speed              0.00  rpm
  coolant temperature                         61.17  deg C
  maximum common-rail-pressure of last 10ms     0.00  bar
  injection volume setpoint without volume offset    25.21  mg/cyc
  intaken air mass per cylinder                0.00  mg/Hub
  charge pressure value                      984.61  hPa
  linearised APP1                              0.00  %
  Battery Voltage                          11730.69  mV
  Vehicle speed                                0.00  km/h
  pre. charge pump trigger duty cycle          0.00  -

  No signal or value
  Test conditions fulfilled
  Error present now and already stored
  Error would not cause a warning lamp to light up
  Fehler in Entprellphase
  Fehler in Entprellphase
  Fehler in Entprellphase

Error code: 41 62 64 06 00 00 04 28 54 59 00 77 00 3E 00 64
           00 4A 00 00 54 E2 00 6F 00 40 00 64 00 48 00 00
-------------------------------------------------------------

4AB2  4AB2 elect. spare heater

Error counter:    214
Logistic counter: 40

1. Umweltsatz
  Mileage                                 215930     km
  average engine rotational speed              0.00  rpm
  coolant temperature                         69.20  deg C
  maximum common-rail-pressure of last 10ms     0.00  bar
  injection volume setpoint without volume offset    24.42  mg/cyc
  intaken air mass per cylinder                0.00  mg/Hub
  charge pressure value                      984.61  hPa
  linearised APP1                              0.00  %
  Battery Voltage                          11893.62  mV
  Vehicle speed                                0.00  km/h
  measuring point of adjusted duty cycle de    49.63  %

2. Umweltsatz
  Mileage                                 219350     km
  average engine rotational speed            772.31  rpm
  coolant temperature                         26.03  deg C
  maximum common-rail-pressure of last 10ms   307.21  bar
  injection volume setpoint without volume offset     7.48  mg/cyc
  intaken air mass per cylinder              352.89  mg/Hub
  charge pressure value                      974.76  hPa
  linearised APP1                              0.00  %
  Battery Voltage                          14011.66  mV
  Vehicle speed                                0.00  km/h
  measuring point of adjusted duty cycle de    49.63  %

  No signal or value
  Test conditions fulfilled
  Error not present now, but already stored
  Error would not cause a warning lamp to light up
  Fehler in Entprellphase
  Fehler in Entprellphase
  Fehler in Entprellphase

Error code: 4A B2 24 06 00 00 D6 28 54 59 00 77 00 3E 00 64
           00 49 00 3F 55 AF 1C 4C 27 13 38 63 00 56 00 3F
-------------------------------------------------------------

4B90  4B90 rail pressure monitoring at engine-start

Error counter:    112
Logistic counter: 20

1. Umweltsatz
  Mileage                                 215930     km
  average engine rotational speed            220.66  rpm
  coolant temperature                         69.20  deg C
  maximum common-rail-pressure of last 10ms    31.51  bar
  injection volume setpoint without volume offset    26.78  mg/cyc
  intaken air mass per cylinder              478.92  mg/Hub
  charge pressure value                      974.76  hPa
  linearised APP1                              0.00  %
  Battery Voltage                          11893.62  mV
  Vehicle speed                                0.00  km/h
  Atmospheric-pressure                       964.92  hPa

2. Umweltsatz
  Mileage                                 215930     km
  average engine rotational speed            855.05  rpm
  coolant temperature                         69.20  deg C
  maximum common-rail-pressure of last 10ms   378.10  bar
  injection volume setpoint without volume offset    16.54  mg/cyc
  intaken air mass per cylinder              333.98  mg/Hub
  charge pressure value                      964.92  hPa
  linearised APP1                              0.00  %
  Battery Voltage                          10916.06  mV
  Vehicle speed                                0.00  km/h
  Atmospheric-pressure                       964.92  hPa

  Signal or value above threshold
  Test conditions not yet fulfilled
  Error not occurred yet
  Error would not cause a warning lamp to light up
  Fehler in Entprellphase
  Fehler in Entprellphase
  Fehler in Entprellphase

Error code: 4B 90 11 06 00 00 70 14 54 59 08 77 04 44 4C 63
           00 49 00 62 54 59 1F 77 30 2A 35 62 00 43 00 62
-------------------------------------------------------------

4212  4212 Glow plug zylinder 1

Error counter:    7
Logistic counter: 26

1. Umweltsatz
  Mileage                                 217060     km
  average engine rotational speed            772.31  rpm
  coolant temperature                         18.00  deg C
  maximum common-rail-pressure of last 10ms   315.08  bar
  injection volume setpoint without volume offset    11.82  mg/cyc
  intaken air mass per cylinder              523.03  mg/Hub
  charge pressure value                      964.92  hPa
  linearised APP1                              0.00  %
  Battery Voltage                          11730.69  mV
  Vehicle speed                                0.00  km/h
  status glow scale                            0.00  -

2. Umweltsatz
  Mileage                                 217060     km
  average engine rotational speed           1461.87  rpm
  coolant temperature                         30.05  deg C
  maximum common-rail-pressure of last 10ms   567.15  bar
  injection volume setpoint without volume offset    13.78  mg/cyc
  intaken air mass per cylinder              327.68  mg/Hub
  charge pressure value                      984.61  hPa
  linearised APP1                             11.02  %
  Battery Voltage                          14174.59  mV
  Vehicle speed                               46.39  km/h
  status glow scale                            0.00  -

  No signal or value
  Test conditions fulfilled
  Error not occurred yet
  Error would not cause a warning lamp to light up
  Fehler in Entprellphase
  Fehler in Entprellphase
  Fehler in Entprellphase

Error code: 42 12 04 06 00 00 07 1A 54 CA 1C 44 28 1E 53 62
           00 48 00 00 54 CA 35 50 48 23 34 64 0E 57 2F 00
-------------------------------------------------------------

4222  4222 Glow plug zylinder 2

Error counter:    7
Logistic counter: 26

1. Umweltsatz
  Mileage                                 217060     km
  average engine rotational speed            772.31  rpm
  coolant temperature                         18.00  deg C
  maximum common-rail-pressure of last 10ms   315.08  bar
  injection volume setpoint without volume offset    11.82  mg/cyc
  intaken air mass per cylinder              523.03  mg/Hub
  charge pressure value                      964.92  hPa
  linearised APP1                              0.00  %
  Battery Voltage                          11730.69  mV
  Vehicle speed                                0.00  km/h
  status glow scale                            0.00  -

2. Umweltsatz
  Mileage                                 217060     km
  average engine rotational speed           1461.87  rpm
  coolant temperature                         30.05  deg C
  maximum common-rail-pressure of last 10ms   567.15  bar
  injection volume setpoint without volume offset    13.78  mg/cyc
  intaken air mass per cylinder              327.68  mg/Hub
  charge pressure value                      984.61  hPa
  linearised APP1                             11.02  %
  Battery Voltage                          14174.59  mV
  Vehicle speed                               46.39  km/h
  status glow scale                            0.00  -

  No signal or value
  Test conditions fulfilled
  Error not occurred yet
  Error would not cause a warning lamp to light up
  Fehler in Entprellphase
  Fehler in Entprellphase
  Fehler in Entprellphase

Error code: 42 22 04 06 00 00 07 1A 54 CA 1C 44 28 1E 53 62
           00 48 00 00 54 CA 35 50 48 23 34 64 0E 57 2F 00
-------------------------------------------------------------

4232  4232 Glow plug zylinder 3

Error counter:    7
Logistic counter: 26

1. Umweltsatz
  Mileage                                 217060     km
  average engine rotational speed            772.31  rpm
  coolant temperature                         18.00  deg C
  maximum common-rail-pressure of last 10ms   315.08  bar
  injection volume setpoint without volume offset    11.82  mg/cyc
  intaken air mass per cylinder              523.03  mg/Hub
  charge pressure value                      964.92  hPa
  linearised APP1                              0.00  %
  Battery Voltage                          11730.69  mV
  Vehicle speed                                0.00  km/h
  status glow scale                            0.00  -

2. Umweltsatz
  Mileage                                 217060     km
  average engine rotational speed           1461.87  rpm
  coolant temperature                         30.05  deg C
  maximum common-rail-pressure of last 10ms   567.15  bar
  injection volume setpoint without volume offset    13.78  mg/cyc
  intaken air mass per cylinder              327.68  mg/Hub
  charge pressure value                      984.61  hPa
  linearised APP1                             11.02  %
  Battery Voltage                          14174.59  mV
  Vehicle speed                               46.39  km/h
  status glow scale                            0.00  -

  No signal or value
  Test conditions fulfilled
  Error not occurred yet
  Error would not cause a warning lamp to light up
  Fehler in Entprellphase
  Fehler in Entprellphase
  Fehler in Entprellphase

Error code: 42 32 04 06 00 00 07 1A 54 CA 1C 44 28 1E 53 62
           00 48 00 00 54 CA 35 50 48 23 34 64 0E 57 2F 00
-------------------------------------------------------------

4242  4242 Glow plug zylinder 4

Error counter:    7
Logistic counter: 26

1. Umweltsatz
  Mileage                                 217060     km
  average engine rotational speed            772.31  rpm
  coolant temperature                         18.00  deg C
  maximum common-rail-pressure of last 10ms   315.08  bar
  injection volume setpoint without volume offset    11.82  mg/cyc
  intaken air mass per cylinder              523.03  mg/Hub
  charge pressure value                      964.92  hPa
  linearised APP1                              0.00  %
  Battery Voltage                          11730.69  mV
  Vehicle speed                                0.00  km/h
  status glow scale                            0.00  -

2. Umweltsatz
  Mileage                                 217060     km
  average engine rotational speed           1461.87  rpm
  coolant temperature                         30.05  deg C
  maximum common-rail-pressure of last 10ms   567.15  bar
  injection volume setpoint without volume offset    13.78  mg/cyc
  intaken air mass per cylinder              327.68  mg/Hub
  charge pressure value                      984.61  hPa
  linearised APP1                             11.02  %
  Battery Voltage                          14174.59  mV
  Vehicle speed                               46.39  km/h
  status glow scale                            0.00  -

  No signal or value
  Test conditions fulfilled
  Error not occurred yet
  Error would not cause a warning lamp to light up
  Fehler in Entprellphase
  Fehler in Entprellphase
  Fehler in Entprellphase

Error code: 42 42 04 06 00 00 07 1A 54 CA 1C 44 28 1E 53 62
           00 48 00 00 54 CA 35 50 48 23 34 64 0E 57 2F 00
=============================================================

:cry: silnik m47 150km po wymianie turbo ma mega kopa jednak przy deptaniu kopci na czarno

inpa pokazała 8 błędów auto zapala na dotyk lecz te błędy mnie martwią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm co do podgrzewacza wody to mogł ten blad z mojej winy sie pojawic miałem nawiew z pokrętłami i dzis wlasnie z ciekawosci załozylem elektryczny

a jak wyczytałem wlacznik ogrzewania szyby odpala odrazu podgrzewacz stąd tez moze dlatego sam mi sie zapalał przycisk z podgrzewania szyby jak zapalałem auto co mnie dziwiło

a dzis wygooglowalem jutro zamienie spowrotem panele i zobacze co sie bedzie działo pompe podprogową moze uda mi sie w ic kupic wiec zaraz bedzie nowa

sterownik swiec albo swiece blad 3 wczesniej mialem tdsa w nim niepotrzebnie wymienilem swiece zarowe ktore potem na aku w odmu z ciekawosci sprawdzałem ładnie wszystkie rowno sie nagrzewały w tym przypadku rowniez moge tak sprawdzic np 2 swiece jak długo sie nagrzewaja zeby ponownie niepotrzebnie wymieniac ?

 

hmm z tą pompą jednak sie wstrzymam jeszcze ponieważ w aucie mam dołozone przez kogos zabezpieczenie w postaci schowanego guzika ktory musze kliknąć zeby bylo słychac jak pompa chodzi jesli go nie klikne auto nie chce zapalic

pare razy sie nadziałem ze zapomniałem go kliknąć i pokreciłem chwile bez efektu dopiero sobie przypomniałem i zaraz zapalał jednak po dzwieku sądził bym ze słysze buczenie pompy w baku a nie pod stopami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.