Skocz do zawartości

hubertxd7

Zarejestrowani
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 320 1991R

Osiągnięcia hubertxd7

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Swap to inna para kaloszy. Ten bajzel elektryczny mnie wykancza. Napisalem co mi komp pokazuje. każda rozpiska z błędami jest inna. Dlatego pisze tutaj co mam. Jak sprawdzic czy sie nie zacina? Ewent jak to czyscic czy wymieniac? Jest napisane w temacie jakie auto. http://ifotos.pl/zobacz/107285647_wppeaee.jpg http://ifotos.pl/zobacz/107336357_wppeash.jpg http://zapodaj.net/197e43f9dc918.jpg.html http://zapodaj.net/8db4a6d7f9393.jpg.html http://zapodaj.net/5804228dca2a8.jpg.html http://zapodaj.net/80007655e0648.jpg.html
  2. Kolega wyżej, podał rozpiske, Apropo błędów nadwozia odczytałem sie moze to byc wywolane biegiem jalowym tj. 5 bieg powszechnie znane. Co z reszta błędów... Gaz?
  3. Witam, auto mam od kilku dni. A więc: zapalanie się check - raz jest raz nie. zapala się chyba eml i kontrola trakcji i w tym momencie nie ma mocy itd. ALE gaszę silnik nawet podczas jazdy, zapalam i lata jak zawsze :) Sekwencja lpg. rok - 2000 Błedy: P1500 P3513 C0000 P0135 P1342 P0500 P0305 C1515 P0155 Od czego zacząć? Pozdrawiam i czekam na odp :)
  4. A po co Ci ostre wałki?
  5. Odgrzany kotlet ale nie dawno zrobiłem swap. Kupiłem słupek z kolektorem, wtryskami i listwą - 1100zł Oczywiście masa uszczelek i uszczelniaczy póki wszystko jest na wierzchu. Przepływomierz, gumę przepływki i komputer. Na tym zakupy się skończyły o prócz rzeczy eksploatacyjnych tzn łożyska, sprzęgła itp. Z 2.0 została cała reszta włącznie z czujnikami, wiązkami,świecami, cewkami itp. Wszystko wchodzi i pasuje idealnie bez żadnej rzeźby. Jeżeli ktoś potrzebuje pomocy to nie zastanawiaj się tylko PISZ!
  6. Pompa sprzęgła padła od tego czasu 2 razy.
  7. Problemem była wiązka przy klapie bagażnika - pozdrawiam
  8. z tego co wiem to czujnik ciśnienia klimatyzacji uruchamia wiatrak jak jest wysokie ciśnienie. Może to tego problem? Jak masz kogoś kto ma graty do e36 i by Ci użyczył taki czujnik to sprawdź
  9. Siema, słuchaj jak dla mnie jeżeli auto ma być do sportu to przygotowanie go bedzie bardzo kosztowne i z tym sie musisz liczyć. Kwestia silnika to bedzie Ci potrzebny słupek i cały osprzęt tzn. wiązka, czuniki, komputer ews (z tym są problemy), cewki, alternator, kolektory najlepiej zapodać od 2.5 jeżeli bedzie to motor 2.8. Jest to koszt w okolicach 4tyś. Polecałbym motor 2.5 bez vanosa ze względu na to że jest mniej awaryjny i "idioto odporny" mnie przekładka z 2.0 do 2.5 wyniosła ok. 3,5tyś. U Ciebie są koszty napędu (dłubanie) bo nic nie pasuje tak jak powinno. Poszukaj przełożonego juz compiego bo wyjdzie to taniej lub w tej samej cenie a sie nie narobisz przy tym.
  10. Dzieki, jak cos to bede sie odzywał :)
  11. Witam, naczytałem sie tematów apropo swapu z 2.0 na 2.5. i czekam tylko na potwierdzenie i podsumowanie faktów i ewent. poprawienie mojego spisu. Mam silnik na boshu. - 2.0 m50b20 bez vanosa Kupuję silnik na boshu (podobna dobrze z dostępem lepiej niz z simensem) 2.5 bez vanosa Podstawowy swap aby jeździł: wiązka zostaje kompletnie ta sama. Słupek Kolektory dolotowe Wtryskiwacze Komputer (sterownik silnika) Przepływka i przepustnica. Pyt. co z czujnikami wszystkimi, od 2.0 czy od 2.5? Czy wiązka pasuje z bosha do bosha peer to peer bez żadnych problemów? Co z alternatorem? klimatyzacją? paskami silnika? Swap kompletny: wydech od 2.5 wał, skrzynia, sprzęgło, dyferencjał, półosie. Mam gaz. Komputer, butla i wiązka zostaje. Wymieniam: Wtryski do 200kucy Parownik, reduktor nie wiem jak to sie zwie profesjonalnie. Do 200km ewent. przewód gazowy z butli do reduktora z 6mm na 8mm. Poźniej konfiguruję gaz i hulam. Pozdrawiam i proszę nie pisać ze temat omawiany, bo wszystkie tematy to jest jedno wielkie pytanie i kłótnia jeden przez drugiego że gada głupoty. Konkretne odpowiedzi żeby taki użytkownik jak ja miał listę co musi, i co może jeszcze dokupić.
  12. Witam. oto mój problem. Podświetlanie włącznika świateł działa tak jak trzeba. Reszta nie działa wgl. Wyjąłem potencjometr regulacji podświetlenia, podpiąłem na ostro. i podświetlanie działa FURA! ale działa cały czas.... po wyjeciu kluczyka i wyłączeniu świateł też! Co dalej? Panowie pomocy!
  13. hubertxd7

    wymiana oleju

    dlaczego uważasz że jest za gesty? Apropo przechodzenia z pół na pełen syntetyk masz pełno różnych odpowiedzi także trudno stwierdzić ja osobiście lałbym syntetyk bo efekt tkzw. roszczelnienia silnika jest zwykle spowodowany złym stanem uszczelniaczy ale niech koledzy jeszcze sie wypowiedzą może jestem w błedzie. Jaki masz przelot? mam 2litrówke bez vanosa 137tys przebiegu i leje 5w50 mobila.
  14. Witam, planuję jutro dobrać się do serwa. Mam problem z twardym pedałem hamulca (nie hamuje auto praktycznie wgl) i postawiłem na nieszczelne serwo lub wodę w nim (wyczytałem to na forum). Auto po pewnym czasie, przejechanym odcinku zaczyna normalnie działać (takie mam wrażenie). I tutaj pytania: Jak je wyjać? Czy jest to element który da rade jakoś zregenerować ? Czy moje przypuszczenia mogą być trafne? Dodam ze odpowietrzałem i wymieniałem płyn w układzie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.