Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

 

Wyjezdzam sobie z parkingu dodaje gazu huk i stoje

Silnik pracuje normalnie biegi wchodza ale auto niejedzie (objaw jakby przegub padl tak mialem kiedys w VW).Jak wkleszcze bieg z tylu puka cos. Co sie moglo stac ?

 

Silnik 2.0 M52 skrzynia manual

 

Pozdrawiam

Edytowane przez Seba_320_Coupe
Opublikowano
Przypuszczam, że zerwało jedną półoś.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano

Witam

 

No dobra diagnoza jest taka półoś albo dyfer. Jutro jade na kanal i stwierdze dokladnie.Teraz pytanie esli to półoś to uzywke czy nowa ? Jesli dyfer to tylko uzywka :) mialem szpere i jakiego przelozenia szukac . Jaka moze byc cena uzywki ze szpera i jak poznac ze dyfer jest w dobrym stanie ?

 

Pozdrawiam

Opublikowano
ja mialem podobna sytuacje w e34 525i- scielo mi sruby na polaczeniu na wale napedowym. Jezeli mialbys to samo to nowe sruby kup tylko w serwisie- musza byc specjalne o zwiekszonej wytrzymalosci.
Opublikowano

Witam

 

Wlasnie wrocilem od mechanika i ulga i to jaka :) wypadla poloska (zerwane sroby) tylko zastanawia mnie jedno jak mam szpere niepowinno sie wtedy krecic jedno kolo z dobra poloska ? czy ma wplyw na ASC+T

 

Pozdrawiam i dziekuje za wszystkie odpowiedzi

Opublikowano

Co do szpery ciernej, to przenosi ona tyle momentu, ile ma %.

Teoretycznie powinieneś jechać powoli do przodu, jeśli jedna półośka była luzem, bo to sytuacja podobna, jakbyś stał jednym kołem na lodzie a drugim na asfalcie.

Coś mi się wydaje, że nie masz szpery, zwłaszcza że piszesz, że masz ASC+T.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam

 

Wiec widocznie niemam szpery :( a wydawalo mi sie ze mam. Przy ASC+T niemontowali szpery ?

 

Pozdrawiam

 

Nie wiem, czy montowali, ale tak na zdrowy rozsądek, to szpera przy ASC+T jest z deczka bez sensu...

Kai
Opublikowano

W E32 zdarzaly sie szpery i ASC ale to bez sensu.

 

U Ciebie albo nie ma szpery albo jest wykonczona, po dobrym rozgrzaniu oleju w szperze 25% i oczywiscie operujac delikatnie pedalem gazu mozna jechac bez jednej polosi w zasadzie calkiem normalnie, dopiero mocne depniecie lub jazda na wysokim biegu powoduje efekt slizgajacego sie sprzegla.

E24 628CSi 12/1982 Delphin-Metallic - wegetacja... :(

E28 524td 06/1985 Karminrot ze szpera :) i silnik nowka!!!


Nowe amortyzatory BILSTEIN B6, CZESCI UZYWANE

Kontakt: 0049-176-4889-3646, 0695039390, GG 244669 lub PW

Opublikowano
wypadla poloska (zerwane sroby)

heh ja kiedys mialem to samo tyle ze w VW garbusie :8)

włączałem sie do ruchu na 2 pasmowke z szutrowej drogi. ruszylem z kopyta, i jak chwycil asfalt to BUM! i nie ma biegow :worried:

Bumier

http://img340.imageshack.us/img340/1074/bumier2.png

Opublikowano
szpera i ASC+T byla jedynie w 850CSi ..
kupie szerokie 17" do E36 - najchetniej 9" przod i 10" tyl
Opublikowano

Widzę , że nie jestem jedyny wczoraj stało mi się to samo huknęło i ... Szczerze na początku myślałem , że skrzynia ale teraz mam coraz większą nadzieję , że jednak coś z tego o czym piszecie .

BMW e34 540ia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.