Skocz do zawartości

Pierwsze BMW M2


Duffy

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 170
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

to tyle co konkurencja kosztuje.

Dziwne jest to że w konfiguratorze nie można wybrać nawet koloru tapicerki,

co to tylko czarny jest??

 

w ///M2 brakuje mi individuala... konkurencja zdaje sie lepiej byc wykonczona i wydaje sie posiadac wiecej opcji (CLA 45 AMG)

Jedyne czym bmw moze konkurować to radością z jazdy....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Przejechałem się M3 lift i po 15 minutach bolała mnie głowa od hałasu, i już prawie odłożyłem kwestie M2.

Ale dzisiaj miałem możliwość przejażdżki z wyłączonym ASD i jest lepiej o wiele lepiej.

Tak więc jeszcze martwi mnie mocno, że jak czytam M2 będzie pozbawiony materiałów wygłuszajacych. Hm.

 

Ciekawę jak inni użytkownicy M mają stosunek do tego ASD.

Ja mam wyłaczony u siebie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • Moderatorzy

Moc itp na najwyższym poziomie.

 

Niestety z zewnątrz nie przemawia do mnie, głównie przez ten kolor oraz parszywe felgi. Być może ten body kit by ładnie wyglądał ale napewno nie w tym odcieniu zielonego :x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moc itp na najwyższym poziomie.

 

Niestety z zewnątrz nie przemawia do mnie, głównie przez ten kolor oraz parszywe felgi. Być może ten body kit by ładnie wyglądał ale napewno nie w tym odcieniu zielonego :x

 

Zgadzam się z Tobą, kolor od bani lekko mówiąc...

Zauważ jednak, że na 4 stronie pokazana jest szarym kolorze i już trochę lepiej to wygląda. Chociaż ten body kit i tak zalatuje batmobilem :D

"Albo GRUBO albo WCALE"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
widziałem i słyszałem M2 był w kolorze białym - wydech po prostu zjada seryjną M3/4 - bardzo fajny samochodzik w środku widać iż to seria 2( kilka elementów zapożyczonych z M3/4) ale auto do zabawy na tor musi być świetny - nie jeździłem..... myśle iż spokojnie można chipować na 480-500KM z nowym IC i wtedy autko mega szybkie będzie....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myśle iż spokojnie można chipować na 480-500KM z nowym IC ....

Niemcy chyba myślą inaczej lub może się nie znają polskich możliwości...

AC przerobił, auto jest na targach, otrzymali 570KM ale zmienił:

- kolektory dolotowy i wylotowy,

- nowy wydech,

- nowe turbiny,

- nowy IC (zgodny z uwagą),

- nowy program (zgodny z uwagą),

- nowa szpera (oryginalna rozpinała się),

- nowy zawias.

troche wysoko cenia M2

tak jak koledzy napisali , super M2 to 320k, super M4 to 520k dwa auta mają jednak silniki 3.0....jak M2 jest drogie to M4 jest absurdalnie drogie :mad2:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myśle iż spokojnie można chipować na 480-500KM z nowym IC ....

Niemcy chyba myślą inaczej lub może się nie znają polskich możliwości...

AC przerobił, auto jest na targach, otrzymali 570KM ale zmienił:

- kolektory dolotowy i wylotowy,

- nowy wydech,

- nowe turbiny,

- nowy IC (zgodny z uwagą),

- nowy program (zgodny z uwagą),

- nowa szpera (oryginalna rozpinała się),

- nowy zawias.

troche wysoko cenia M2

tak jak koledzy napisali , super M2 to 320k, super M4 to 520k dwa auta mają jednak silniki 3.0....jak M2 jest drogie to M4 jest absurdalnie drogie :mad2:

 

Pamiętam jak rok temu wszyscy psioczyli że seria 2 ma złe proporcje że taka sobie i wogóle ,teraz ten samochód przykuwa uwagę

jeżdzi lepiej niż seria 3 a M2 jest juz kultowe zanim wyjechało na ulice i osobiście w życiu nie dopłaciłbym 200 tyś do M3/M4 chociaż są to super samochody

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Arek choć cos z zewnątrz brakuje M2 - jakby porównać modele m2 czy m3/4 to jeśli ktoś kupuje wzrokiem to M2 nie bedzie brał pod uwagę
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Arek choć cos z zewnątrz brakuje M2 - jakby porównać modele m2 czy m3/4 to jeśli ktoś kupuje wzrokiem to M2 nie bedzie brał pod uwagę

Masz racje linia cupe im dłuższa tym lepiej tym samym m6 lepiej się prezentuje niż m4 .

reasumując po to są M2,M3,M4,M6 żeby każdy znalazł coś dla siebie M2 najlepsze będzie na tor M6 na autostrady M3/M4 coś pomiędzy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

M2 - nieźle wypada na torach - musi to być niezła radość w prowadzeniu

 

They tested the M2 (with DKG/DCT) this Monday in Hockenheim at 7 degrees C (vs. a CLA45 AMG). Highlights:

 

- 1:12.5 min Hockenheim short

- weighed at 1572kg (all fluids, no driver)

- 0-100 km/h at 4.5s and 0-200 km/h at 16.3s (loaded with 2 persons)

- braking from 100 km/h: 33.8m, from 200 km/h: 132.7m

 

So, compared to the values from Auto Zeitung quite a bit faster at Hockenheim, but slower in acceleration (probably due to loading). Braking performance is top, weight not so much.

 

Some reference values of other cars, tested in different issues of SportAuto in (presumably) the similar conditions / conventions:

 

- M235i (Auto, Supertest 4/2015): 1:15.4min Hockenheim, 1542kg, 0-100 in 4.8s, 0-200 in 18.5s, 100-0 braking in 34.7m, 200-0 braking in 142.4m

 

- 1M (Supertest 7/2011): 1:14.1min Hockenheim, 1513kg, 0-100 in 4.7s, 0-200 in 17.2s, 100-0 braking in 35.0m, 200-0 braking in 133.0m

 

- M4 (DKG, tested three times 7/2014 (Supertest) [11/2014, 4/2015]): 1:12.8min [1:13.6 and 1:12.6] Hockenheim, 1615kg [1618, 1614], 0-100 in 4.2s [4.3, 4.3], 0-200 in 13.7s [13.8, 14.1], 100-0 braking in 34.3m [35.5, 35.0], 200-0 braking in 142.7m [136.8, 140.4]

 

- A45 AMG (DCT, 381hp version with semi slicks, Supertest 2/2016): 1:13.5min Hockenheim, 1574kg, 0-100 in 4.2s, 0-200 in 16.4s, 100-0 braking in 32.6m, 200-0 braking in 129.2m

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
M2 - nieźle wypada na torach - musi to być niezła radość w prowadzeniu

 

They tested the M2 (with DKG/DCT) this Monday in Hockenheim at 7 degrees C (vs. a CLA45 AMG). Highlights:

 

- 1:12.5 min Hockenheim short

- weighed at 1572kg (all fluids, no driver)

- 0-100 km/h at 4.5s and 0-200 km/h at 16.3s (loaded with 2 persons)

- braking from 100 km/h: 33.8m, from 200 km/h: 132.7m

 

So, compared to the values from Auto Zeitung quite a bit faster at Hockenheim, but slower in acceleration (probably due to loading). Braking performance is top, weight not so much.

 

Some reference values of other cars, tested in different issues of SportAuto in (presumably) the similar conditions / conventions:

 

- M235i (Auto, Supertest 4/2015): 1:15.4min Hockenheim, 1542kg, 0-100 in 4.8s, 0-200 in 18.5s, 100-0 braking in 34.7m, 200-0 braking in 142.4m

 

- 1M (Supertest 7/2011): 1:14.1min Hockenheim, 1513kg, 0-100 in 4.7s, 0-200 in 17.2s, 100-0 braking in 35.0m, 200-0 braking in 133.0m

 

- M4 (DKG, tested three times 7/2014 (Supertest) [11/2014, 4/2015]): 1:12.8min [1:13.6 and 1:12.6] Hockenheim, 1615kg [1618, 1614], 0-100 in 4.2s [4.3, 4.3], 0-200 in 13.7s [13.8, 14.1], 100-0 braking in 34.3m [35.5, 35.0], 200-0 braking in 142.7m [136.8, 140.4]

 

- A45 AMG (DCT, 381hp version with semi slicks, Supertest 2/2016): 1:13.5min Hockenheim, 1574kg, 0-100 in 4.2s, 0-200 in 16.4s, 100-0 braking in 32.6m, 200-0 braking in 129.2m

 

- Audi RS3 (DCT, 367hp version, tested 7/2015): 1:14.5min Hockenheim, 1599kg, 0-100 in 4.2s, 0-200 in 16.0s, 100-0 braking in 37.3m, 200-0 braking in 145.3m (brakes tested again 3/2016: 100-0 in 33.6m, 200-0 in 140.9m)

 

- Ford Mustang GT (manual, 421hp V8, tested 9/2015): 1:13.8min Hockenheim, 1729kg, 0-100 in 5.3s, 0-200 in 16.9s, 100-0 braking in 34.9m, 200-0 braking in 134.5m

 

- Cayman GT4 (manual, 385hp, Supertest 5/2015): 1:10.1min Hockenheim, 1379kg, 0-100 in 4.5s, 0-200 in 14.5s, 100-0 braking in 32.9m, 200-0 braking in 129.8m

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

Wszystko ciężkie krowy oprócz Caymana.

Mało jakoś widać te M2, niby 2 miechy po premierze a tu nawet nie ma za dużo filmów na youtubie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko ciężkie krowy oprócz Caymana.

Mało jakoś widać te M2, niby 2 miechy po premierze a tu nawet nie ma za dużo filmów na youtubie.

Bo fizycznie w europie jeszcze żaden nie odebrał auta z salonu pytałem w bawari to nawet demo na salon jeszcze nie mają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

M2 - nieźle wypada na torach - musi to być niezła radość w prowadzeniu

 

They tested the M2 (with DKG/DCT) this Monday in Hockenheim at 7 degrees C (vs. a CLA45 AMG). Highlights:

 

- 1:12.5 min Hockenheim short

- weighed at 1572kg (all fluids, no driver)

- 0-100 km/h at 4.5s and 0-200 km/h at 16.3s (loaded with 2 persons)

- braking from 100 km/h: 33.8m, from 200 km/h: 132.7m

 

So, compared to the values from Auto Zeitung quite a bit faster at Hockenheim, but slower in acceleration (probably due to loading). Braking performance is top, weight not so much.

 

Some reference values of other cars, tested in different issues of SportAuto in (presumably) the similar conditions / conventions:

 

- M235i (Auto, Supertest 4/2015): 1:15.4min Hockenheim, 1542kg, 0-100 in 4.8s, 0-200 in 18.5s, 100-0 braking in 34.7m, 200-0 braking in 142.4m

 

- 1M (Supertest 7/2011): 1:14.1min Hockenheim, 1513kg, 0-100 in 4.7s, 0-200 in 17.2s, 100-0 braking in 35.0m, 200-0 braking in 133.0m

 

- M4 (DKG, tested three times 7/2014 (Supertest) [11/2014, 4/2015]): 1:12.8min [1:13.6 and 1:12.6] Hockenheim, 1615kg [1618, 1614], 0-100 in 4.2s [4.3, 4.3], 0-200 in 13.7s [13.8, 14.1], 100-0 braking in 34.3m [35.5, 35.0], 200-0 braking in 142.7m [136.8, 140.4]

 

- A45 AMG (DCT, 381hp version with semi slicks, Supertest 2/2016): 1:13.5min Hockenheim, 1574kg, 0-100 in 4.2s, 0-200 in 16.4s, 100-0 braking in 32.6m, 200-0 braking in 129.2m

 

- Audi RS3 (DCT, 367hp version, tested 7/2015): 1:14.5min Hockenheim, 1599kg, 0-100 in 4.2s, 0-200 in 16.0s, 100-0 braking in 37.3m, 200-0 braking in 145.3m (brakes tested again 3/2016: 100-0 in 33.6m, 200-0 in 140.9m)

 

- Ford Mustang GT (manual, 421hp V8, tested 9/2015): 1:13.8min Hockenheim, 1729kg, 0-100 in 5.3s, 0-200 in 16.9s, 100-0 braking in 34.9m, 200-0 braking in 134.5m

 

- Cayman GT4 (manual, 385hp, Supertest 5/2015): 1:10.1min Hockenheim, 1379kg, 0-100 in 4.5s, 0-200 in 14.5s, 100-0 braking in 32.9m, 200-0 braking in 129.8m

Nie żebym się czepiał ale czasy M2 słabe moim zdaniem za mało mocy dali do M2 względem M235i moja po programi bije na głowe M2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze i bije ale tylko na prostej. M2 chyba do czegoś innego zrobili.

Nie kwestionuje tego M2 na pewno pod wszystkimi innymi względami jest lepsza dlatego nazywa się M2 ale konkurencja nie śpi

Np Rs3 ma mieć 400 kucy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
niby tak ale to wciąż bedzie audi :D

Kto by chciał jeździć furą która ma szersze opony z przodu od tych z tyłu :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.