Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

EXTRA, super wybór! sam jestem ciekaw jak to jeździ!

edit: bardzo mały rabat... 3-5%, nie wiem czy mnie pamieć nie myli ale chyba dwucyfrowy rabat znajomi mi kiedyś obiecał...

 

Z ciekawostek konkurencyjnych to pojawił się też cayman S 718. 2.5 litra i 350 koni.

Ciekawe jak w zestawieniu z bmw M2 by wypadł...

  • Odpowiedzi 170
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

same M-ki w sprzedaży to rzadki widok więc jest większy rabat - mi w każdym salonie startowali od 8% na M2 dostałem 12% ale odbiór za 5m-cy i nie ma cabrio.....

Sławek męcz Sikorę dostaniesz spokojnie 8%

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
gratuluje wyboru Sławomir :D
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Dzisiaj w Bavarii oglądałem M2 klienta który założył wydech M-Performance. Jest tam na pilocie przełącznik "Track" z opisem, że nie można używać na drogach publicznych. Na nagraniu niestety nie ma przegazówki powyżej 5tys, a brzmiało całkiem podobnie do tego akrapa. Zobacze jak brzmi oryginał, ale ten na pewno mi się podobał.

 

https://youtu.be/DdJTCEw2QGU

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Bzdura, nie wiem jak można porównywać pierdy civica a dźwięki przy zmianie biegów w pomodzonych wydechach BMW.

Poza tym ryk był tylko w e92, e46 miało mega słaby dźwięk, e36 też bez szału. E30 nie słyszałem.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Bzdura, nie wiem jak można porównywać pierdy civica a dźwięki przy zmianie biegów w pomodzonych wydechach BMW.

Poza tym ryk był tylko w e92, e46 miało mega słaby dźwięk, e36 też bez szału. E30 nie słyszałem.

Eeee tam słaby, te gwoździe w wiaderku mają swój urok :D Nie wszystko musi bulgotać jak u Amerykańców albo w AMG.

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Kto co lubi, jednak miałem kiedyś civica z rynną z tyłu i aż mnie ciarki przechodzą jak

sobie przypomnę :lol:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W e36 e46 e39 e60 e63 ryczał silnik 6-8 przepustnic i dzwięk zasysanego przez airbox powietrza zreszta w e30 m3 tez tak bylo gwoździe w wydechu mnie nie interesują w nowych m3 silnik nie ma dźwięku buczy wydech a w kabinie głośniki udaną ryk silnika porażka i nic więcej.
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Czas na zmianę marki chyba, na każdym forum bez przerwy narzekasz na wszystko nowsze niz e9x.

Moze Porsche albo MB urzekną jakością i wydechem ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To dłuższa dyskusja i nie ma tu miejsca na jej rozwijanie ale dźwięk z głośników zwłaszcza w ///M to dla mnie dziadostwo i wstyd zwłaszcza że jest bardzo sztuczny.
Opublikowano

dźwięk z głośników juz jest w kazdym aucie. takie czasy;)

ja bardzo duzo dobrego slyszalem o nowych m3 m4 od ludzin ktorzy tymi autami jezdza.

m2 mowia ze to bejbi m4. ale ze ma cechy rasowej emki.

jedyne na co narzekaja to 370 koni i gole wyposażenie ;)

Opublikowano
dźwięk z głośników juz jest w kazdym aucie. takie czasy;)

ja bardzo duzo dobrego slyszalem o nowych m3 m4 od ludzin ktorzy tymi autami jezdza.

m2 mowia ze to bejbi m4. ale ze ma cechy rasowej emki.

jedyne na co narzekaja to 370 koni i gole wyposażenie ;)

Waaaaaalduś, ale co to jest za durne narzekanie? :D To jak narzekać, że w M4 DTM jest głośno i niewygodnie i nie ma klimy :D

M2 ma dokładnie to co powinno. Moje M135i jest przegenialnym autem i nie mam na co narzekać, a M2 jest tylko lepsze.

Ktoś chce dużo koni i dużo wyposażenia bierze M6 ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Audi stosuje active sound wlasciwie tylko w dieslach i tutaj jest to plus no i jest to dzwiek wydechu.

Vw zastosowalo specjalny tunel przekazujacy dzwiek zasysanego powietrza do kabiny ale tylko w golfie gti bo dzwiek byl slaby a golf r jest od tego wolny tak samo jak reszta ich aut.

To samo porsche w niektorych modelach o duzym wyciszeniu glownie panamera stosuje tunel miedzy kabina a komorą silnika żeby mozna bylo wzmocnić docierajacy z komory dzwiek mimo wyciszenia auta ale nadal jest to dzwiek pochodzacy z silnika.

A bmw w modelach m3 m4 m5 stosuje dzwiek nagrany ktory jest odtwarzany przez glosniki dla mnie poszli na łatwizne i jest to wiocha w dieslu ok zawsze milej ale w ///M ??

To to samo rozwiazanie co soundracer instalowany w gniazdo zapalniczki :?

Zeby nie bylo m3/m4 jest genialnym samochodem m5 f10 rowniez ale jako fan M i byly posiadacz m3 e36x2, m3 e46x4, m5 e60 i obecnie m3 e92 dzwieku nagranego odtwarzanego przez glosniki nie umiem im darowac w tych nowych modelach. W dieslu niech sobie robia co chca ale nie w emkach. Strasznie sztuczne to jest i nienaturalne drazni mnie jadac tym samochodem mogli to zrobic inaczej np jak w porsche bo nie wierze ze sam silnik nie potrafi ladnie brzmieć.

 

Jedynie ford zrobil to samo w mustangu ecobost 2.3 nie brzmi w ogole wiec dzwiek odtwarzaja glosniki ale mysle ze emkowe silniki potrafia same sie obronic.

 

Sory za ot.

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Przecież ten active sound można wyłączyć, o co tyle szumu.
Opublikowano
Audi stosuje active sound wlasciwie tylko w dieslach i tutaj jest to plus no i jest to dzwiek wydechu.

Prooooooooooooooszę Cię, nie wiem czy jakakolwiek inna firma poza Audi stosuje głośniki zarówno w kabinie jak i uwaga - w wydechu. Tak tak, Audi ma dodatkowe głośniki w wydechu. To jest dopiero LOL.

I absolutnie nie mówimy tutaj o dieslach, a o S3 czy SQ5 co by tylko zacząć wymieniać... https://www.carthrottle.com/post/5-ways-that-manufacturers-enhance-the-sound-of-their-cars/

 

A co do nowych M3 - tj na zasadzie wszyscy o tym krzyczą, a nikt z tym nic nie robi. Niestety strasznie utrudnili wyłączenie tego, ale da się to zrobić. Gorzej z tym, że jak jest R6 turbo pod maską, to tego nic nie naprawi.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

SQ5 ma to ale chyba tylko w dieslu w S3 nie wiem jak to wyglada ale pewnie jak w golfie gti.

Co by nie mowic diesel czy 4 cylindry moga potrzebowac takich zabawek ale r6 czy 4.4 biturbo bez tego brzmi lepiej nie jest problemem uzyskac fajny dzwiek z tych jednostek wiec nie rozumiem po co to i jeszcze utrudniaja dezaktywacje.

Opublikowano
kiedys mialem okazje uslyszec jak emka chodzi na wylaczonych glosnikach. No i prawie nic nie slychac, tak jest kabina doskonale wyciszona. Mnie glosniki sie podobaja, bo jednak to fajny dzwiek dochodzacy do ucha np na postoju. Tego nie bylo w moich poprzednich v10
"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.