Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 589
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Ja mam ledy

Po liftingu w standardzie są ledy, więc już :cool2: :cool2:

Opublikowano
Tylko niech mi ktoś wytłumaczy jak samochód za takie pieniądze jest tak słabo wygłuszony ? Te 20 ruanflat słychać i to bardzo ogólnie 4 to dżiny samochód starsze data 5 miały ledy a tutaj dali [bAD] żarówki !! Wstyd

Dali żarówki żeby mieli co polepszyć po liftingu.

 

 

oo dokładnie kolego i za to mnie irytuje ta firma

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Tak się dzieję od czasów E46.

Co najlepsze - kupując najnowszą piątkę G30 bez opcjonalnych lamp adaptive dostajemy z przodu kierunkowskazy na żarówce. Żałosne.

Opublikowano
aaa to tego nie wiedziałem kurde muszę to widzieć bo jak narazie widziałem g30 w bardzo dobrej konfiguracji że im nie ma wstyd za niedługo będziesz musiał dopłacić do znaczka bmw przecież to oni tylko świadczy jadąc rekalam
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Kolegom, którzy narzekają, że origo zawias jest zbyt miękki polecam wymianę stabilizatorów oraz spreżn na te z wersji Mpak, u siebie miałem orginalny zawias, których troch nie pasowało do 340i, ale po powyzszej zmianie jest super.
Opublikowano
Jak się ma org m pakiet to te stabilizatory oraz spreżny są też wymieniane ? Może ja takie coś mam dlatego uważam że moja 4 jest bardzo bardzo sztywną jak to sprawdzić ?
Opublikowano

Kurcze, ja nie mam wrażenia żeby moje zawieszenie było jakieś bardzo miękkie ale właściwie nic jeżdżę, 400 km to prawie nic. Dopiero w środku marca czeka mnie wycieczka łącznie około 3700 km przez kilka krajów i mam nadzieję, że zapoznam się wtedy dokładnie z tym autem.

 

@Superbman masz może numery katalogowe tych sprężyn i stabilizatorów?

Opublikowano
dla mnie jest bardzo sztywne w 4gc zawieszanie ale też dużo nie moge powiedzieć bo na razie zrobiłem 400 km także mało mam do powiedzenia.
Opublikowano

Numer stabilizatora od Mpaku (tył) - 6853474; przód - 6792119. Co do numerów sprezyn to nieco bardziej skomplikowana sprawa, bo one maja metki z oznaczeniami i po nich sie dopasowywuje (maja one tez numery, ale są one mało czytelne). Ja kupowalem swoje z ebaye, z 440i.

 

Części są wymienialne osobno jak najbardziej.

 

Ayu_74 , wydaje mi się, ze musisz zrobić kilka km i sam ocenić. Być może dobrym pomysłem będzie wymiana samych sprezyn od Mpak, auto pojdzie -10mm w dół, a do tego będzie lekko sztywniejsze.

Opublikowano

nie wiem jak można było kupić 440 ma zwykłym zawieszeniu, ten zawias to plastelina....

ten silnik wybiera się do dynamicznej jazdy;)

 

pamiętaj przed długą trasą dotrzyj silnik i wymień olej!

Opublikowano

Słuszna uwaga, jednak nie ja konfigurowałem auto :) Sprowadziłem je osobiscie ze Stanów, stało w salonie na wystawie, więc było konfigurowane by wyglądało jak w prospektach (stąd rzadki kolor Med Blue), a nie do jazdy ;)

 

Olej oczywiscie wymieniony.

Opublikowano
Co do oleju użytkuje samochód od 3 tygodni świeżo wymieniony olej w ASO na komputerze pokazuje mi na że następna wizyta za 30000 tys przejechałem 500km i już pokazuje 25000 tys 5tys różnicy powinno tak być ? Te 500km które przejechałem było na bardzo wysokich obrotach ale bez przesady
Opublikowano
Ja w 440xi gc chcialem wymienic swoje zawieszenie na jakies inne to w salonie powiedziano mi ze nie ma zadnej opcji zmiany zawieszenia. Mam M Pakiet ale w xdrive to nic nie daje.. zaciekawilo mnie ze wy wymieniacie amory na te z m-paku, ale na wlasna reke czy jak ?
Opublikowano

Tak, ja nie mam gwarancji, więc mam wolną rękę.

 

Poczytaj na forum Bimmerpost, jak radzą sobie ludzie z Xdrive, z usztywnieniem zawieszenia.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Koledzy, planuję zakup F36, lecz mam już mętlik w głowie jaki motor wybrać... Większość dostępnych jest 428i N20 a z tym silnikiem to ponoc temat rzeka... Jedni chwalą, drudzy odradzaja... Napiszcie koledzy, jakie macie u siebie przebiegi w 428i i jak z awaryjnością, na co zwrócić uwagę przy zakupie. Będę wdzięczny!


Pozdrawiam

Opublikowano
Ja kupiłem 4 miesiące temu 428i z salonu BMW używane po leasingowe zrobiłem dopiero 8 tys przebieg aktualnie 125 tys nic nie było robione
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Parę pytań mi się nasuwa w czasie poszukiwań.

1. Różnice xDrive vs. tył napęd? Spalanie / osiągi ? Jak to się ma?

2. W budżecie 100tys zł netto warto brać używane?

3. Jakich przebiegów się nie bać, patrząc po ogłoszeniach PL, roczniki 2015 stoją ok. 80-120 tys km. Tzn. czy taki samochód wymaga wkładu finansowego (uśredniając oczywiście) i jakie mogą być koszty na start po zakupie takiego auta?

Opublikowano

Najlepiej 2.0d 184/190km

Patrzyłem po niemieckich stronach i widzę, że ceny wcale nie powalają. Jakie mogą być koszty opłat takiego auta?

Opublikowano

jeśli przebieg jest prawdziwy i auto z pewną historia, nie kombinowanie i nie po dzwonie (a Mirki potrafią nawet złom wyszykować, często bez śladu w historii) to ja nie bałbym się nawet 200tys km

Kwestia stanu...

Opublikowano
W nowych samochodach jeszcze takie cuda się zdarzają? Liczyłem, że przebiegi w kilkuletnim samochodzie są już nie do kręcenia, bo elektronika, bazy danych itp - jak to jest?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.