Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 367
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Jeśli wymieniasz napęd to niech ściągną pompę i sprawdzą panewki. Jeśli robisz to w ASO upewnij się, że zostanie to zrobione. Jakość w poniektórych ASO jest słabiutka.

 

P.S. Ostatnio w F32 znajomemu wymieniali szybę pod head-up w ASO. Faktura za montaż 1100 zł i prawe ramie wycieraczki założone na lewą stronę i odwrotnie. Szyba brudna od montażu - ręce opadają.

Pozdrawiam

Jacek

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Witam ponownie. Ja nadal borykam się z hałasująca pompa oleju i rozrządem. Bmw się wypieli na mnie i nie chcą wykonać naprawy pozagwarancyjnej wiec szukam jakiegoś dobrego warsztatu który mi to zrobi dobrze. Gorlik nie odbiera ani nie odpisuje na smsy. Wiec może macie jeszcze kogoś godnego do polecenia. Mieszkam w woj.Łodzkim wiec te strony najchętniej biorę pod uwagę.pozdrawiam.
Opublikowano
Po 71 kkm dopadło i mnie :D słychać minimalnie , nie jest to wycie ale się zaczyna , także jak pisał Hypertech częstszy reżim zmiany oleju g$%^o daje .... :lol: :lol: :lol: , zmieniam wszystko profilaktycznie Sweeper , jak u Ciebie ? Problem po wymianie nie powraca ?
Opublikowano
Póki co u mnie jest spokój, ale mam teraz przebieg 84700km, a wymieniałem przy 81910km, więc niecałe 3000 :) Ciężko tak ocenić czy problem może powrócić czy nie. Gwarancja niby 2 lata więc się nie przejmuję ;)

.

Opublikowano

Od jakiegoś czasu i u mnie słychać na zimnym silniku dziwne dźwięki. Auto z końca 2014 roku. Gwarancja skończyła się 15 grudnia 2016 roku.

Kilka dni temu byłem na przeglądzie (95k km) i zwróciłem serwisantowi uwagę na ten dźwięk. Samochód został w ASO i następnego dnia z rana osłuchali silnik przy rozruchu na zimno.

Przy odbiorze dostałem informację, że prawdopodobnie pompa oleju i rozrząd do wymiany. Kosztorys około 8000zł.

Dziś dzwonili do mnie z Inchcape Motor Warszawa z informacją o zgodzie na naprawę w ramach dobrej woli producenta :D

W poniedziałek mają być już wszystkie części i odstawiam samochód na 2-3 dni.

Mam być obciążony jedynie za serwis olejowy i jakieś pierdółki typu uszczelki. Jestem pozytywnie zaskoczony :) Brawo Inchcape ! :)

 

Swoją drogą kilka lat temu zatarłem tak silnik i turbinę w swoim Passacie 2.0TDI. Tam też był problem z napędem pompy oleju. Wysyłałem pisma do Kulczyk-Tradex z prośbą aby partycypowali w kosztach naprawy, ale oczywiście nic z tego.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam,

 

Od 2 miesięcy jestem i miejmy nadzieję będę szczęśliwym posiadaczem E84 2.8i N20. Przed zakupem auta u dealera rocznik 2012 dużo czytałem o defekcie pompy oleju i rozrządu w silnikach N20. Nie wiem czy jestem już przewrażliwiony na tym punkcie ale ostatnio zaczęło mi się wydawać że słyszę świst przy obrotach 1500 -2000 jednak po nagraniu filmiku i porównaniu dźwięku z innymi w tym temacie wydaje mi się że jest on inny.

 

Czy ktoś mógłby przesłuchać zamieszczone filmik i dać znać czy dźwięk odstępuje on normalnego funkcjonowania silnika?

 

https://streamable.com/pxi2c

 

Ogólnie doradźcie proszę czy jechać na diagnozę czy dać sobie z tym spokój (przebieg 66 tys km)

Opublikowano

Dzięki Jacek dzięki za odsłuchanie

 

Dodaje jeszcze jeden filmik dla porównania:

 

https://streamable.com/r6n0z

 

Pytanie czy jechać na jakaś profilaktyczną diagnostykę czy dać sobie spokój ? Ogólnie czy szanowni forumowicze wiedzą czy awaria napędu pompy oleju nastąpi prędzej czy później czy są takie egzemplarze w których ta wada w ogóle nie występowała.

 

Pozdrawiam,

 

Wojtek

Opublikowano
Nastąpi prędzej czy później. Zaplanuj sobie ten wydatek i wymień wcześniej zanim zacznie świszczeć. Obecnie szukam już trzech wałów do N20.

Pozdrawiam

Jacek

Opublikowano

Dzięki Jacek, jeśli jeszcze mogę spytać to co Twoim zdaniem powinno zostać wymienione jeśli jeszcze u mnie nie na tych niepokojących sygnałów?

 

Myślicie również, że jest szansa takiej wymiany już po gwarancji w ASO (potencjalnie w ramach dobrej woli -skoro to jest wada fabryczna) czy raczej mnie odeślą i powiedzą żeby jeździć aż się rozpadnie albo będzie świst?

 

Pozdrawiam,

 

wojtek

Opublikowano

Łańcuch rozrządu poprawiony w 1.2015

Napinacz łańcucha poprawiony w 12.2016

Łańcuch pompy w 04.2015 ale w 1.2016 pojawiła się jeszcze jedna poprawka

Pozdrawiam

Jacek

Opublikowano
pisałeś, że szukasz wałów... one też są wadliwe czy ich uszkodzenia wynikają z niewłaściwego smarowania [napęd pompy oleju]?
Opublikowano
No tak zapomniałem o wałach, zmienione 07.2014, pierwsza wersja ma wadę magistrali olejowej więc bardziej podatne na zatarcie. Jeśli ciśnienie ma ok to potrafią pojeździć ale przy ślizgającej się pompie zacierają się na panewkach.

Pozdrawiam

Jacek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.