Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem z falującymi obrotami jak dojeżdżam do skrzyżowania wcisne sprzęgło to faluja obroty od 500 do 900 później wszystko wraca do normy .Według mnie jak odłączę przepływke to lepiej jedzie i jakby troche mniej faluje

 

 

rzeczy które wymieniłem :

-swiece

-sonde

-sprawdzona szczelnosc dolotu

Opublikowano

Silnik M54, najazd ponad 100tysiecy km? Vanos już nie działa. Grzechotanie to objaw pośmiertny a nie przedśmiertny.

Jak nie wierzysz to diagnostyka sprawności vanosów to 50-100zł.

 

Krokowiec mało kiedy pada tym bardziej, że jest elektryczny więc powinien wywalić błąd.

Opublikowano

Przecież regeneracja vanosa to nie jest skomplikowana i kosztowna rzecz, wiec nie ma co płakać. Jeśli chodzi o materiały to tylko oringi trzeba kupić i ewentualnie uszczelkę pokrywy zaworów jakby się stara nie nadawała.

Oryginalne oringi wytrzymuja max 100kkm i każde bmw z silnikiem M54 i M52TU kwalifikuje sie do tego zabiegu.

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Ja nie rozumiem czemu wszyscy na hasło vanos do regeneracji dzwonią zębami i rzucają hasłami kupa kasy do wydania?

Przecież to nie jest kosztowny i skomplikowany zabieg. Sam koszt nowych uszczelniaczy to 130-150 zł, można jeszcze przy okazji pokusić się o nową uszczelkę obudowy (40 zł) i nową uszczelkę pokrywy zaworów (80 zł).

A samo wymontowanie Vanosa, rozłożenie i złożenie jest dziecinnie proste - każdy sobie z tym poradzi. Łatwa i przyjemna robota na weekend przy piwku. W sieci jest mnóstwo instrukcji jak się do tego zabrać :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.