Skocz do zawartości

BMW X5 E70 Auto drży podczas jazdy 3.0sd 286KM


BurakwBMW

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Zakupiłem w grudniu 2014 BMW X5 2008 z silnikiem 3.0 SD 286KM z oryginalnym przebiegiem 159tys. Podczas jazdy próbnej w mieście wszystko było ok, jednak powyżej 60-70 km/h auto drży. Im większa prędkość, tym większe drgania. Drży cały pojazd (nie kierownica). Z początku stwierdziłem że to pewnie zawieszenie albo źle wyważone koła. Jednak po sprawdzeniu auta w niemieckim oraz polskim ASO i przetestowaniu 4 NOWYCH, wyważonych kompletów alufelg/opon, drgania nadal występują. Dodam że na prostej autostradzie auto jedzie równiutko. Zarówno w polskim jak i w niemieckim ASO powiedzieli mi że wszystko jest 100% okej i nie wykryli żadnej wady. Jedynie w Polskim zasugerowali że wymiana poduszek silnika może rozwiązać mój kłopot... Obecnie auto ma ponad 210tys przebiegu.

 

Co robić? Jak żyć?

 

Pozdrawiam :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 4 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...
  • 5 miesięcy temu...
  • 9 miesięcy temu...

Witam chciałbym odświeżyć post...

 

moje E70 2007 3.0sd 286KM zachowuje się tak samo. Jak jest zimne wszystko jest OK brak objawów natomiast kiedy się rozgrzeje to w trakcie jazdy kiedy utrzymuję stałą prędkość szczególnie w zakresie 70km/h auto zaczyna drżeć kiedy dodam gazu drżenie na chwile nasila się później skrzynia przerzuca bieg i drżenie natychmiast znika. Auto serwisowane jest w ASO, ostatnio wymieniałem olej w skrzyni i informowałem w serwisie żeby zwrócili uwagę na ten problem niemniej jednak przy odbiorze auta powiedzieli, że pomimo dużego przebiegu 270tyś km nie widzą problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, walczyłem w ostatnim czasie z drżeniem mojego X, wymieniłem jeden przegub wewnętrzny przód, później drugi, a samochód cały czas drżał, im mocniej wciskałem tym mocniej, oczywiście mechanik z którego usług korzystałem już mi chciał wymieniać dyferencjał itp, zmieniłem mechanika, kolega który bardziej jest pasjonatem niż wielkim mechanikiem bardzo szybko zdiagnozował usterkę, poduszka skrzyni biegów, okazało się że była kompletnie zniszczona, samochód przebieg 200 tyś, koszt wymiany poduszki 400 pln, samochód jak nowy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja dziś wziąłem od żony auto na trasę do stolicy nagrałem filmik zegarów w trakcie jazdy bo zauważyłem pewną powtarzającą się prawidłowość... auto drży tylko w zakresie obrotów 1000 do 1700 to znaczy na filmiku widać jak wskazówka obrotomierza wykonuje skoki np. 1500 na 1700 i znowu 1500 auto w tym czasie dostaje drgań i wszystko się kończy kiedy dodaje gazu. Dodatkowo zaobserwowałem, że jadąc ze stałą prędkością drgania auta włączają się gdy wjeżdżam pod górkę... trzymając pedał gazu w tej samej pozycji jadąc pod górkę obroty spadają w tym czasie zaczynają się drgania które znikają po tym jak dodaje gazu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...
Witam chciałbym odświeżyć post...


moje E70 2007 3.0sd 286KM zachowuje się tak samo. Jak jest zimne wszystko jest OK brak objawów natomiast kiedy się rozgrzeje to w trakcie jazdy kiedy utrzymuję stałą prędkość szczególnie w zakresie 70km/h auto zaczyna drżeć kiedy dodam gazu drżenie na chwile nasila się później skrzynia przerzuca bieg i drżenie natychmiast znika. Auto serwisowane jest w ASO, ostatnio wymieniałem olej w skrzyni i informowałem w serwisie żeby zwrócili uwagę na ten problem niemniej jednak przy odbiorze auta powiedzieli, że pomimo dużego przebiegu 270tyś km nie widzą problemu

 

Ja mam w druga stronę - jak jest zimny to przy 60-80 są drgania które później jak się rozgrzeje ustają.

Poza wyżej wymienionym objawem zero jakichkolwiek problemów.


Ktoś coś słyszał na ten temat ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja dziś wziąłem od żony auto na trasę do stolicy nagrałem filmik zegarów w trakcie jazdy bo zauważyłem pewną powtarzającą się prawidłowość... auto drży tylko w zakresie obrotów 1000 do 1700 to znaczy na filmiku widać jak wskazówka obrotomierza wykonuje skoki np. 1500 na 1700 i znowu 1500 auto w tym czasie dostaje drgań i wszystko się kończy kiedy dodaje gazu. Dodatkowo zaobserwowałem, że jadąc ze stałą prędkością drgania auta włączają się gdy wjeżdżam pod górkę... trzymając pedał gazu w tej samej pozycji jadąc pod górkę obroty spadają w tym czasie zaczynają się drgania które znikają po tym jak dodaje gazu.

Witam.Objawy wyglądają na sprzęgło hydrokinetyczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.