Skocz do zawartości

335i na Potwora 500 koni :)


Benyxxx

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 59
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Chlopakom z Lodzi udalo sie wystroic moje e93 335i na 470 hp i 600 niutow, mozna bylo oczywiscie wiecej, ale chcialem bezpieczny setup do jazdy na codzien. lada dzien jade po odbior autka :)

A co w aucie było zrobione?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FMI wagner

stozki powietrza na turbo

hybrydowe turbiny od peruna

methanol ( bedzie dopiero mierzony wiec mysle ze osiagniemy magiczna granice 500 hp :) )

jb4

pelny przelot

downpipe

oil catch can ( to nie wplywa jakos na ilosc kucykow )

oil cooler z burgertuning.com

 

Chyba wszystko, jednym slowem FBO :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FMI wagner

stozki powietrza na turbo

hybrydowe turbiny od peruna

methanol ( bedzie dopiero mierzony wiec mysle ze osiagniemy magiczna granice 500 hp :) )

jb4

pelny przelot

downpipe

oil catch can ( to nie wplywa jakos na ilosc kucykow )

oil cooler z burgertuning.com

 

Chyba wszystko, jednym slowem FBO :)

 

 

ładnie popłynąłeś :D gdzie co to stroili? Nie wiesz czy nie zechcieliby napisać mapy do wolnossącej benzyny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FMI wagner

stozki powietrza na turbo

hybrydowe turbiny od peruna

methanol ( bedzie dopiero mierzony wiec mysle ze osiagniemy magiczna granice 500 hp :) )

jb4

pelny przelot

downpipe

oil catch can ( to nie wplywa jakos na ilosc kucykow )

oil cooler z burgertuning.com

 

Chyba wszystko, jednym slowem FBO :)

 

 

ładnie popłynąłeś :D gdzie co to stroili? Nie wiesz czy nie zechcieliby napisać mapy do wolnossącej benzyny?

 

Musisz juz do nich sam pisac, chlopaki podeszli bardzo profesjonalnie do tematu

https://m.facebook.com/TeCePERFORMANCE/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedz czy miałeś oryginalną chłodnicę oleju i tylko ją usprawniłeś , czy nie miałeś i dlatego ją zamontowałeś ?

Ja mam ori chłodnicę i hybrydy turbin i auto się nie grzeje :D

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie w małopolsce, ew. podkarpacie, śląsk możecie polecic warsztat który kompleksowo ogarnie własnie taki silnik w 135i , najlepiej żeby był mechanik i tuner z hamownia w jednym warsztacie :)

Polecam Wojtka z Dynosoftu :D :cool2:

Ma hamownie i robi modyfikacje w swoim warsztacie a działa w Katowicach.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby nie zakładać nowego tematu spytam tutaj bo i tak większość userów 335i tu się zbiera.

Chłodnica oleju to była montowana od któregoś tam roku, bo jak rozumiem nie wszystkie 3.0bt były w nią wyposażone?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na początku produkcji były bez chłodnicy , potem dodatkową chłodnicę oleju zaczęli montować ze wszystkich , mój znajomy w 335 z US 2008 rok nie miał chłodnicy , ja mam też 2008 ale Europę i miałem oryginalnie chłodnicę , jeśli chodzi o odpowiedz do its77 , to zależy jak użytkujemy auto oraz co dla nas oznacza że się auto grzeje. Jeśli chodzi o jazdę to wiadomo że jadać 200 po autostradzie nie ma żadnego problemu z grzaniem się bo pęt powietrza będzie chłodził jak należy , ale jak werzniesz auto na tor tak weekendowo to 5 min i silnik ma powyżej 120 stopni włącza się wentylator . Czytałem gdzieś na forach że 335 ma ograniczoną moc elektronicznie w zależności od temperatury silnika . Jak dla mnie bezpieczna temperatura silnika jeśli chcemy go użytkować latami oraz nie mieć za dużo nagaru w oleju silnikowym który jest charakterystyczny dla tego silnika to temperatura nie powinna przekraczać 110 stopni przy bardzo szybkiej jeździe .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To u mnie jazda po Wawie, często w korkach i temp. jest 110 minimum, często zbliża sie do 120. Z tego co pisane było na rożnych forach związanych z nieco szybszymi autami, przy temp. oleju ponad 130 traci on swoje właściwości i staje się bardziej jak woda, ile w tym prawdy...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
A mam pytanie odnośnie skrzyni biegów mam zwykły automat , czy ktoś przekładał w 335i na skrzynie dsg ? czy jest to możliwe ? może znacie kogoś kto by chciał to zrobić ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mam pytanie odnośnie skrzyni biegów mam zwykły automat , czy ktoś przekładał w 335i na skrzynie dsg ? czy jest to możliwe ? może znacie kogoś kto by chciał to zrobić ?

 

Napisz do kolegi Top Boy On ma przełożoną skrzynię DKG i mocno doinwestowane autko :cool2:

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na początku produkcji były bez chłodnicy , potem dodatkową chłodnicę oleju zaczęli montować ze wszystkich , mój znajomy w 335 z US 2008 rok nie miał chłodnicy , ja mam też 2008 ale Europę i miałem oryginalnie chłodnicę , jeśli chodzi o odpowiedz do its77 , to zależy jak użytkujemy auto oraz co dla nas oznacza że się auto grzeje. Jeśli chodzi o jazdę to wiadomo że jadać 200 po autostradzie nie ma żadnego problemu z grzaniem się bo pęt powietrza będzie chłodził jak należy , ale jak werzniesz auto na tor tak weekendowo to 5 min i silnik ma powyżej 120 stopni włącza się wentylator . Czytałem gdzieś na forach że 335 ma ograniczoną moc elektronicznie w zależności od temperatury silnika . Jak dla mnie bezpieczna temperatura silnika jeśli chcemy go użytkować latami oraz nie mieć za dużo nagaru w oleju silnikowym który jest charakterystyczny dla tego silnika to temperatura nie powinna przekraczać 110 stopni przy bardzo szybkiej jeździe .

 

Miałem n54 bez chłodnicy i n55 z chłodnica i różnica jest praktycznie minimalna na korzyść chłodnicy.

N54 na trasie Hamburg - Bremen nie przekraczal połowy skali, odległość 90 km pokonywałam w 20 min.

Żeby mieć chlodnice z fabryki trzeba mieć opcje 840 przystosowanie do wysokich prędkości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na początku produkcji były bez chłodnicy , potem dodatkową chłodnicę oleju zaczęli montować ze wszystkich , mój znajomy w 335 z US 2008 rok nie miał chłodnicy , ja mam też 2008 ale Europę i miałem oryginalnie chłodnicę , jeśli chodzi o odpowiedz do its77 , to zależy jak użytkujemy auto oraz co dla nas oznacza że się auto grzeje. Jeśli chodzi o jazdę to wiadomo że jadać 200 po autostradzie nie ma żadnego problemu z grzaniem się bo pęt powietrza będzie chłodził jak należy , ale jak werzniesz auto na tor tak weekendowo to 5 min i silnik ma powyżej 120 stopni włącza się wentylator . Czytałem gdzieś na forach że 335 ma ograniczoną moc elektronicznie w zależności od temperatury silnika . Jak dla mnie bezpieczna temperatura silnika jeśli chcemy go użytkować latami oraz nie mieć za dużo nagaru w oleju silnikowym który jest charakterystyczny dla tego silnika to temperatura nie powinna przekraczać 110 stopni przy bardzo szybkiej jeździe .

 

Miałem n54 bez chłodnicy i n55 z chłodnica i różnica jest praktycznie minimalna na korzyść chłodnicy.

N54 na trasie Hamburg - Bremen nie przekraczal połowy skali, odległość 90 km pokonywałam w 20 min.

Żeby mieć chlodnice z fabryki trzeba mieć opcje 840 przystosowanie do wysokich prędkości

 

 

270km/h nonstop? :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na początku produkcji były bez chłodnicy , potem dodatkową chłodnicę oleju zaczęli montować ze wszystkich , mój znajomy w 335 z US 2008 rok nie miał chłodnicy , ja mam też 2008 ale Europę i miałem oryginalnie chłodnicę , jeśli chodzi o odpowiedz do its77 , to zależy jak użytkujemy auto oraz co dla nas oznacza że się auto grzeje. Jeśli chodzi o jazdę to wiadomo że jadać 200 po autostradzie nie ma żadnego problemu z grzaniem się bo pęt powietrza będzie chłodził jak należy , ale jak werzniesz auto na tor tak weekendowo to 5 min i silnik ma powyżej 120 stopni włącza się wentylator . Czytałem gdzieś na forach że 335 ma ograniczoną moc elektronicznie w zależności od temperatury silnika . Jak dla mnie bezpieczna temperatura silnika jeśli chcemy go użytkować latami oraz nie mieć za dużo nagaru w oleju silnikowym który jest charakterystyczny dla tego silnika to temperatura nie powinna przekraczać 110 stopni przy bardzo szybkiej jeździe .

 

Miałem n54 bez chłodnicy i n55 z chłodnica i różnica jest praktycznie minimalna na korzyść chłodnicy.

N54 na trasie Hamburg - Bremen nie przekraczal połowy skali, odległość 90 km pokonywałam w 20 min.

Żeby mieć chlodnice z fabryki trzeba mieć opcje 840 przystosowanie do wysokich prędkości

 

 

270km/h nonstop? :shock:[/p

Średnia mogła tyle wynosić, generalnie wskazówka predkosciomierza spotykała się ze skala paliwa.

Ile to jechało to nie wiem(nigdy nie mierzyłem) myśle, ze 300 jest realne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

335i nie trzeba bujać, to rwie od startu do końca,

szczególnie po programie i lekkich modach w osprzęcie.

Przy 250 wchodzi szósty bieg w automacie.

Orientujecie się czy jest możliwość zdjęcia kagańca w n55?

Mam zamontowane jb4 i niestety jazda kończy się na 250.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.